MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 13, 2025 2:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 7:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
hmmm

filtr paliwa jest zalozony na 99% dobrze ale pogmeram jeszcze po forum i poszukam tego watku o ktorym mowiles.Pamietasz moze jego tytul??bardzo by mi sie przydal przy szukaniu

Pozdr.

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 3:46 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=22005

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 15, 2006 3:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
hmm

przestudiowalem schemat ulkadu KEjetronic i tam jest cos takiego ze paliwo idzie na silnik bezposrednio z filtra paliwa czyli idac po kolei jest:
1.zbiornik paliwa
2.pompa paliwa
3.akumulator paliwa
4.filtr paliwa
a potem paliwo idzie na silnik
u mnie z kolei jest chyba tak ze
1.zbiornik paliwa
2.pompa paliwa
3.filtr paliwa
4.akumulator paliwa
i potem chyba dopiero idzie na silnik

czy robi to jakas roznice ??

sprawdze jeszcze doklanie czy jest u mnie tak jak napisalem ale chy
ba tak

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 26, 2006 8:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Witam
Pisze po dlugiej przerwie spowodowanej brakiem czasu.Niestety auto dalej nie chce wspolpracowac co gorsza nikt w promieniu dobrych 40km nie podjol sie jego naprawy normalnie jakby jakis trendowaty byl albo cos :roll: zaprowadzilem go do mechanika ktpry mieszka jakies 50 km opd mojego domu i poswiecil mu diean ale nic stwierdzil tylko ze auto ma problemy z cisnieniem paliwa i ze "gubi iskre" zasugerowal wiec wymiane modulu zaplonowego i regulatora cisnienia paliwa :roll: a najlepiej to zeby pewnie nowy silnik wsadzic :lol: co wy na to??auto nie daje sie odpalic rano gdy jest zimne lub gdy dluzej postoi za zadne skarby nie odpali z rozrusznika a po pchnieciu go jakies 2metry zaskakuje na pych ale tylko na LPG co w rezultacie daje mi kolejne koszty zwiazane z wymiana membran w parowniku :-? gdy odpale auto na LPG i przelacze na Pb to pochodzi jakies 2-3 sekundy i zgasnie.Chcialem wymienic caly przeplywomierz z rozdzielaczem paliwa ale dostanie go graniczy z cudem czekam juz 2 miesiace zeby przyszedl z takimi samymi numerami :cry: a nowy kosztuje prawie tyle co 1/3 samochodu.Prosze pomużcie co mam robic??
Pozdro.

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 27, 2006 12:34 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
skad jestes <br>Dodano po 2 minutach.:<br> czy paliwo dolatuje do ukladu wtryskowego?

czy jak odkrecisz wezyk i podstawisz butelke 1 l po oleju to ile czasu zajmie zanim ona sie napelni ...

czy jestes w stanie zatrzymac palcem i utrzymac wezyk z sikajaca benzyna

czy przewod powrotny jest drozny (dmuchnij i czy w baku "bulgota")

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 27, 2006 2:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 02, 2002 7:10 pm
Posty: 88
Lokalizacja: Słupsk
cześć
Miałem podobne problemy z silnikiem 1.8E w W201.
U mnie problem polegał na tym żę jak samochód postał przez noc to rano nie chciał odpalić, jak w ciagu dnia siętrochę ociepliło odpalał bez problemu - normalnie cuda wianki.

Za każdym razem silnik kręcił jak siepatrzy, kopułka i palec zostały zmienione na nowe, przewody wysokięgo napięcia - nowe, nie pomogło. W końcu wymieniłem pompę paliwa na używaną. Ustąpiło od razu.
Ale po paru tygodniach objaw powrócił i znowu były problemy z odpalaniem. W miedzyczasie sprzedałem autko. Okazało sięjak później dowiedziałem się od nowego właściciela (a zwiedził chyba wszystkie lepsze warsztaty w okolicy) że była to jednak wina pompki. Pompka która wsadziłem też była nie do końca sprawna lub nie podawała paliwa z takim ciśnieniem jak poprzednia, nie wiem i siejużnie dowiem ale to nie istotne.
Sprawdź więc może jeśli masz możliwość czy ta pompka ma takie same numery jak poprzednia, ewentualnie w katalogu internetowym Boscha porównaj ich parametry (nowej i starej)
Powodzenia

_________________
Sawcio
czerwony w123 240D
czarniutka w201 1.8E sprzedany
błękitny w124 200D
kto wie co dalej...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 27, 2006 2:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Witam

Ja jestem z Dębicy to jest jakies 120km od Kielc.

Co do ulkadu wtryskowego to paliwo napewno dochodzi do rozdzielacza.
Na pozostale pytania bede znal odpowiedz jak zdejme filtr powietrza i posprawdzam postaram sie zrobic to dzisiaj i cos napisac.


Pozdr.

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 27, 2006 3:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Witam ziomka!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 27, 2006 4:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
a pracuje ci wogole ta pompa ???? jak przekreczasz kluczyk to powinno byc slychac czy pompa paliwa przy zbiorniku pracuje

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 27, 2006 6:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
czy przewod powrotny jest drozny (dmuchnij i czy w baku "bulgota")


Jak nie jestes w stanie przedmuchac paliwa spowrotem do baku i zabulgotac to podstaw sloik przy odkreconym przewodziee powrotnym z ukl. wtryskowego i powiedz czy odpalil i czy nadmiar paliwa wylatuje z ukladu wtryskowego

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 27, 2006 8:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
miś89 pisze:
Co do ulkadu wtryskowego to paliwo napewno dochodzi do rozdzielacza.
Na pozostale pytania bede znal odpowiedz jak zdejme filtr powietrza i posprawdzam


Ciekawe skąd wiesz, że paliwo dochodzi do rozdzielacza jak nawet obudowy filtra nie zdjąłeś, wg mnie najpierw sie zdejmuje w M102 obudowę filtra pow. i dopiero jest dostęp do przewodów zasilających wtrysk w paliwo.

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 27, 2006 11:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
Witam

Filtr powietrza zdejmowalem jak zalozylem nowa pompe paliwa i wtedy probojac jakos odpowietrzyc uklad odkrecalem takie "wezyki" metalowe wychodzace z rozdzielacza i cieklo z nich paliwo a to raczej znaczy ze paliwo tam dociera


Pozdr. <br>Dodano po 7 minutach.:<br> pompa slychac ze pracuje jak sie przekreci kluczyk niestety nie mialem dzisiaj czasu zeby sie dobrac do auta i posprawdzac tego oczym mowil erio ale jak tylko bede mial troche czasu to sie za to zabiore <br>Dodano po 2 minutach.:<br> P.S Równiez serdecznie witam TReneR ciesze sie ze jest ktos z tego samego miasta [zlosnikz]

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 28, 2006 7:37 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
miś89 pisze:
cieklo z nich paliwo a to raczej znaczy ze paliwo tam dociera

Tam się lać, jak cieknie to nici z tego to są resztki ciśnienia.


miś89 pisze:
pompa slychac ze pracuje jak sie przekreci kluczyk

To nie znaczy, że pracują dwie [zlosnik]

_________________
S124 300TE 4-MATIC

S124 E280T

Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 02, 2006 1:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
witam
Jest sobota i wreszcze mam troche czasu zeby zajac sie moja mercedes
chce sie za nia zabrac i w tym celu przestlam fote.Prosze o zaznaczenie na niej wezyka doprowadzajacego i odprowadzajacego benzyne.Chce sie upewinc czy mysle o tych co powinienem

Pozdrawiam <br>Dodano po 5 minutach.:<br> hmmm z tego wszystkiego zapomnialem fotke wrzocic oto ona:
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11650 ... IM3912.jpg

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 02, 2006 1:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
Odkręcasz przewód od strony ściany grodziowej chyba na klucz 17 to jest zasilanie rozdzielacza wtrysku w paliwo.
Powodzenia

_________________
S124 300TE 4-MATIC

S124 E280T

Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl