MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 19, 2025 3:48 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 12:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Na pracujacym silniku - wtedy zobaczysz czy ECU poprawnie steruje dodatkowym powietrzem (mozna tez ocenic ile jest lewego powietrza)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 2:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
no niestety dzisiaj rano jeszcze sobie go popchalem :roll:
sprawdze jeszcze raz ten regulator na zalozonej wtyczce i dam znac <br>Dodano po 42 minutach.:<br> sprawdzilem czy na pinach przy regulatorze jest napiecie i sytuacje ma sie tak ze; napiecie jest na obu pinach ale gdy przylozylem probnik do pinu oznaczonego 1 wzrosly obroty silnika a po zabraniu z niego probnika auto gaslo :o czy to normale?? <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
TReneR pisze:
Wlasnie sobie uswiadomilem ze pewnie zrobiles pomiar na sciagnietej wtyczce

tak przedtem pomiar robilm na sciagnietej wtyczce i prad byl tylko w i "dziurce" ;)

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 2:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Jakiego Ty miernika uzywasz? Musi miec strasznie mala opornosc wewnetrzna - dlatego obroty wzrastaja (co jest obiawem prawidlowej pracy regulatora).

Zmiez jakie masz napiecie na tym pinie.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 2:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
to jest zwylka probowka samochodowa kupiona na stacji benzynowej.
Jak zmierzyc to napiecie moge zrobic to sam czy musze sie wybrac do jakiegos elektryka??

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 2:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
miś89 pisze:
to jest zwylka probowka samochodowa kupiona na stacji benzynowej.
Jak zmierzyc to napiecie moge zrobic to sam czy musze sie wybrac do jakiegos elektryka??


Sam - zwyklym miernikiem - takim chinskim z allegro za 30zl.

ps. Jak juz bedziesz mial miernik to sprawdz czy ECU podaje napiecie na wtrysk rozruchowy przy zimnym rozruchu.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 3:03 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
nie bede czekal az mi z allegro przysla zaraz sie zapakuje do auta i pojade do ekektryka a na zimnym silniku ECU podaje prad do rozruchowego na 90% ale sprawdze to jeszcze z rana

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 3:36 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Nie musi byc z allegro - mialem na mysli ze jakikolwiek miernik bedzie dobry - nawet taki chinski wlasnie :lol:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 4:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
hehe ok

bylem,pomierzylem i przybylem :lol:
wyszlo tak ze na pinie oznaczynm 1 (czyli po mojemu wyjsciu) wacha sie pomiedzy 12 a 13 V a na pinie oznaczonym dwojka jest 14V tak jak na akumulatorze.Co to oznacza ??

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 4:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
miś89 pisze:
hehe ok

bylem,pomierzylem i przybylem :lol:
wyszlo tak ze na pinie oznaczynm 1 (czyli po mojemu wyjsciu) wacha sie pomiedzy 12 a 13 V a na pinie oznaczonym dwojka jest 14V tak jak na akumulatorze.Co to oznacza ??


Oznacz to ze masz b. duzo lewego powietrza w dolocie - zawor powietrza dodatkowego jest praktycznie calkowicie zmkniety przy takim napieciu.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 6:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
hmm
jak myslicie??co teraz?? wypadalo by pewnie zdjac caly kolektor ssacy i powymieniac wszystkie uszczelki??Zaczne moze od takiej gumowej rurki ktora idzie od regulatora powietrza do przeplywomierza ostatnio widzialem ze jest przecieta wiec ja skrocilem i tymczasowo zalozylem spowrotem ale widzialem ze ma mnostwo takich malych pekniec, chcialem nawet zamowic dzisiaj nowa ale akurat sklep byl zamkniety :-? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> a tak przy okazji duzo jest tam tych uszczelek i jaki bylby ewentualny koszt wymiany wszystkich?? <br>Dodano po 9 minutach.:<br> jeszcze jedna rzecz ktora zauwazylem to to ze na klapce od przeplywo mierza mam ok 0,5cm luzu tzn jak ja nacisne to dopiero po okola 0,5 cm jest jakis lekki opor i wystaje ona z jednej strony ponad otwor wlotowy tworzac 2-3mm szczelinke

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 10:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
miś89 pisze:
wystaje ona z jednej strony ponad otwor wlotowy tworzac 2-3mm szczelinke

Zrób jak możesz zdjęcie tej szczeliny bo coś mi sie wydaje, że masz nieźle wygięte ramie klapy przepływomierza - tam nie powinno być zadnych szczelin.

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 15, 2007 10:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
akurat mam cyfrowke pod reka to za jakies 2-3 minuty wrzoce fotki <br>Dodano po 16 minutach.:<br> A oto i fotki:

http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11688 ... IM4096.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11688 ... IM4094.jpg

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 16, 2007 8:22 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Klapa jest całkowicie źle ustawiona. Powinna leżeć dokładnie w środku otworu i tuż powyżej jego dolnej krawędzi kołnierza. Tak by naciskając praktycznie odrazu otwierała się szczelina od dolnej krawędzi kołnierza.
Albo jest skrzywione ramie na którym ona jest zamocowana (np w wyniku strzału LPG, albo uszkodzona jest śrubka (cały dinks z tą śrubką) regulacji jej położenia - to ta widoczna poprzez dziurkę w obudowie filtru od góry - taki wystający cycek zaraz za kołnierzem wchodzącym w obudowę filtru.

Pozdrawiam Łukasz


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 16, 2007 9:05 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Dokladnie - klapa do reanimacji [ok]
Sprawdz tez czy przepustnica jest szczelna a poza tym niestety musisz powymieniac te spekane gumy i wszystko pouszczelniac - napiecie na regulatorze biegu jalowego bedzie Ci wskazywalo czy jeszcze jest gdzies jakies lewe powietrze

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 16, 2007 9:35 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
TReneR pisze:
klapa do reanimacji

wg mnie nie ma juz co reanimować lub ustawiać, ramię jest tak wygiete że az powstała ta szpara ( ciekawe ile razy strzelił ), do wymiany podstawa rozdzielacza lub cały wtrysk.

_________________
S124 300TE 4-MATIC

S124 E280T

Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl