MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 1:36 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 515 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sty 17, 2007 11:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
jak mi sie uda to będę szczesliwy i dumny sam z siebie napewno jeszcze troche to potrwa bo mam mały dystans do tej sprawy poprostu sie troche boję ale zakładam że jak nie wyjdzie to będę miał zapasowy silnik do okulara z osprzętem ale poprzeczkę założyłem sobie chyba wysoko to nie ulega wątpliwośći ale poprostu jest to chyba realne ja poprostu nie mogę sie oprzec temu silnikowi to rewelacja z dynamiki ,elastycznosci itp chodz mój okular ma przejechane około 370tyś km to i tak chodzi jak synfonia szkoda że w tym temacie brak więdzej danych które by sie przydały z doswiadczenia innych ale zawsze cos, bo martwię się np czy zmiesci się kolektor sądzy w komorze silnikowej wraz z filtrem olejowym a to i tak moze być tylko krobla w morzu tych spraw a jeszcze koło zamachowe?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 18, 2007 9:58 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
homerzacznijpisaćjakczłowiek jarozumiemżepolskajęzyktrudnajęzyk alebezprzesady To też będzie powód do szczęścia i dumy.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 18, 2007 6:31 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Wookee pisze:
homerzacznijpisaćjakczłowiek jarozumiemżepolskajęzyktrudnajęzyk alebezprzesady To też będzie powód do szczęścia i dumy.

POPIERAM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 18, 2007 6:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
tu sa zdjęcia mojego sprintera http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php zobaczcie ze nie opłaci mi się go sprzedawać aby kupic mocniejszego CDi


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 3:32 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 3:11 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Białe Błota k\bydgoszczy
A nie było oryginalnych sprinterów 300td? mi się wydaje że gdzieś kiedyś czytałem o takim sprzęcie, chyba w jakimś autoświecie kilka lat temu :roll: W sprinterze 290td kolektor ssący jest inny niż w okularniku, w 300td jak jest to pewnie też ;)

_________________
Beny
okularnik 220D Automat, przygotowany do zimy:-)
w rodzinie 124 E klasa 200D
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 4:35 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
z tego co ja wiem starych sprinterów nie było 3-litrowych nawet tych CDi ale te które są teraz produkowane czyli nowa produkcja są 3-litrówki maja 180KM muszę spytac kumpla z servisu mercedesa jakie one mają zawieszenie a jestem przekonany ze te same co w starszych wersjach odnosnie kolektora ssącego to jest dobre spostrzeżenie bo tu moze sie pojawić jakis problem jest po prostu inny i nie mam pewnosci czy sie zmiesci - bedzie ciasno? Przydał by sie ktoś od elektroniki myslę sobie że w oklarniku jest główny komputer sterujący i kilka modułów które trzeba by było może je zmostkowac aby komputer widział erbeki, centralny i wiele innych rzeczy jako działające ale może sie mylę i jest jakiś inny sposób aby pozostawic tylko elektronikę sterująca silnikiem było by to lepsze no a na koncu jak to wszystko spiąć z pozostałą elektryką w sprinterze już mnie zaczyna głowa bolec?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 6:56 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
najnowsze sprintery sa juz dostepne dla maniakow mocy z silnikami o mocy ponad 250 KM niewiem tylko czy to benzyny czy diesle jakieś...Niewiem tylko po co sprinterem jechac ponad 120-130 -przeciez powyzej tej predkosci jakikolowk wypadek to smierć w 200% bo minimalny ładunek zmieni sie w pocisk i zgniecie kierowce......

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 20, 2007 7:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
Tak ale to nie są seryjne samochody jak już wspomniałem w wczesniejszym poscie nawed 400CDi ok 285KM- A po co jechać sprinterem 120-130 wiadomo po co przez 12lat jezdzę do niemiec co tydzien a od 20 lat mam prawo jazdy mam swój 21 samochód i przejechałem około 2 milionów kilometrów wiec nie widzę sensu np. latem przy pięknej pogodzie na autostradzie z trzema pasami ruchu w jednym kierunku jechac z tą prędkoscią, niemcy z dostawczakami do pracy jadą lekko 150-160 km/godz i nie ma w tym nic dziwnego. Wiadoma rzeczą dostosowac prędkośc do warunków na drodze i powiedzmy (przepisów) ponadto MB nie koniecznie kojarzy sie z powolną jazdą a gdyby wszyscy nie przekraczali 120 to po pierwsze niemcy całe zakorkowane a po drugie nikt by nie produkował samochodów powyżej 1000cm6 po co do aut dokładają 6-ty bieg jak wystarczy 3-ka. Ale z całym szacunkiem nie bierzcie tego sobie do serca bo w koncu każdy ma swoje zdanie i każdy widzi swiat inaczej ,ale ładunek-pocisk ZGADZA SIE


Na górę
 Tytuł: silnik
Post: pn lis 10, 2008 6:36 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
Koledzy silnik juz kupiony za 2-3 miesiace bedzie wszystko wiadomo- nie odpuszczę tak prędko ,albo bedzie sprinter R6 albo nie i basta


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 11:33 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Chyba najlepsze rozwiazanie w twoim przypadku to chip swojego 2.9, jak napisal M4E...
bedziesz mial osiagi podobne jak moje w podpisie i bedzie ci Sprinterek latal ze hej [oczko]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 11, 2008 6:03 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Drogi Kolego "homer" jezeli naprawde myslisz o jezdzeniu sprinterem z predkoscia w granicach 170/180 km/h to albo masz malo wyobrazni albo niepoukladane w glowie.
Skoro fabrycznie sprinter ma ograniczona predkosc, to napewno nie dlatego, ze taki mieli kaprys, tylko przemawialo za tym cos innego (bezpieczenstwo). Nie marwtwilbym sie o Twoje bezpieczenstwo, tylko o tych, ktorym mogloby sie cos stac w razie kolizji z blaszakiem jadacym 170 km/h
Czytam ten watek i zaraz na mysl przychodzi mi obraz kierowcy "szybkiego sprintera - krola szos".
Moim zdaniem daj sobie spokoj


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 14, 2008 8:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
oj wszyscy tylko o tej prędkosci lub chip ja w innych postach aż tak mocno na to nie obstawiałem, potrzebuję po prostu w miarę mocnego busa który nie zdycha aż tak .Ciekawe co by powiedzieli laweciarze jak by im kazac ciagnac kadet 1.3 lawetę z passatem kombi na niej, pewnie by się dało raz czy dwa ale pracowac tak latami to z pewnością nie. Ja spróbuje to zrobic a jak sie nie uda to silniczek bedzie czekał na model 124 do którego z pewnością wrócę.na dzien dzisiejszy skrzynia pasuje idealnie tylko nie wiem jak bedzie jeszcze z kołem zamachowym, na dniach bedę pasował go na sanki od sprintera na poduszkach od w210 potem modyfikacja kolektora ssącego,elektryka i rozruch na ziemi wtedy bedę chyba w połowie zysku lub strat tej imprezy


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 15, 2008 8:09 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
homer pisze:
a gdyby wszyscy nie przekraczali 120 to po pierwsze niemcy całe zakorkowane a po drugie nikt by nie produkował samochodów powyżej 1000cm6 po co do aut dokładają 6-ty bieg jak wystarczy 3-ka.


Kolego, z całym poważaniem, ale gadasz takie głupoty, że normalnie nie da się tego czytać...
Po pierwsze 300TD ZAWSZE współpracowało z automatem i ciekawy jestem jakie sprzęgło obsłuży taki moment obrotowy.
Sprinter to auto użytkowe, a nie wyścigówka.
Laweciarze bardzo cenią sobie starego sprintera 412d, to bezawaryjne auta i jeżdżą normalnie 90km/h z lawetą, nawet podwójną.
Co do ograniczeń prędkości, to jest taki kraj w Europie, który nazywa się Szwajcaria.
Kraj ten słynie nie tylko z zegarków i serów, ale też z tego, że jeżdżą tam najlepsze i najmocniejsze auta z prędkościami max 120km/h, a korki zdarzają się nadzwyczaj rzadko i nikt nie narzeka...

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 15, 2008 9:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
homer pisze:
po co jechać sprinterem 120-130 wiadomo po co przez 12lat jezdzę do niemiec co tydzien a od 20 lat mam prawo jazdy mam swój 21 samochód i przejechałem około 2 milionów kilometrów


Jesteś kozak:D 100 000 rocznie :D Dasz mi swój autograf? 21 aut? osz kłerwa. Pamiętasz jakie marki i kolory? Nie no naprawde jesteś ziom :)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 16, 2008 8:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
w odróżniemiu postaram sie byc miły znawco mercedesów , przepisów,kultury i normalnosci niech bóg ma w opiece tego co bedzie chciał coś ulepszyc przed tobą w tym tuningowców 300TD ZAWSZE !!!!współpracował z automatem szczerze nie zauważyłem tego np w G-klasa http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=484530129 czy mercedes Unimoc (jakie sprzęgło obsłuży taki moment obrotowy) czyli 330Nm/1600-3000obr/min 177KM a sprinter to auto uzytkowe a nie wyscigówka no tak- wiec mercedes upadł na głowę? bo wypuscił nowego sprintera 3-litrowego V-6 400Nm/1600-2600obr/min 184KM w skrzyni manualnej ciekawe jakie TAM sprzęgło obsługuje ten moment (odp- to nie mógł zrobic człowiek) Przy okazji pozdrawiam fanów jazdy normalnej 90km i 120km/godz a wiecie że do tego najlepiej nadaje się Trabant,lecisz normalnie a zarazem na maxa i bezpiecznie i posłuchania CB-radia jak to nikomu nie przeszkadzają korki tym bardziej paru godzinne. I przepraszam bardzo następnego-ja naprawdę nie wiedziałem że przecietny kowalski w tym i (ty) robi 100tyś rocznie,że każdy ma wiele samochodów a statystyki kłamią (jedne auto na 3-osoby w polsce)przepraszam ( za to nie dostaniesz autografu) :x Zastanawiam się co to za forum spytasz o cos -to już było ,poszukaj itp powiesz coś ZLE pochwalisz się czymś ZLE przyznasz się do czegoś ZLE oddychasz też chol...a ZLE same ideały!!!i mądrale Może byscie sobie tak odpuscili aż tak wielką skromnośc bo jak zawsze do pomocy ,nie ma nikogo ale do krytykowania jak trzeba to sie znajdą wszyscy I jeszcze jedna rada dla wrogów mocy samochodowej ,wsadżcie sobie skarpetę do tłumnika bo może wasze samochody fabryka obdarowała zbyt wielką mocą ,wówczas dla was bedzie lepiej,bezpieczniej no i ciszej!!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 515 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl