kriss pisze:
kawa pisze:
fotki jutro będą
myśle że to obcieranie u mnie to też wina felg mam w tej chwili orginał od s-klasy chyba et37 8cali 16
koszt mojego auta 11tyś tak że na wkład początkowy jeszcze zostało
narazie przez tydzień wymienione
-amorki tył 1 nie trzymał
- zamek tylnej klapy
- olej silnik+filtr
- opony
narazie poszło ok 1300-1500
do zrobienia tempomat ,amorki przód -chyba - jutro sprawdze
klima - zdjołem kostke z kompresora - działa ale cały czas
po uruchomieniu silnika włancza sie po ok. minucie i chodzi cały czas musze włanczać ogrzewanie bo zimno
no i czas pokarze co jeszcze
a i asr chyba odłączony bo kręci tyłem jak oszalały- poprzednie opony poszły z dymem a wykrzyknik nic nie miga - kontrolka asr-u gaśnie po uruchomieniu
Witam,
Furka super..ale jak Ty w 1300-1500 wymieniasz to co piszesz to nie wiem,bo ja do mojego nabytku nowego W124 300CE-24V za same opony z odpowiednim indeksem dałem 1200:)))..dodam,że przez allegro hurtownia namierzona...a sam olej półsyntetyk,filtry,swiece..itd.. nowe to też parę stówek...Wymiana uszczelki,oleju i filtra w ASB kolejne 500...
Pozdrawiam
Kriss
amorki tył 280- 2 szt sachs
zamek tylnej klapy 50zł
olej silnik plus filtr- 250 castrol półsyntetyk
opony 600 używki w dbd stanie na tył i takich szkoda szybko się zużyją
także 1300 to bez problemu narazie
teraz nagłośnienie sie robi fajne - narazie ok ok 800zł poszł na to
został olej skrzynia gumy stabilizatora pewnie jakiś czyjnik klimy bo włancza sie sama i nie da się wyłączyć - o kompresor chodzi
no i może gaz kiedyś ale to odległe i dość kosztowne