Witam
Znów odgrzewany temat, ale moze komuś sie przyda.
Wczoraj skonczyłem zabawę z podswietlaniem deski i nawiewów w W210.
Co dziwne,udało mi się nic nie połamać i nie pourywać.
Roboty jest na około 1,5h.Jedyny problem to żarówki(12V,0.5W),a właściwie ich brak.
Ja musiałem zamawiać w ASO bo na stanie nie mieli.
Ale po kolei:
1)Co do nawiewu od strony kierowcy
Zdejmujemy obudowe od bezpieczników(tą po lewej stronie deski),odkręcamy wkręt,zdejmujemy osłone głosnika,wyciągamy drewno(zamontowane jest na sruby bez nakrętek,trzeba pociągnać z wyczuciem),Odkręcamy 3 sruby pod dźwignią hamulca ręcznego.
Po tym bardzo pracochłonnym zajęciu pozostaje nam tylko odkręcic welurową osłonę kierownicy(3 śruby) i odczepić ją z zatrzasków.
Odpinamy linkę ręcznego od Dźwigni i naszym oczom ukaże sie spalona żarówka

Oczywiście zaraz po tym jak zdejmiemy plastik.
2)Nawiew środkowy
Wyciągamy schowek z zapalniczka,zaraz po nim w odstawkę ląduje schowek który jest tuz nad nim.
Wyciągamy radio i wykręcamy 2 śruby schowane w kieszeni.Drewniany panel wysuwamy w dół i odkręcamy kolejne 2 śruby.Pasek na środku jest zamontowany tak samo jak ten przy kierowcy, z tym że ciągniemy go od strony pasażera,wyjdą 2 bolce,natomiast 2 następne działaja na zasadzie przesuwania.Oznacza to ze bolce te wysuwamy w prawo.Teraz pozostaje tylko wyciągnąc nawiew.Brzmi to skomplikowanie ale jest w miare banalne.
3)Nawiew pasażera
Zdejmujemy klapkę,odkręcamy wkręt,wywalamy górne zabezpieczenie głosnika oraz drewienko, odkręcamy 2 śruby w nawiewach i TO TYLE.
Przed przystąpieniem do działania zalecam uzbrojenie się w cierpliwość i w 2 piwa.Przyda sie tez śrubokręt i nowe żarowki(koszt 1 szt. w ASO to 3 PLN)
Kolejnośc składania myślę że jest jasna.W razie pytań piszcie.
Zycze powodzenia w odkrywaniu światła
Pozdrawiam