MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 11:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 9:55 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
według mnie coś około 100 km, ale nie radzę prubowac bo to nie za dobre dla auta


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 10:33 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
jesli jest szlam na dnie, to kończy się zatkaniem filtrów -lepiej nie ryzykować...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 10:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
Janfocus pisze:
jesli jest szlam na dnie, to kończy się zatkaniem filtrów -lepiej nie ryzykować...


nie, no szlam na dnie nie ma nic wspólnego z rezerwą, tak myśle. Przecież rura ciągnie cały czas z jednego poziomu, nie ma rezerwowej rury, która bierze z samego dna. Ja wiem jedno, 250D przejedzie 140km, ale trzeba jechać max 90km/h i unikać wysokich obrotów. Info potwierdzone z praktyki. Kuzyn ma 200D i tyle samo zrobi na rezerwie więc ustawienia są podobne prawdopodobnie wszędzie.

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 22, 2007 11:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Martini pisze:
nie, no szlam na dnie nie ma nic wspólnego z rezerwą, tak myśle. Przecież rura ciągnie cały czas z jednego poziomu,

a jednak znajome mi 124 200d przy takiej próbie jazdy do końca zaciągnęło tak uroczo szlam, że musiałem wymienić oba filtry, a z rurki dolotowej "płynęła" czarna maź o prawie stałej konsystencji...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl