MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 5:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt gru 14, 2007 9:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
W sprawie Xenona to pewnie siadł żarnik/(zarowka) ktora strona? od kierowcy był ok a prawego zmieniałęm jakos bo jak był sprowadzony to nie swiecił [szalone] a po wymianie było ok.....Generalnie nic powaznego -U mnie jezdzi po miescie Touareg z2-3 letni ktoremu nonstop ktorys nie swieci :lol:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 15, 2007 5:04 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Właśńie od kierowcy nie zapala się zawsze , choć powiem ci ze ten od strony pasażera jest lekko bledszy a właśńie sam wymieniałeś czy to trzeba elektryka? aku sie odpina ?

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 15, 2007 7:10 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Popey pisze:
Właśnie od kierowcy nie zapala się zawsze , choć powiem ci ze ten od strony pasażera jest lekko bledszy a właśńie sam wymieniałeś czy to trzeba elektryka? aku sie odpina ?

to wychodzi na to ze ten od kierowcy to fabryczny jest jeszcze..... tamten od pasazera to była wsadzona uzywka bo innego niebyło akurat pod reką ale jak widac swieciło długo.Niewiem moze odrazu kupić dwa nowe zarniki ...zeby swieciły jednakowo.....wymienia sie jak zwykłe zarokwi-zadnej filozofi przy lewym trzeba zzdemontowac zbiornik od spryskow bo sie niedostanie bez tego.Musza byc tylko wyłaczone-nic wiecej -to jedyna zasada BHP przy tej wymianie. <br>Dodano po 6 minutach.:<br> http://moto.allegro.pl/item277803647_xe ... _w_wa.html
tu by musiały isc D2R..... zalecaja oba...poczytaj .....a moze zadzwoń i popytaj

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 15, 2007 3:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Własnie to czemu obu nie wymieniłeś [zlosnik] no i nie mów ze nie było wtedy ;)

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 15, 2007 6:00 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
a ze sie tak z beczki zapytam

nie musze kupowac calej lampy jak chce miec xenony?
wystarcza tylko odpowiedznie przetwornice i zarniki ?

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 15, 2007 6:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Popey pisze:
Własnie to czemu obu nie wymieniłeś [zlosnik] no i nie mów ze nie było wtedy ;)


no a po co miałem wymieniać obydwa? jak ten od kierowcy swiecił ok? Ten co zmieniłem był wyciagniety z uzywanej lampy od innego W210.Ale te oryginalne zarniki i tak wytrzymują długo....10 lat....a te w nowszych autach 2-3 lata i juz kicha...

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 20, 2007 1:02 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Wczoraj ssprawdzałem zarówki i zaastanowiła mnie jedna rzecz >Od strony komory silnika lampy wyglądają inaczej .Pokaze to na fotach , czy tak ma być czy coś było kombinowane? W sumie wygląda to na oryginał ale..sami zobaczcie .Druga sprawa powiem w skrócie a w piątek postaram się umieścic fotki z wymontowania reflektorów, ze łatwiej jest reflektor od strony pasażera wyjąć w cąłości niż bawić sie z wyjmowaniem zarowek od strony silnika ;) A oto foty :
lampa od strony kierowcy
Obrazek

lampa o strony pasażera
Obrazek

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 22, 2007 6:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Popey pisze:
Po chwili zapalił się a po właczaniu i wyłaczaniu świateł zapala się ponownie.


Podobny przypadek z Laguny - do wymiany była i przetwornica i palnik... Co oczywiście nie znaczy, że u Ciebie będzie podobnie.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 23, 2007 2:54 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
xenony wymienione oba teraz swiecą niesamowicie jasno zakup firmowany przez firme Philips, 12 miesiecy gwarancji i faktura i w porównaniu z hurtowniami oświetleniowymi koszt połowe tańszy nie mówiąc o serwisie.
W razie potrzeby służę info od kogo zakup
Pozdrawiam

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 23, 2007 10:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 15, 2007 7:14 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Gdańsk
Wracam do tematu nieszczelności układu paliwowego.
Rano nie odpalił. Trochę pokręciłem - bez efektu. Zauważyłem, że pasek wielorowkowy jest mokry. Trochę się nabiegałem od stacyjki do silnika zanim zlokalizowałem, skąd cieknie (po kilku sek. przestaje sam kręcić). Gdzieś spod pompy (niskiego ciśnienia?) przykręconej z przodu silnika, jakoś tak nad paskiem właśnie. Niedawno wymieniane były oringi na przewodach (5 szt. po 6 zł szt.) więc jak mniemam wina leży po stronie tej pompy (w ASO coś ok. 800 zł netto?).
Czy istnieje jakiś zestaw naprawczy do uszczelnienia tej pompy czy czeka mnie prezent poświąteczny dla Mercedes?
Może dłuższe katowanie rozrusznika pozwoliłoby odpalić, bo mam możliwość podłączenia aku z drugiego auta?
Ciekawym czy jutro coś uda mi się zwojować (Wigilia).
Muszę jeździć!!!
beet pisze:
Pokrec go troche dluzej, to odpali. Akumulator nie powinien Ci pasc

OK. Popróbuję.

_________________
W 210 E 200 CDI '00 - budyniowe marzenie.


Ostatnio zmieniony pn gru 24, 2007 12:01 am przez Karol Gda, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 23, 2007 11:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Karol Gda pisze:
Wracam do tematu nieszczelności układu paliwowego.


KLIK

Pokrec go troche dluzej, to odpali. Akumulator nie powinien Ci pasc ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 29, 2007 4:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 15, 2007 7:14 pm
Posty: 140
Lokalizacja: Gdańsk
I wsio jasne...
Kręciłem, kręciłem... aż "wykręciłem" baterię. Całe święta przestane. W czwartek laweta i heja do warsztatu. Pokłony w pas pp Mechanikom żeby przed Sylwkiem wyjechać. Uff... udało się.

Padły uszczelnienia pompy wysokiego ciśnienia i jedna sekcja w niej samej (jakieś tłoczysko już bliskie zatarcia - opiłki).
I teraz to, co tygryski lubią najbardziej, czyli koszty:
- 140,- laweta,
- 130,- zamont/wymont pompy,
- 970,- regeneracja w Pezalu (Gdańsk)
_____
1240,- łącznie.
Obrazek
Tak mniej więcej wygląda.

Dla poprawienia sobie humoru dodam, że nówka w IC stoi ok. 2800,-

_________________
W 210 E 200 CDI '00 - budyniowe marzenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 31, 2007 3:12 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
masakra jakaś ;)
Przedwczoraj wymieniłem wszystkie przewody paliwowe jakie znajduja sie przy pompie wtryskowej i które między innymi były odpowiedzialne za branie "lewego powietrza".
Auto teraz chodzi jak zegarek, o wiele ciszej i bardzo równo motor pracuje.
W sumie cała operacja trwała ok godzinki i obeszło sie bez zdjemowania kolektora ( za to sa lekko pokancerowane ręce) , przewody były kompletne tj z oringami i zatrzaskami wiec miło sie zakładało.

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 01, 2008 1:55 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
dodam ze te oringi warto wymienic poprostu wszystkie :)
one sie rozszczelniaja ze starosci wiec po kolei zaczna pouszczac to tu to tam i tak sie bedziecie wkurzac co jakis czas

wymienialem sam (problem ze zdjeciem kolektora od dolu ale jak by ktos chcial to sluze rada - wiadomo naumialem sie:D )

koszt origow to jakies 5-7zl/szt jest ich 6 na sekcji i hmm no wlasnie moze tez z 5-6 w kolo pompy

ogolnie jest to pol dnia grzebania z czego 70% czasu zajmuje zakrecenie i odkrecenie kolektora :D

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 01, 2008 2:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
hmm powiem Ci ze wymieniłem to bez ściągania kolektora , ściągamy go tylko wtedy kiedy wymieniamy oringi w sekcji pompy do reszty nie jest to wymagane a przewody wymieniałem całe bo przy wyciąganiu ich z gniazd pompy jest możliwość uszkodzenia i nie zawsze oringi odpowiadają za nieszczelność a miejsce gdzie weżyk wciśnięty jest w gniazdo-tam lubią pękać.Na jutro postaram sie zrobic fotki owych wezyków.

_________________
V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl