MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 12:10 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 9:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Jeśli w rzędówce jest tak samo jak w V8, to jest obok zaworu ogrzewania, przed samą kratką. Jest prawie niewidoczna, na samym dole pod wężami idącymi do nagrzewnicy. Żeby cokolwiek zobaczyć trzeba wyjąć z mocowan sterownik od ABS.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 9:48 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Przynajmniej w moim 300SE pompa obiegu chłodziwa jest pomiędzy ścianą czołową kabiny,a plastikową przegrodą silnika dokładnie pod sterownikiem KEjeta lub abs dokładnie sam nie wiem.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 9:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
stanleym126 pisze:
dokładnie pod sterownikiem KEjeta lub abs dokładnie sam nie wiem.


ABS...
Czyli w tym samym miejscu co w V8

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 10:34 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 16, 2005 7:20 pm
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecin
Daleko szukać nie musisz.

Obrazek

_________________
R 107 E 45 ,W 123 ???,EX:42MB
Jurek tel: 880-310-005


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 10, 2008 6:16 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
W sobotę popatrzę i dam znać.
Dzięki

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 12, 2008 4:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
OK, dziś zrobiłem ogrzewanie. Podłączyłem pod pompkę żarówkę by sprawdzić czy się wyłącza dopływ prądu w trakcie jazdy i okazało się że nie. Wpadłem na pomysł że mógł przy tym grzebać "kowal" (choć instalacja wygląda na nieprzerabianą) i jeśli są małe obroty to pompka może pompować obieg odwrotnie do ruchu dużej pompy a jeśli przygazuje to mała pompka nie daje rady pompować w drugą stronę i się zatrzymuje - wiem, to bardzo głupie. Ale "jak pomyślał tak zrobił", z problemem ale odwróciłem wtyczkę od zasilania pompki i co się okazuje - wróciło ogrzewanie :). Regulacja temp. działa, słychać przekaźnik za schowkiem jak pracuje i czuć tego efekty. Mogę jechać i się ogrzewać :)
Pozostał mi problem zaworów - bo wszystko jest OK bez załączonej wtyczki na zaworach. Próbowałem ściągnąć panel szyberdachu ale czułem że coś pęknie [szalone] , będę musiał spróbować kiedy indziej.
Pozdrawiam i dzięki za dotychczasową pomoc.

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 12, 2008 6:18 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Na pompce plus i minus jest zaznaczony - należy wpiąć wg znaków.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 13, 2008 1:58 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
Gerri pisze:
Na pompce plus i minus jest zaznaczony - należy wpiąć wg znaków.
Najgorsze jest to że żeby się dostać do niej to muszę trochę porozwalać elementów :roll:
Ale po efektach widać że jest OK. Czy może się spalić jakbym jednak źle podłączył?

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)



Ex W123 200D


Na górę
Post: ndz sty 13, 2008 2:33 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Rad.ek pisze:
po wyjęciu schowka to po prawej jest jakiś bajerek z rurką która idzie gdzieś dalej i urwanymi dwoma kabelkami, czy to jest ta pompka do czujnika w panelu i jak ją podłączyć jak nie wiem gdzie?
Pewnie właśnie to jest przyczyną niesprawności układu ogrzewania (braku regulacji). Kabelki zasilają motorek pompki czujnika temperatury, który jest przy górnej lampce. Podłącz do motorka kable tak aby było ssanie przez rurkę. Ta rurka ciągnie powietrze a po drodze jest termistorek regulujący otwarcie zaworów. Trzeba podłączyć te kabelki żeby pompa działała (jest słyszalna przy rozebranym schowku). :)

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl