MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 7:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz sie 10, 2008 2:48 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Czyli potwierdzenie że w 560 bywało różnie, myśłe ze wrecz właściciel mniej "wypasinych" 560 powinni byc dumni gdyż mają egzemplarze custom... [zlosnikz]

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 10, 2008 6:18 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
JaKon pisze:
Myślę że EPC nie bedzie w tej kwestii wiarygodne gdyż wikszoć miała już tą funkcję....

A ja myślę że będzie, bo tylko po EPC dobierasz sterowanie do skrzyni - ten element z linką gazy i podciśnieniem - jeśli jest E/S. Poza tym wychodzi czy jest czy nie ten zaworek pod maską.

I jakie efekty moich poszukiwań po Twoim VIN'ie. Oczywiście wychodzą wszystkie elementy składowe systemu E/S, tzn. sterowanie, zaworek, dodatkowy kawałek wiązki elektrycznej, no i oczywiście wybierak.
EPC nie kłamie, bo po co. Jeśli tych elementów by miało nie być, to byłby napis o nieprawidłowym numerze. Jak TUTAJ

Tu jest numery skrzyni po VIN. Możesz sprawdzić, czy sama skrzynka oryginalna.
Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 10, 2008 2:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
koledzy szukam książki o skrzyni automataycznej cos w rodzaju sam naprawiam o rodzaju usterek i o ich naprawie.Bo grzebałem coś u siebie rozbierałem płyte sterująca i mam juz poprawe ale chce jeszcze sie zagłębic w działanie i przyczyny niedomagan mojej skrzyni bo skrzyniaze w mojej okolicy mnie olewaja :evil:

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 10, 2008 3:48 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 24, 2005 2:39 pm
Posty: 344
Lokalizacja: Chełm
mercedes124_1987 pisze:
koledzy szukam książki o skrzyni automataycznej cos w rodzaju sam naprawiam o rodzaju usterek i o ich naprawie


Ksiazki nie znalazłem ale na mercmani jest ciekawy temat o ASB więcej w linku kliken

Cytuj:
naprawa poślizgu podczas zmiany 2-3. Jeśli skrzynka nie wykazuje innych wad. Czyli naprawa wymiana sprężyn tłumika sprzęgła K1 - on odpowiada za szybkość załączania sprzęgła.
http://www.benzworld.org/...it-install.html
W dolnej części płyty sterującej znajdują sie obwody tłumiące i na nie powinno się zwrócić uwagę podczas występowania poślizgu - warto wymienić sprężyny odpowiadające za podejrzane hamulce i sprzęgła.
Warto też zerknać tutaj
http://www.benzworld.org/...n-problems.html
tu
http://transtec.com/tech_insert/94642.pdf
i tu
http://avtopedia.ru/akpp/722-3%20722-4.pdf
i tutaj
http://www.autotransonlin...722-300-400.pdf

_________________
S124 300TE 4-MATIC
S124 E280T
Ex: W124 300E 4-MATIC


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 11, 2008 9:13 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Mor pisze:
JaKon pisze:
Myślę że EPC nie bedzie w tej kwestii wiarygodne gdyż wikszoć miała już tą funkcję....

A ja myślę że będzie, bo tylko po EPC dobierasz sterowanie do skrzyni - ten element z linką gazy i podciśnieniem - jeśli jest E/S. Poza tym wychodzi czy jest czy nie ten zaworek pod maską.

I jakie efekty moich poszukiwań po Twoim VIN'ie. Oczywiście wychodzą wszystkie elementy składowe systemu E/S, tzn. sterowanie, zaworek, dodatkowy kawałek wiązki elektrycznej, no i oczywiście wybierak.
EPC nie kłamie, bo po co. Jeśli tych elementów by miało nie być, to byłby napis o nieprawidłowym numerze. Jak TUTAJ

Tu jest numery skrzyni po VIN. Możesz sprawdzić, czy sama skrzynka oryginalna.
Obrazek

No to teraz bedziemy kombinowac czemu jest tak a nie tak jak bylo...
Dzięki Mor

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl