MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 1:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 9:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
o modysfikacji nic mi nie wiadomo. najwiekszy problem teraz to pytanie REMONT CZY DRUGI SILNIK?? moze ktos wie ile orientacyjnie ile to by kosztowało taki remont w tolerancji do 3 tys zl bo kupic drugi silnik to nie sztuka ale za miesiac moze sie stac tak samo. do wymiany turbo tłoki głowica profilaktycznie rozrząd choc jest nie ruszony no i na razie tyle wiemy


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 9:24 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Kompletny remont silnika 3,0 D z wymianą szklanek, szlifami - bez robocizny (same ale wszystkie części), to jakieś 5 tys zł. Oczywiście w zależności od tego co do zrobienia, może być mniej.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 9:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob sie 23, 2008 12:27 pm
Posty: 47
czy modyfikacje mial to nie wiem. a moze ktoś orientacyjenie wie ile taki remont moze kosztowac?? do wymiany wstepnie turbo, tłoki głowica rozrzad chociaz sie nie uszkodził no i nie wiadomo jeszcze co dalej.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 23, 2008 9:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nie nie nie... niemożliwe żeby takie coś się stało w CDI-ku przy 260tys km przebiegu... widziałem Vito z tym silnikiem z prezebiegiem 1MLN km gdzie licznik został cofnięty na 300tys i następny klient sie cieszył aż miło... i pewnie do dzisiaj jeździ... grunt to nie kombinowac i lać to co fabryka przykazała...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 24, 2008 1:13 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
WojtekW pisze:
Więc myślę, że 2,7 mercedesa nie powinien mieć problemów z 200 km/h.


Przy 200km/h autko ojca ma 3800obr/min.

MERCEDES 4 EVER pisze:
pewnie miał boxa lub amatorskiego chipa-normalna sprawa.


Kurka, przez ponad 6 godzin ostrego rycia z Berlina do Lublina nic nam dzisiaj nie wybuchlo, ale widac musze ojca przygotowac na najgorsze ;)

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 24, 2008 9:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 12:02 pm
Posty: 86
Lokalizacja: Gdańsk
Ja w 320 CDI miałem kiedyś wracając z Hamburga przygodę, jadąc dłuższy czas powyżej 200, dosłownie stopiła się miedziana podkładka pod wtryskiem ( przebieg ponad 400 tysięcy ) i autko zatrzymało się, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu autko jechało, ale rzucało paliwem. Poza tym jednym wybrykiem nigdy jazda na wysokich obrotach mi nie zaszkodziła i to nawet na trasie do Włoch ( 2000 km. )

_________________
W124 230E '87 smoke silver metallic
W210T 320CDI '99 brilliant silver metallic -ex
W211T 220CDI '05 titanite red metallic -ex
W123 230E '83 manganbraun
W210T 290TD '96 brilliant silver metallic - ex
W211 270CDI '03 - ex
W124 200D '93 bornite metallic


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 31, 2008 10:50 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Wyparowane tłoki w CDI to chyba żadna nowość... poprostu silnik dostawał za dużo paliwa i tłok odparowaywał razem z paliwem osiadającym na denku, wina... oszukany czujnik temp, lub co bardziej prawdopodobne i normalne to uszkodzone wtryskiwacze CR (lejący wtrsykiwacz) , lub zatkane otwory (wystarczy połowa)wylotowe wtryskiwaczy CR spowodowane niską jakością paliwa ( niekoniecznie znajdującego się w zbiorniku w chwili uszkodzenia).Wystraczy kropla wody w szynie CR i po wtryskiwaczu 8)
Prędkość samochodu nie ma tu nic do tego, jedynie można przyjąć obciążenie silnika czyli czas otwarcia oraz ilośc wtrysków ( przy max sa dwa wtryski na cykl). Lub poprostu miałeś niefarta i kilka czynników złożyło się w czasie...
Kup inny silnik, tego nie naprawisz w ludzkiej cenie. i nawet nie myśl o zmontowaniu nowego silnika na starych wtryskiwaczach CR ( lub oddaj do sprawdzenia, nie tylko na szczelnośc, ale i na jakośc rozpylenia). Dodatkowo wypłukaj cały układ paliwowy, filtry paliwa do wymiany co pareset km, potem juz normalnie.

Ale to problem wszystkich producentów samochodów stosujących CR że tłoki parują [zlosnik] chociaż w pompowtryskach też jest podobnie (ale nieporównanie leprze rozwiązanie od CR, dlategoMB stosuje w ciężarówkach - tylko te chore normy spalin :evil: .... i wszyscy idą na CR) , a spowodowane jest to nieodpowiednim rozpyleniem paliwa w komorze spalania, lub nawet się spotyka zastosowanie innych wtryskiwaczy CR niż powinny być zastosowane w tym konkretnie silniku.
Robiłeś coś w tym silniku? czy jak kupiłes tak jeżdzisz?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl