MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 11:22 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 7:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Marcin1981 pisze:
<br>Dodano po 1 minutach.:<br>
hogben pisze:

Czyżby kod 260 w Vinie ?


A powiedz co masz na myśli z tym nr?:)



260 - likwidacja oznaczeń na tylnej klapie

jeżeli nie , 60 zł w ASO oryginalny znaczek 560 SEC :)

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 8:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Ja bym proponował dolać płynu chłodniczego, bo na zdjęciu ewidentnie widać, że przymało.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 19, 2008 11:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
Mor pisze:
Ja bym proponował dolać płynu chłodniczego, bo na zdjęciu ewidentnie widać, że przymało.

[zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 12:55 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
No i widać, że był już u naszych - po zawiązanym drucie na chłodnicy [zlosnik]

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 1:19 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
zegarek pisze:
No i widać, że był już u naszych - po zawiązanym drucie na chłodnicy

I weź tu się pochwal dyliżansem. [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 9:07 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
hogben pisze:
jeżeli nie , 60 zł w ASO oryginalny znaczek 560 SEC


Hehe, dzięki za wyjaśnienia:) Osobiście bardziej podoba mi się bez tego znaczka, nie ma czym się chwalić :D Lepiej czasem obserwować zdziwione miny innych kierowców którzy myślą że wyprzedzają starą beczkę :D Jeśli będę zdecydowany sprzedać to dokupię ten bajer;) Pozdrawiam!!! <br>Dodano po 5 minutach.:<br>
Mor pisze:
Ja bym proponował dolać płynu chłodniczego, bo na zdjęciu ewidentnie widać, że przymało.


Co do płynu to zdaję sobie sprawę że jest troszkę przymało. Dziś to uzupełnię, jednakże na początku tyg czeka mnie chyba wymiana termostatu. Nie jestem pewny czy to jego zacięcie się spowodowało to że widoczny na zdjęciu, odrutowany wąż ( ten gruby przy wylocie z górnej części chłodnicy) spadł wyrywając część plastikowej końcówki. Ciśnienie musiało być spore, zgubiłem cały płyn. Czy właśnie to mogło być przyczyną? Pomocy!!!

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 9:07 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Marcin1981 pisze:
Lepiej czasem obserwować zdziwione miny innych kierowców którzy myślą że wyprzedzają starą beczkę

Masz coś do starych beczek? [zlosnik]
Czekaj aż Cię kolega jakub_goździk swoją objedzie, to zmienisz zdanie [zlosnikz]
P.S: ładne auto, dbaj o nie i uważaj, bo mojego SEC'a ukradli :cry:

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 9:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
bary123ce pisze:
Masz coś do starych beczek?
Czekaj aż Cię kolega jakub_goździk swoją objedzie, to zmienisz zdanie
P.S: ładne auto, dbaj o nie i uważaj, bo mojego SEC'a ukradli


Nie mam absolutnie nic do starych beczek, wręcz przeciwnie!!! Beczki są mistrzostwem świata, jeździłem taką z kumplem przez wiele lat :) Źle się wyraziłem może, przepraszam :) Mam nadzieję że miałeś wysoko ubezpieczone to autko i że jeszcze kiedyś będziesz takim śmigał, pozdrawiam!!! <br>Dodano po 4 minutach.:<br>
zegarek pisze:
No i widać, że był już u naszych - po zawiązanym drucie na chłodnicy


Drut to akurat robota Norweskich mechaników amatorów :P Jak widać nie tylko w Pl odstawiają kaszanę ;) W niedalekiej przyszłości zniknie i będzie normalnie! <br>Dodano po 7 minutach.:<br> Czy ktoś może spotkał się z instalacjami montowanymi w autach po to żeby ograniczyć emisję spalin? W moim aucie jest naklejka EURO 4 i jakiś nieoryginalny sterownik, dwa wężyki, dopowietrzenia jakieś..., czy ktoś wie w jaki sposób to zdemontować ???

Kolejny problem to klimatyzacja..., ogólnie wszystko działa oprócz tego że nie uruchamia się wentylator od klimy. Co może być walnięte? Jaki czujnik za to odpowiada? Dodam, że wentylator podpięty na krótko do akumulatora działa bez żadnych problemów.

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 11:08 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Marcin1981 pisze:
Mam nadzieję że miałeś wysoko ubezpieczone to autko i że jeszcze kiedyś będziesz takim śmigał, pozdrawiam!!!


Przestań bary miał okaleczonego parcha z Rudolfem pod maską [zlosnik] Ukradli go, żeby się na kwadratach nie ośmieszał [zlosnik]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 11:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Marcin1981 pisze:
Osobiście bardziej podoba mi się bez tego znaczka, nie ma czym się chwalić :D Lepiej czasem obserwować zdziwione miny innych kierowców którzy myślą że wyprzedzają starą beczkę.

(...) Ciśnienie musiało być spore, zgubiłem cały płyn. Czy właśnie to mogło być przyczyną? Pomocy!!!


Co do znaczka, to też nie miałem (ten sam kod wypasu), ale założyłem i mam spokój pod światłami w mieście.

Co do ciśnienia, to termostat zepsuty raczej się nie domyka i powoduje niedogrzenie silnika a nie wzrost ciśnienia.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 4:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Marcin1981 pisze:
Ciśnienie musiało być spore, zgubiłem cały płyn. Czy właśnie to mogło być przyczyną? Pomocy!!!


Jak robiłem testy prędkości to też wygoniło mi płyn . Okazało się że wydmuchałem uszczelkę pod głowicą :(

Na postoju dodaj parę razy gazu i zobacz czy węże twardnieją . Albo na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka. Przegazuj parę razy na 6000 rpm i patrz czy w zbiorniczku po chwili nie robi się gejzer.

Jak się robi .... to już wiesz...

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 20, 2008 5:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Marcin1981 pisze:
Kolejny problem to klimatyzacja..., ogólnie wszystko działa oprócz tego że nie uruchamia się wentylator od klimy. Co może być walnięte? Jaki czujnik za to odpowiada?


W drugiej serii 126 wentylator załącza przekaźnik sterowany termowłącznikiem (ten większy czujnik w obudowie termostatu) przy temp. powyżej 110 stopni C.
W trzeciej serii (chyba takową ma kolega) zamiast termowłącznika jest czujnik temp.

Fajny ten SEC - to co że mam SEL-a i tak mi gul lata. :lol:

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2008 12:53 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
kit pisze:
Marcin1981 pisze:
Kolejny problem to klimatyzacja..., ogólnie wszystko działa oprócz tego że nie uruchamia się wentylator od klimy. Co może być walnięte? Jaki czujnik za to odpowiada?


W drugiej serii 126 wentylator załącza przekaźnik sterowany termowłącznikiem (ten większy czujnik w obudowie termostatu) przy temp. powyżej 110 stopni C.
W trzeciej serii (chyba takową ma kolega) zamiast termowłącznika jest czujnik temp.

Fajny ten SEC - to co że mam SEL-a i tak mi gul lata. :lol:


A gdzie znajdę ten czujnik? Powinien być przymocowany gdzieś do chłodniczki?

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 21, 2008 9:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
na obudowie termostatu (ten większy).

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 22, 2008 2:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
kit pisze:
na obudowie termostatu (ten większy).

jak zdejmiesz z niego wtyczkę powinien odpalić się wiatrak. U mnie załacza się przy ok 105st.

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl