MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 1:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw wrz 25, 2008 11:46 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:57 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Ciekawe!1.opcja jest taka, ze byl malowany i rdza zostala juz usunieta.2.ga, ze auto jest w stanie kolekcjonerskim i ma przejechane orygi,25tys.km i stalo tylko w garazu i nigdy nie widzialo deszczu nie wspominajac o soli.3.opcja ze slabo sprawdzales.
Moj tez 97rok i ma tu i owdzie rudego,a w 99r czyli 2lata po opusczczeniu fabryki dostal w ramach gwarancji juz nowe przednie drzwi,a dwa lata pozniej, bo w 2001,cala belke/kolyske przednia z powodu oczywiscie korozji. Wlasnie zamierzam porobic male zaprawki m.in na tylnej klapie i nadkolach i sie moge pochwalic za jakis czas, ze "nie ma rdzy"
Ale nie wierze,ze w 10-letnim W210 z przebiegiem 200-300tys.km nie ma i nie bylo nigdy rdzy.Widzialem juz wiele,ale W210 bez rdzy jeszcze nie


Widziałeś samochód, że od razu mówisz, że napewno ma rdze albo, że był malowany? Nie! Więc nie pisz głupot. Ja również widziałem sporo W210 i nie każdy miał rdzę. Więc albo mam coś ze wzrokiem albo tamte egzemplarze rzeczywiście nie miały rdzy. Jeszcze jedno. To, że twój może mieć 200 - 300 tyś przebiegu nie oznacza, że każdy będzie tyle miał. Mojego ojca ma niecałe 160 tyś i nie widać, żeby był kręcony.

_________________
BMW 728iA B+G '99
W210 E230 '97 - ojcowóz
EX: VW Vento '92 1.8B
W124 E250 Turbo Diesel '93


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw wrz 25, 2008 12:20 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
siekan pisze:
Ja również widziałem sporo W210 i nie każdy miał rdzę. Więc albo mam coś ze wzrokiem albo tamte egzemplarze rzeczywiście nie miały rdzy


Pierwsze pytanie:Znasz historie tatowej E-klasy od pierwszych dni zakupu?
Widze, ze kolega nie czyta ze zrozumieniem!Ja tez widzialem W210 bez rdzy,ale pytanie dlaczego nie mialy jest proste?!Przy egzemplarzu, ktory byl regularnie serwisowane w ASO jest prawdopodobienstwo duze, ze wlasciciel zareklamowal pojawiajaca sie korozje,nie czesto juz 2-3 lata po kupnie,i owa raklamacja musiala byc uwzgledniona przez producenta, ktory to dawal 10lat gwarancji.Swego czasu czyli kilka lat po pojawieniu sie W210 na rynku, byla w D i innych krajach EU wielka afera z tym modelem i wiele ludzi oddawalo swoje E-klasy do poprawek, gdzie wstawiali nowe drzwi,klapy i inne elementy i na nowo i juz lepiej konserwowali.
Moj znajomy w tym roku dostal w swoim W210 270CDI T 01r nowe wszystkie drzwi,tylna klape i inne.Wszystko bylo malowane i na nowo konserwowane.Wszytko gratis, bo na rekojmie.Wyglada teraz bajecznie i faktycznie nie ma rdzy [usmiech]
Mozna spotkac takie modele i wazne przy kupnie by byla ksiazka do konca prowadzona przez ASO, wtedy jest prawdopodobienstwo, ze ma sie nowe czesci nic o tym nie wiedzac i tym samym twierdzac mozna,ze ne ma sie rdzy.Wazne jest jak kolega przede mna napisal, gdzie jezdzilo auto.Egzemplarze z Wloch moga faktycznie tej rdzy miec mniej,ale za to maja inne wady,jak to auta w I.
:roll:

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw wrz 25, 2008 12:43 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 21, 2008 9:26 am
Posty: 317
Lokalizacja: Kalisz
Nie ma się co upierać w kwestii jakości blach w W 210 , która jest fatalna. Wystarczy popytac w serwisach, taksówkarzy, lakierników.
Pod tym względem Fiat, Alfa Romeo a nawet Opel w modelach z tych lat dawno prześcignął Mercedesa. Niestety dochodzą do mnie informacje ,że nawet auta po 2000 roku mają ten problem....
Ja równiez poszukiwałem 210 ale zrezygnowałem właśnie z uwagi na rdzę. Z przykrością trzeba stwierdzić ,że na placu boju pozostaje konkurencja, czyli BMW( np. E -39 ) ew. Audi.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw wrz 25, 2008 12:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:57 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Nie znam historii auta od pierwszych dni. Ale biorąc pod uwagę, że był serwisowany regularnie ( przynajmniej według książki ) brak rdzy wynika z tego co napisałeś. :)

_________________
BMW 728iA B+G '99
W210 E230 '97 - ojcowóz
EX: VW Vento '92 1.8B
W124 E250 Turbo Diesel '93


Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw wrz 25, 2008 12:57 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Danek pisze:
Nie ma się co upierać w kwestii jakości blach w W 210 , która jest fatalna. Wystarczy popytac w serwisach, taksówkarzy, lakierników.
Pod tym względem Fiat, Alfa Romeo a nawet Opel w modelach z tych lat dawno prześcignął Mercedesa. Niestety dochodzą do mnie informacje ,że nawet auta po 2000 roku mają ten problem....
Ja równiez poszukiwałem 210 ale zrezygnowałem właśnie z uwagi na rdzę. Z przykrością trzeba stwierdzić ,że na placu boju pozostaje konkurencja, czyli BMW( np. E -39 ) ew. Audi.


dokladnie!i wielu jest takich jak ty, ktorzy wowczas zmienili marke.Koncern Daimlera poprzez wlasnie W210 popsul sobie mocno wizerunek i stracil wiele nowych klientow, ktorzy to wlasnie przesiedli sie na konkurencje z Monachium i Ingolstadt.Poniosl strasznie koszta zwiazane z "naprawieniem" tego co zepsuli, gdyz setki tyiecy modeli strafilo do warsztatow/lakierni.Ogolnie auto jest oki,ale rdza jest nie do przyjecia w aucie tej klasy.
Podobie bylo z A-klassa,ale tam wybrneli z sytuacji szczesliwie bez wiekszych konsekwencji adaptujac do tego smisznego autka,system ESP, ktory to wowczas byl nowoscia na rynku i przewidziany tylko do najwyzszej s-klassy.
Mozna trafic ladny egzemplarz,ale trzeba uwazac, bo rdza powierzchowna jest mniejszym problemem w przeciwienstwie do korozji elementow nosnych karoserii. [szalone]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 2:28 pm przez aegm, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 
 Tytuł:
Post: czw wrz 25, 2008 2:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Hehe i do dzis to sie na nich msci...ten brak jakosci...

...jak kumpowalem W124 i myslalem choc troche o E34 ojciec szybko wybil mi to z glowy...teraz jak kupowal swoje auto i podsunalem mu przez chwile na mysl W211 lub R-klasse (nie znam oznaczenia) to powiedzial: "mercedes? nie dziekuje." I skonczyl z autem z Monachium...

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 26, 2008 7:02 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 14, 2008 12:27 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Koszalin
Panowie no to mnie załamaliście.....Od prawie początku (bo 1 był opel i nie miałem problemów) i zawsze jeździłem mercedesami.Był 126 , jest 124 i chciałem coś nowszego ... a tu kicha!.
Cytuj:
rdza powierzchowna jest mniejszym problemem w przeciwienstwie do korozji elementow nosnych karoserii.
.Zabić się nie chce.Wożę całą rodzinę ....Jaki mercedes w granicach 20000 pln jest " mniej tragiczny" i może być na alternatywne paliwo?. Mam na myśli olej rzepakowy itd.Auto które posiadam(124 300d) jest najlepsze na świecie , ale też łapie rudego , i dlatego przesiadam się na coś nowszego, a raczej chciałem , bo po czytaniu wypowiedzi kolegów ,to strach wsiadać do W210."Gwiazda" zaczyna mnie zawodzić....Czyżby tylko (jak tez sam twierdze) , mercedesy skończyły sie na 124?

_________________
126 SE 2.8 było....
124 300D było...
W210 300 TD..diesel power :) jest


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 26, 2008 7:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Przesadzają
Ja jakoś nie widzę rdzy na mojej .
Jesli powłoka lakiernicza nie była uszkodzona, obita to nie jest wcale tak jak opisują Ci co w210 widza tylko na ulicy.
Prosta zasada wszystkie ubytki lakieru należy zaprawiać i będzie spokój.
Wprawdzie moje auto pochodzi z Włoch ale przecież to tez w210.
Pod względem ilości miejsca i komfortu nie ma sobie równych-ani bejca ani adi nie podskoczy.

Przy zakupie kieruj się własnym rozumem a nie radami ludzi którzy często widzieli w210 tylko na obrazku.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 26, 2008 8:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
mi tez sie wydaje ze to wlasnie przez ubytki lakiernicze - przynajmniej u mnie widac ze to takie miejsca ktore wlasnie sa najbardziej narazone na odpryski

fakt komfortu jazdy i ilosci miejsca i pakownosci (bo moj to kombi) auto nie ma raczej sobie rownych w tej klasie cenowej - moze i jest to najbrzydszy mercedes jaki powstal ale jego funkcjonalnosc rekompensuje wyglad [zlosnik]

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pt wrz 26, 2008 11:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
blackmilk pisze:
moze i jest to najbrzydszy mercedes jaki powstal

kwestia sporna... i chyba również kwestia gustu o czym się nie dyskutuje ;) ale od siebie dodam, że auto przyciąga wzrok, a ludzie patrzą zawsze na mnie jak na 8 cud świata w środku ;)

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 12:07 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
kompressor pisze:
Przesadzają
Ja jakoś nie widzę rdzy na mojej .
Jesli powłoka lakiernicza nie była uszkodzona, obita to nie jest wcale tak jak opisują Ci co w210 widza tylko na ulicy.


Kolega najpewniej nie czyta wszystkiego co pisze się w postach, bo mu się nie chce. Ustalmy coś: 1) niektóre W210 dobrze jest widzieć tylko na ulicy. 2) korozja w W210 nie jest tylko kwestią uszkodzeń zewnętrznej powłoki lakierniczej i nierobienia zaprawek. 3) Popełniono rażące błędy przy lakierowaniu i w rozprowadzaniu substancji antykorozyjnych, więc sporo wychodzi od środka. Konserwacji wewnątrz było za mało i nie została rozprowadzona równomiernie, do tego stopnia, że wiele miejsc było suchych jak pieprz i tylko zagruntowanych. To wszystko zostało zbadane i opisane, a zdjęcia z endoskopów są w sieci. 4) Problem nie dotyczy 100% produkcji + naprawy gwarancyjne o których napisał aegm, więc zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie twierdził, że wszyscy są głupi, bo jemu nie rdzewieje.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 5:55 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
prawda prawda prawda!!!!
tymi słowami by trzeba zakończyć te głupią dyskusję o korozji... po prostu trzeba szukać tak długo aż się znajdzie nie porysany czy przetarty czy uderzony model... czy też fabrycznie spieprzony... to fakt: auto ma wadę fabryczną ale czy od razu trzeba odrzucać ten model bo ma wadę???? a może trafisz na taki w którym jakis niemiec zadbał by pogwarancyjnie niedoróbki MB poprawił???? i będziesz miał jeszcze długo w tym przypadku autko bezawaryjne(bezkorozyjne) bo to jest ta wada????
słuchaj i czytaj co ludzie piszą ale nie bierz wszystkiego za wyznacznik... dużo rzeczy można sie prawdziwych dowiedzieć i też dużo na co zwrócić uwagę... ale jak poznasz wszytskie wady i przy oględzinach je wyeleminujesz to bierz... nie żadne tam audi... czy bmw choć mi się w bmw podoba 3,0D :) silniczek marzenie... ale to jednak nie mercedes... i dlatego pozostanie przy MB... a ty... i tak zrobisz jak uważasz...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 2:46 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
"Kolega najpewniej nie czyta wszystkiego co pisze się w postach, bo mu się nie chce. "
...kolega czyta ale ma swój rozum i swoje zdanie......

"więc zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie twierdził, że wszyscy są głupi, bo jemu nie rdzewieje"

...i zawsze się znajdzie ktoś kto w życiu nie miał ale jest "expertem" bo wyczytał...

przyjmij do wiadomości że ktoś może mieć odmienne zdanie wynikające z posiadania i używania i nie musi czytać w internecie jak to jest bo doświadcza tego empirycznie

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 
 Tytuł:
Post: sob wrz 27, 2008 3:14 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
kompressor pisze:
przyjmij do wiadomości że ktoś może mieć odmienne zdanie wynikające z posiadania i używania i nie musi czytać w internecie jak to jest bo doświadcza tego empirycznie


To nie muś i doświadczaj dalej. Twoje zdanie dotyczy tylko jednego egzemplarza. My piszemy o problemie w skali makro, a ty wyskakujesz jak Filip z konopii i "mówisz wcale że nie bo ja mam inaczej." Gratuluję ci niezardzewiałych drzwi w kilkuletnim Mercedesie, ale twój przypadek naprawdę nic nie zmienia.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 
 Tytuł:
Post: pn wrz 29, 2008 8:28 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lis 29, 2005 11:36 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Ozorków
Korzystajac z okazji dodam cos od siebie.
Mam w rodzinie 210 z 96 roku juz ponad 10lat ,auto ze wzgledu na korozje bylo juz raz malowane,ma 132tys przebiegu nie widzialo zimy jest garazowane,auto koroduje od wewnatrz
Dla odmiany tesciu ma kombiaka z 97 roku (lakierniczo prawie orginal)
bez oznak zewnetrznej jak i wewnetrznej korozji,Auto sprowadzone z Wloch.

_________________
MB 123 2,8


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl