MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 1:50 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn lip 06, 2009 11:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 18, 2006 8:47 pm
Posty: 49
witam kolego.
czy miałeś przy ruszaniu takie zarzegotania jak by się coś tłukło czy ruszało autko plynnie przed wymianą tych tulejek

_________________
124 250d manual 88r igła w oryginale


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 07, 2009 10:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 08, 2008 9:55 pm
Posty: 71
Lokalizacja: korczowa
Witam, przy ruszaniu nie miałem takich objawów jakie opisujesz. U mnie zaczynało buczeć przy obciążeniu podczas dodawania gazu. U Ciebie hałas występuje tylko przy ruszaniu ? Jaką masz skrznie bo o ile się nie myle w innym temacie pisałeś o automacie ? Jakiego typu to jest zgrzytanei czy tym odobne ?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 07, 2009 11:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:41 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Swietokrzyskie
nordyk rozpinales wal na laczeniu czy nie trzeba tego robic aby wymienic tlumik drgan i tuleje centrujace ?

_________________
w201 2.0D '87
Szukam Pracy. Fizyk techniczny


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 08, 2009 10:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 08, 2008 9:55 pm
Posty: 71
Lokalizacja: korczowa
Ja wyjąłem cały wał żeby mu się lepiej przyglądnąć, polecam zrobić to samo, bo w przeciwnym razie tylko się będziesz denerwował i "śturał" wyciągając tulejke, a tak masz na wierzchu wszystko. Do tego wymieniłem sobie uszczelniacz w skrzynii biegów od strony flanszy bo było troche zakurzone olejem.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 10, 2009 10:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 18, 2006 8:47 pm
Posty: 49
ja mam manual V z długim wałkiem i buczy przy dodawaniu gazu na 3 ,4 ,5 , biegu do 2 tys obrotów bo póżniej na wyższych obrotach jest ok.
a przy ruszaniu jest poszarpywanie ijakby poducha na skrzyni była urwana a wszystko jest ok niby.

_________________
124 250d manual 88r igła w oryginale


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 11, 2009 9:13 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 08, 2008 9:55 pm
Posty: 71
Lokalizacja: korczowa
paka o ile dobrze pamiętam był temat Twojego autorstwa o tym, że szarpie wtedy miałeś koło dwumasowe i teraz zmieniłeś na normalne koło zamachowe ( skrzynia długi wałek) - musze Ci powiedizec, że będize buczało i wibrowało. A to, że szarpie przy ruszaniu to może objaw wyrąbanych spręzyn na normalnej tarczy sprzęgłowej ? Jaką załozyłeś nową ? Sprawdż poduszke pod skrzynią i czy dobrze załozyłeś tłumik drgań na wale od str. skrzynii.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 12, 2009 9:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lut 18, 2006 8:47 pm
Posty: 49
nie miałem nigdy dwumasy.
cały czas mam zwykłe sprzęgło.
pomysły już mi się skończyły bo wymieniłem wszystko.
a z tego co na forum wyczytałem przeważnie buczy wał napędowy. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> tarcza jest luka bo sachsa nie było na hurtowni .
podobno już takich nie robią

_________________
124 250d manual 88r igła w oryginale


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl