Przeczytałem tyle różnych wersji, że aż kupiłem książkę z serii "Sam naprawiam samochód" i napiszę to, co wyczytałem... może się komuś przyda
1. w autach produkowanych od ok. IV.1996 z asb o oznaczeniu 722.6 oleju oraz filtra się nie wymienia, poziom oleju można spraedzić w warsztacie, który ma taki bagnet do pomiaru.
3. aby ściągnąć licznik należy: wymontować osłonę - ta nad pedałami hamulca i gazu, sięgnąć od dołu zespół wskaźników i wypchnąć go równomiernie, wyciągnąć nieco zespół wskaźników, odblokować kabłąk przy złączach przewodów elektrycznych i odłączyć złącza, wyjąc zesp wskażników
w wersji bez reg. położenia kolumny kierownicy trzeba jeszcze ściągnąć kierownicę
4. odłączyć "-" akumulatora, odkręcić od tyłu śrubki kierownicy, zdemontować poduszkę, odkręcić kierownicę, odłączyć złącza stykowe, zdjąć kierownicę. Przy montażu akumulator podłączyć dopiero po wsadzeniu poduchy w przeciwnym razie bedą błędy w kompie
6. tak ma być
_________________
MB W210 E230T automat, '96
Audi 100 C3 automat, '88 - niezniszczalne cygaro
