MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 3:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt gru 23, 2008 2:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Skoro masz lpg, podłącz kompa i zobacz co wskazuje sonda L. Może silnik jest zalewany przez paliwo, bo czujnik temp pokazuje że motor jest zimny i dowala paliwa (stąd duże obroty) a na wolnych się zalewa i dlatego dodawanie gazu nie pomaga bo zalewa go mocniej...

Nie pali Ci więcej jakoś ?

Taka moja propozycja, choć przyczyn może być kilka innych...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 23, 2008 4:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
nie pali wiecej
lpg byl regulowany w miedzyczasie- tak na wszelki sluczaj
nie ma bledow na kompie
a jak odczytac sama temp. ze zlacza?
mam to takie kanciaste niesymetryczne
tak mysle, ze jakby byl zalewany to konsekwentnie, a tu raz jest ok a raz zle i to w rozne strony - zbyt wys. lub niskie obr. na wolnych

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 07, 2010 2:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
i jak sie skonczylo???? Happy end??? napisz bo mam podobny problem

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 10, 2010 1:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
wymiana wiazki kabli miedzy przeplywomierzem, a kompem, bo poleciala izolacja. w tym miesiacu obcialem tez pol samej zlaczki od strony przeplywki, bo tam tez zwieralo i szarpalo w czasie jazdy - teraz juz hula jak marzenie :)
rozcinanie tej zlaczki to troche upierdliwe jest :)
wazne by potem wszystko ladnie polutowac i zaizolowac

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl