MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 10:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lis 23, 2008 9:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No zapewne, potem by się jeszcze wał odezwał etc.
Tylko szkoda, że jak się już zabrałeś to nie zrobiłeś raz a konkretnie :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 23, 2008 11:11 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
zrobiłem... zamiar był na głowicę: 500-600zł... to co zrobiłem wyniosło mnie w sumie razem 3,5tys zł... chcesz mi jeszcze powiedzieć że czegoś nie zrobiłem??? o gładziach mi nic nie mówili... widocznie były ok...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 23, 2008 11:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No nie chcę się przecież wymądrzać, ale to chyba każdy przyzna(zresztą już swoje koledzy napisali) iż bez sensu jest wciskać nowe pierścionki na stare gładzie, w używanym motorze nigdy nie są idealne [cool] Zresztą nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem bo gdybyś zaczął wszystko robić to byś i podwoił te 3,5kzł [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 23, 2008 11:27 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no wlasnie... ale mechanika mialem dobrego... skoro stwierdzil ze wystarczy wymiana jednego tłoka i wszytskich pierścionków to chyba miał rację... ale dalej jak dla mnie ma się to nijak (nie licząc chwilowego nadmiernego brania oleju) do za duzego spalania w stosunku do motoru gdzie jeden garnek był zatarty...
uwazam ze spalanie ma sie nijak do oleju... owszem moze byc mu cięzej na szczelnych garnkach... ale chyba nie az tak zeby palił do 30% więcej?

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 23, 2008 11:53 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Może pracuje ciszej a Ty go mocniej gnieciesz ;-) albo masz zablokowany hamulec.
Może zapchany filtr powietrza?
Jakie przedmuchy? - może nie dość, że oleju więcej to i dmucha solidnie. Ale to miał by kłopty z odpalaniem - choć nie zawsze...
A tak na serio to nikt się nie domysli co może być powodem jak sam nie podskoczysz do pompiarza. No a jeśli on nic nie pomoże to będzie to zagadka :-)

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 24, 2008 8:24 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
dobrze by było jak byś jeszcze sprawdził ciśnienie, może się okazać że po wymianie samych pierścionków wcale nie jest szczelniej :-?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 24, 2008 11:00 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Chuck Norris pisze:
ale mechanika mialem dobrego


Chuck Norris pisze:
skoro stwierdzil ze wystarczy wymiana jednego tłoka i wszytskich pierścionków to chyba miał rację

[szalone]

jakos wymiana jednego tłoka kojaży mi się z szybkim zrobieniem auta na sprzedaz, bo taki układ nie ma prawa być prawidłowo wyważony... -nie wspominając o szczelności (ale tu a propos pierścionków juz było).

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl