Obrotomiery już wskazuje!
Problem leżał oczywiście w tym przekaźniku EGR. Jak się dowiedziałem to w wersji 250D z automatem i EGR sygnał dla obrotomierza generuje moduł EGR. W moim przypadku był tak uszkodzony, że nie dawał sygnału TD na wyjście, a było widać pracę siłownika podciśnieniowego na kolektorze ssącym sterującego klapką.
mr_simon pisze:
że mój ma M06 a ten drugi M01
Gerri pisze:
Wspomniana różnica wskazuje bardziej na datę produkcji - pierwsze dwie cyfry to rok, potem M (Monat-miesiąc) i cyfry miesiąca. Tak może określać datę poddostawca, gdyż Mercedes stosuje formę "dwie cyfry roku- litera W (Woche - tydzień) i dwie cyfry" (dla określenia kolejnego tygodnia roku)
I to jest właśnie data! Z boku przekaźnika jest data produkcji w moim jest 31.06.92 a w tym co zakupiłem 20.01.92.