MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw kwie 30, 2009 9:49 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt gru 05, 2006 7:58 pm
Posty: 96
KamilKamil pisze:
Ale Szymonowi chyba chodzi o org. częśći wraz z tarczami i klockami


Miało być bardzo skutecznie (a nie standardowo), ale to widać pojęcie względne ; ] Zaciski z E320 pasują bez problemu, jedyny minus to to że 15'' stalówki ET49 nie założysz. BTW takie zaciski kupisz za 100/szt na allegro ale wybór należy do Ciebie

_________________
W201 2,8 M104 "black widow"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 30, 2009 12:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
roadrunner pisze:
Popey pisze:
(do tego lubiły piszczeć)


Trzeba bylo porzadnie zamontować.

Ja polecam Mintexa chyba najlepszy stosunek cena/jakośc i jedne z najlepszych klocków jakie ostatnio stosowalem choc bylem mocno sceptyczny na początku) lub Jurida. ATE ostatnio robi strasznie miekkie klocki, pewnie jakies normy ekologiczne musieli spełnic. W efekcie na lekko zuzytych tarczach strasznie pyla i zuzywaja się w kosmicznym tempie.

Byly dobrze zamontowane...
Nie mowie , ze piszcza caly czas od czasu do czasu to sie zdazalo ale jednak mialo miejsce.
Crazy_Russian pisze:
Popey pisze:
...Najpierw jezdziłem na ATE i niestety w ekspresowym tempie skończyły swój żywot (do tego lubiły piszczeć)...

U mnie ATE nie lubia piszczec, ale wytrzymuja 20 tys km do "czujniczka"


Mam deczko ciezsze auto i klocki na przedzie w szczegolnosci ATE poszly bardzo szybko.Moze jest tak jak pisze RR po prostu byly miekkie a mialem juz pare innych firm zakladanych a te wlasnie zuzyly sie najszybciej.

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 30, 2009 3:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
przerabialem temat hamulcow w znanym z ich slabosci subaru outback poprzedniej generacji.
kombinacja tarcz brembo oraz klockow ferodo ds performance. tanio nie bylo, ale warto. nic nie piszczalo, a sub zaczal wreszcie hamowac.
jesli chodzi zas o nie porownywanie hamulcow w samochodach roznych generacji to sie nie zgodze. najlepiej hamujacym samochodem, jaki mialem przyjemnosc ujezdzac, bylo porsche 928s z 1985 roku. katalogowo chyba w okolicach 33 metrow mimo poteznej masy (pusty 2100 kg).
z kolei aktualny w126 z 1986 roku na standardowym ferodo hamuje lepiej niz rzeczony outback z 2002 z klockami za 300 zl/oś i tarczami za 1000 zl na oś.
faktycznie W124 byl gumiasty przy hamowaniu, ale tam to nawet nie wiem, jakie byly tarcze czy klocki.
w citroenie cx gti turbo2 mialem czterotloczkowe, potezne zaciski i mimo zasilania ukladu hamulcowego plynem LHM pod poteznym cisnieniem, hamowalo toto co najwyzej srednio. ale i tak lepiej niz w ktorejkolwiek hondzie (mialem 4 accordy czterech generacji).

takze mysle, ze nie tyle generacja, co kombinacja wlasnosci konstrukcyjnych, uzytych materialow ciernych, stanu technicznego ukladu(pompa, plyn hamulcowy, zaciski) daje ostateczny wynik skutecznosci hamowania konkretnego pojazdu.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 30, 2009 3:44 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
sneer pisze:
jesli chodzi zas o nie porownywanie hamulcow w samochodach roznych generacji to sie nie zgodze. najlepiej hamujacym samochodem, jaki mialem przyjemnosc ujezdzac, bylo porsche 928s z 1985 roku. katalogowo chyba w okolicach 33 metrow mimo poteznej masy (pusty 2100 kg).


Ale wyjechales. Chodzi o rozne generacje aut tego samego producenta. Mysle ze wyscigowka z lat 70 miala jeszcze krotsza droge hamowania od tego Porsche [zlosnik] C-klasa juz od modelu w202 (chyba 2 serii) miala system BAS, czyli asysten sily hamowania. Nieza mocne nacisniecie hamulca dawalo efekt jak mocne depniecie w w124. w124 tez ma mocne hamulce, ale trzeba uzyc wiekszej sily. E280 ma juz inne hamulce niz 200, bo z przodu sa wentylowane tarcze.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 03, 2009 2:08 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
przemek_ pisze:
Zaciski z E320 pasują bez problemu, jedyny minus to to że 15'' stalówki ET49 nie założysz.


Założysz ET44, z takimi wypuszczała je fabryka.
Podejrzewam, że ET49 też by podeszło. <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
laudan pisze:
E280 ma juz inne hamulce niz 200, bo z przodu sa wentylowane tarcze.


Moje E200 96r ma takie same hamulce jak Szymona 280TE 92r.
Z przodu mam tarcze wentylowane.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl