MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 5:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw gru 17, 2009 8:26 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
KarolS1988 pisze:
rozmowa nie warta kontynuacji ponieważ kolega robi sobie normalnie jaja z tego wątku i tyle


Pewnie, lepiej pisać banialuki.
Przecież facet, który założył ten temat jest zaintersiony tym autem a od jakiegoś czasu dostaje na jego temat w odpowiedzi same betony.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 19, 2009 11:34 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Ok, więc jutro jadę. Dawno nie miałem do czynienia z mercedesowskim benzyniakiem starej generacji.
Buda/blacha, wycieki, zawieszenie, sposób pracy skrzyni to dla mnie nie problem sprawdzić.
Powiedzcie na co mam zwrócic uwage konkretnie przy silniku? Ciśnienie na wskażniku to jasna sprawa.
Interesuje mnie np czy ma być/może być/nie powinno być przedmuchu po odkręceniu korka wlewu oleju do silnika, lub przy bagnecie?
Co jeszcze mam/mogę i jak sprawdzić?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 19, 2009 7:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
M103 ma chodzić równiutko i cichutko (w kabinie prawie nie słyszalny na wolnych obrotach) dopuszczalne chwilowe stukanie popychaczy zaworów ale to z 3 sek po zimnym rozruchu i ma ucichnąć od razu po skoku ciśnienia oleju na 3.Na gorąco około 1,5-2 na wolnych obrotach,przynajmniej ja tak mam na oleju 10W40 Mobil.Silnik ma "ciągnąć" bez żadnych zdławień do 6550 obrotów potem automat ucieknie w następny bieg ale to przy kick down,o ile warunki drogowe na to pozwolą.Zimny ma zapalić od razu bez kręcenia,ciepły tak samo.Bez przedmuchów z bagnetu i korka.Chyba tyle bo reszta to jak w każdym silniku,stan oleju i płynu każdy osobno a nie mix :)
Mi się to auto podoba przynajmniej na fotkach,reszta wyjdzie na żywo.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 20, 2009 10:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
No i kupiłem tego starucha.
Buda w rewelacyjnym stanie, na całym aucie jest fabryczny lakier, maska nie ma ani jednego odprysku, zero jakich kolwiek oznak rdzy, wszystkie szpary idealne. Aż się wierzyć nie chce.
Cały układ napędowy czyli silnik/skrzynia/most ciche, suche i pracują wzorowo.

Minusy: zawiecha chyba od nowości nie była ruszana, całe auto pływa. Jak się dodaje gazu to tyłek na bok ucieka. Szyby, tempomat i regulacja wysokości fotela nie działają. Ale to moim zdaniem pikuś.

To chyba tyle, dałem 5100zł [zlosnik]


jedno tylko mnie dziwi... z vinu wynika ze ma podłokietnik a go nie ma :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 6:23 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Bo ślisko to tył ucieka :) Gratuluje zakupu i bezawaryjności życzę. Mam nadzieję że się kolega pochwali fotkami jak go wypucuje :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 9:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
bmw pisze:
Bo ślisko to tył ucieka :)

Nie nie, ewidentnie tył jak gdyby kantuje sie podczas przyśpeszania.
Generalnie chyba pojade po całości i dam do wymiany wszystko co jest gumowe w zawieszeniu.

bmw pisze:
Gratuluje zakupu i bezawaryjności życzę. Mam nadzieję że się kolega pochwali fotkami jak go wypucuje :)


a to jakoś na wiosne pewnie ;)


edt:

odnośnie tej regulacji wysokości fotela. Co tam sie psuje? Chce go zaraz wyjąć i spróbowac nasmarować (?)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 10:43 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Miki pisze:
Generalnie chyba pojade po całości i dam do wymiany wszystko co jest gumowe w zawieszeniu.

Napisz, ile będzie Cię to kosztowało. Mnie w Warszawie pełen serwis S124 wraz z cała geometrią przodu i tyłu zwykle kosztuje ~1800 zł. Robiłem raz w 300TD, raz w 280TE. Ceny podobne. Robione na tych "dobrych"(?) gumach lemforder. Na razie jestem wciąż zadowolony z tego. Zastanawia mnie, czy taka inwestycja w auto za "piątkę" będzie miała miejsce.
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 11:05 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
szymon.dziawer pisze:
Zastanawia mnie, czy taka inwestycja w auto za "piątkę" będzie miała miejsce.
Pozdrawiam
Szymon


Będzie miała miejsce jak najbardziej. Tak samo jak za mojej kadencji w tym aucie nie zagości lpg. To że kupiłem auto za 5 tysi nie oznacza że szukałem taniego środka transportu. Celowo szukałem wąskiej listwy bo mi się podoba ten klimat i miałem na ten zakup przeznaczone do 12tysi ;).
Trafił się ten, więc tylko sie cieszyć :)


Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2009 11:54 am przez Miki, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 11:38 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Tak trzymać ! nie ważne że za 5 tys ważne że się podoba właścicielowi i że zadba o niego jak każdy miłośnik gwiazdy.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 11:53 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 17, 2009 11:38 pm
Posty: 19
szymon.dziawer pisze:
Napisz, ile będzie Cię to kosztowało. Mnie w Warszawie pełen serwis S124 wraz z cała geometrią przodu i tyłu zwykle kosztuje ~1800 zł. Robiłem raz w 300TD, raz w 280TE. Ceny podobne. Robione na tych "dobrych"(?) gumach lemforder. Na razie jestem wciąż zadowolony z tego.

A gdzie robiłeś serwis?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 1:35 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Walidator pisze:
A gdzie robiłeś serwis?

To się ASKO nazywa. ul. Ostroroga 24B na tyłach Powązek.
p.s. Nie pieję z zachwytu, bo mam chyba lekkutko (2-3 stopnie) krzywo ustawioną szprychę kierownicy. Piać będę, jeśli bez problemów to poprawią, tylko czasu nie mam podjechać.
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 4:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
Dobra, fotel nasmarowany i smiga jak nówka we wszystkich płaszczyznach :).

Mam pytanie odnośnie podłokietnika.... Czy idzie taki fotel, który fabrycznie nie miał podłokietnika doposazyć w niego?

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 7:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Zwykle podłokietnik da się zamontować bo otwory montażowe będą ukryte pod tkaniną tak było w 115 i 123 więc tu pewnie też.Jak kupisz podłokietnik to zobaczysz i pomacasz fotel w celu znalezienia tych otworów :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 21, 2009 8:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
w W201 tez tak bylo, txra tylko bylo zrobic 2 dziurki w bocznym poszyiu i leniuch juz wisial [zlosnik]

Coby sie tam dostac (trzeba jakos nakretki czy sruby przykrecic do lokcia) to nalezy pozegnac tylna oslone fotela.

Powodzenia

PS. Gratuluje zakupu

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 22, 2009 4:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lip 08, 2005 5:40 pm
Posty: 199
Lokalizacja: 3miasto
http://moto.allegro.pl/item861115528_me ... etnik.html

To jak kupie to musi pasic? Co mam sprzedawcy powiedzieć jeśli chodzi o jakieś części mocowania coby wsio włożył do paczki?

_________________
W124 300E bez lpg


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl