Janfocus pisze:
Co do osiągów, to 126 jest niewiele cięższe od 124. Frytejro napisał:
Bedziesz mial przy 100km/h niecale 1000 obr./min
to chyba mała przesada, bo fabryczne 124 musiało by mieć ok1400obr na 4 tym biegu przy 100km/h, bo ma przełożenie 2,65
Spokojnie różnica w przełożeniach mostów 300d turbo i 500 jest ok 15%
tylko ze most od 5,0 ma 2,24 a nie 2,65

a to roznica 300 obr. przy moscie 2,65 przy 100km/h jest 2300. Przy moscie 2,46 (od 4,2) jest 2100 a przy moscie 2,24 -2000. Przy moscie 3,46 jest masakra.. i tego rozwiazania nie polecam

a wiem to bo mam
Janfocus pisze:
Frytejro napisał:
Trzeba wyciac kawalek prowadnicy prawej by Ci sie turbina zmiescila.
to chyba rzecz która eliminuje ten pomysł, ale z drugiej strony motory od 124 turbo były montowane do 126, więc powinno się dać -tylko po co?
musze sie przygladnac SDLowi - to wyciecie jest wielkosci paczki papierosa postawionej na boku, wiec duze nie jest, no i pasuje to po wycieciu "zalatac" - no chyba ze orginalnie wyciecie bylo - musze zweryfikowac heheh

<br>
Dodano po 1 minutach.:<br>
kamil100 pisze:
a primo ultimo jesli osiagi beda naprawde tragiczne to bede robil jak kolega wyzej, jakies tam KM da sie wyciagnac
a wystarczy cisnienie na turbo podniesc i juz masz ok 13 KM wiecej
