MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 12:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lut 21, 2010 9:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
kamil100 pisze:
w krytycznych sytuacjach jak nie bedzie wyjscia mozna cos przjezdzic na czerwonej

Tego to nie polecam choćby niewiadomo co, nawet na bardzo krótką metę...

Nawet do mojego 'Beczkolota' nigdy nie zalewałem czerwonego, wolę na piechotę sunąć. Szkoda silnika, ewentualne koszty naprawy przewyższą oszczędności, jak już musisz tak robić, to lepiej zalać czyste BIO, albo chociaż w stosunku 2/3 / 1/3.

Wiem co mówię, w ciągnikach już od kilkunastu lat używamy 'Red Bull-a', w samochodzie to się po prostu nie opłaca, zwłaszcza jeśli Cie przypadkiem skontrolują...

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 21, 2010 9:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sty 27, 2010 10:55 pm
Posty: 75
mowie w sytuacji krytycznej, oczywiscie gdy sytuacja finansowa pozwoli w czerwona sie nie bede bawil, co masz na mysli mowiac koszty naprawy ? czytalem tu i tam i to jakies mity z tymi kosztami naprawy pod warunkiem ze sie leje czerwona a nie przezroczysta czy jakos tak


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 22, 2010 7:16 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Janfocus pisze:
Co do osiągów, to 126 jest niewiele cięższe od 124. Frytejro napisał:
Bedziesz mial przy 100km/h niecale 1000 obr./min


to chyba mała przesada, bo fabryczne 124 musiało by mieć ok1400obr na 4 tym biegu przy 100km/h, bo ma przełożenie 2,65

Spokojnie różnica w przełożeniach mostów 300d turbo i 500 jest ok 15%


tylko ze most od 5,0 ma 2,24 a nie 2,65 ;) a to roznica 300 obr. przy moscie 2,65 przy 100km/h jest 2300. Przy moscie 2,46 (od 4,2) jest 2100 a przy moscie 2,24 -2000. Przy moscie 3,46 jest masakra.. i tego rozwiazania nie polecam ;) a wiem to bo mam :P


Janfocus pisze:
Frytejro napisał:
Trzeba wyciac kawalek prowadnicy prawej by Ci sie turbina zmiescila.


to chyba rzecz która eliminuje ten pomysł, ale z drugiej strony motory od 124 turbo były montowane do 126, więc powinno się dać -tylko po co?


musze sie przygladnac SDLowi - to wyciecie jest wielkosci paczki papierosa postawionej na boku, wiec duze nie jest, no i pasuje to po wycieciu "zalatac" - no chyba ze orginalnie wyciecie bylo - musze zweryfikowac heheh :lol: <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
kamil100 pisze:
a primo ultimo jesli osiagi beda naprawde tragiczne to bede robil jak kolega wyzej, jakies tam KM da sie wyciagnac



a wystarczy cisnienie na turbo podniesc i juz masz ok 13 KM wiecej ;)


Na górę
Post: pn lut 22, 2010 10:48 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2007 4:12 pm
Posty: 33
kamil100 pisze:
C126 500 SWAP NA 300TD

Czy jest to przeróbka W126 Coupe 500 na jakiegoś 300 Kombi Diesla ? Czy tak można ?

_________________
Mercedes W126 / 500SEL


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 22, 2010 1:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 09, 2009 4:14 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
no i co, zatkalo was? :lol:

_________________
300 CE-24 / 1991 / Nautikblau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 22, 2010 6:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Monika pisze:
Czy jest to przeróbka W126 Coupe 500 na jakiegoś 300 Kombi Diesla ? Czy tak można ?

No, to jest przeróbka coupe na silnik diesla 3 litry z turbo pochodzący bodajże właśnie ze 124 w wersji kombi. Kolega kamil100 pisząc 300TD miał na myśli raczej turbo, a nie przerabianie coupe na dwudrzwiowe kombi... [zlosnik]
Choć niewątpliwie dopiero to by było naprawdę ciekawe [zlosnikz]


kamil100 pisze:
co masz na mysli mowiac koszty naprawy ?

Regenerację pompy wtryskowej...

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 07, 2010 3:34 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw sty 28, 2010 2:04 am
Posty: 9
Lokalizacja: Wrocław-okolice
Ja miałem C126 z silnikiem 124 3.0 24V om 606 w automacie, i chwaliłem sobie to auto. Oszczednosc duza w porównaniu z oryginalnym 4.2, mocy za wiele nie miał ale zle nie bylo.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl