No faktycznie zrobili tych kmów w zakładzie zanim odebrałem auto bo widziałem po liczniku i tak jak mówisz już powinno być wszystko ok. Na razie umówiłem się z nimi na poniedziałek, wymiana modulatora, regulacje i dalej grzebanina w sterowaniu bo jak zacząłem jeździć po wawie wkurza mnie to ślizganie z 2 na 3 choć faktycznie jest mniejsze niż wcześniej ale nadal wyczuwalne i to mnie najbardziej wku..ia.
Najgorsze jest właśnie to że jak pośliźnie zmianę i obroty wskoczą np na 2.5 tys to zamiast wrzucić trójkę i dalej ciągnąć (zapina 3ke na chwilkę) i od razu zapina 4 bieg, bo przy spokojnej jeździe zmienia już przy 2 tys obr więc robi się z niego straszny muł.
A i jeszcze jedna rzecz. bardzo mnie denerwuje luz na gałce wybieraka, wcześniej takiego nie było. Wiem że to jest wina cięgien pod lewarkiem i to też będzie do poprawki bo w takim razie jak by nie skręcili poprawnie albo coś nie tak poskładali bo wcześniej lewarek nie miał żadnych luzów. Podejrzewam też że było to wczoraj przyczyną niemożności odpalenia silnika bo stacyjka w ogóle nie reagowała a aku sprawne. Poruszałem gałką od biegów tzn wsadziłem N i od razu odpalił. Jak by przez ten luz na gałce nie do końca zapinał się czujnik od położenia wybieraka.
Będę na bieżąco informował o poczynaniach skrzyniarzy
