Wiecie, chyba powoli dochodze do tego, co jest be
Jak rozkladalem motor, to nie porobilem sobie zadnych znakow ani na rozrzadzie, ani na zaplonie. Mam za to dostep do Autodaty, wiec wzialem sie za ustawianie znakow wedlug niej. Wedlug tamtych schematow wychodzi na to, ze rowki na podkladkach przy walkach rozrzadu, powinny byc ustawione na znakach na podporze walkow. Znaki te powinny byc zwrocone do siebie. Jedyne znaki, ktore sa do siebie zwrocone to te zaznaczone na zielono:
Glowica przed nogami pasazera (cylindry 1,2,3,4)
Glowica przed nogami kierowcy (cylindry 5,6,7,8)
Ale to nie ma sensu. O ile zawory na 1-4 zachowuja sie sensownie, tak na 5tym cylindrze zaplon wystepuje przy uchylonym zaworze wydechowym.
Probowalem rowniez ustawien:
glowica 1-4: podkladka na walku - kreska zielona,
glowica 5-8: podkladka na walku - kreska czerwona
(kolo pasowe korbowodu na zerze, pierwszy tlok na gmp)
Obracajac na sucho jest ok, ale motor nie kichnie. Jesli ktos wie, jak to powinno byc zgrane, albo moglby zrobic zdjecie znakow swojego silnika to po stopach wycaluje!