MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 1:53 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: sob gru 28, 2013 7:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 11, 2013 12:25 pm
Posty: 80
kielbik, komunikuje sie, chociazby do redukcji mocy silnika przy zmianie z 4 na 5. masz na potwierdzenie:

[img]http://i.imgur.com/apwUVxN.png
[/img]

Jest tez zapis o magistrali can.


Na górę
Post: sob gru 28, 2013 9:11 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
kielbik pisze:
, Lubie przycisnac jak sa warunki
, jak nie ma też lubisz, jak pojechałem po E420 do Lędzin za Katowicami to po kilku dniach właściciel gdy siadał na fotelu pasażera zaraz miał mokre gacie po tym jak go podczas inspekcji przewiozłeś 190km/h po niezbyt prostej trasie [jezyk5]

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: ndz gru 29, 2013 12:09 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Odradzam skrzynię 5-cio biegową. W moim 300CE-24 z przebiegiem 126000km była naprawiana 3-krotnie a następnie 2-krotnie na przestrzeni następnego roku u nowego właściciela.


Na górę
Post: śr sty 15, 2014 10:54 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
A ja z kolei chwalę sobie skrzynie 5 . Jeżdżę na co dzień W210 E320 z taką skrzynią i nie ma z nią problemów. Cała teoria o awaryjności tych skrzyń została wymyślona przez przez pseudo "fachowców" od automatów, którzy o skrzyniach mają takie pojęcie jak świnia o gwiazdach. Problemem w W124 i wczesnych W210 była chłodnica silnika, która była zintegrowana z chłodnicą oleju skrzyni. Chłodnice fabrycznie miały feler i rozszczelniały się, co powodowało dostawanie się płynu chłodniczego do oleju skrzyni. Po takim wycieku faktycznie skrzynie padały. Natomiast jesli skrzynia jest odpowiednio serwisowana, chłodnica sprawna i na czas wymieniany jest olej to nie ma prawa się zniszczyć...bo co tam ma sie niby zniszczyć skoro to praktycznie taka sama skrzynia jak niezniszczalna "czwórka". M 104 jest "za słaby" żeby zajechać szybko taką skrzynię. Moment obrotowy nie jest taki jak np w W140 V12, więc nie ma się czego obawiać.
Jedyne co może paść to wsteczny ale w 722.3,4,5 to standart.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: czw sty 16, 2014 1:29 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
jakub_gozdzik pisze:
...bo co tam ma sie niby zniszczyć skoro to praktycznie taka sama skrzynia jak niezniszczalna "czwórka".


No właśnie o to chodzi, że 5'ty się niszczy, a reszta skrzyni taka sama jak niezniszczalna "czwórka" jeździ dalej.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl