MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 18, 2025 2:10 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: sob sty 10, 2015 12:31 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Nie są złe 190, miałem 2.0 122 konie z manulaną 5 sportline itp.
Przy 350 000 przebiegu dało się jechać ok.180 km/h przez kilka godzin około 700 km.
Po czy stan oleju był taki sam .LPG na zwykłym palniku, chodziło ok.
Teraz raczej wolałbym blos.
Z tym potencjometrem to jest nieprawda.
Gdy nie ma stop ke , podczas jazdy na gazie ciśnienie paliwa w samym rozdzielaczu spada.
Wtedy klapa jest na dole naciskana zasysanym powietrzem.
Po zejściu na jałowe po dłuższej pracy na gazie silnik będzie gasł.
Właśnie dlatego, że klapa uniesie sie za wysoko .
To, że rozdzielacz nie ma ciśnienia spowoduje swobodne "latanie" klapy, ale wsześniej zgaśnie silnik.
Podczas jego pracy to nie jest możliwe.
Stop ke utrzymuje stan benzyny w rozdzielaczu i likwiduje luz samej klapy.
W instalacjach , które nie odłączają pompy nie potrzeba stop ke.
Nowy KE ma szczelny tłok, wtedy nie spada ciśnienie , kalpa nie jest luźna silni pracuje normalnie.
Dlatego stan wyeksploatowania całego samochodu , a zwłaszcza układu paliwowego jest
często powodem bzdur o lpg.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: sob sty 10, 2015 7:18 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Stomek pisze:
E, tam od złomu głowa nie boli. [palacz]


Co Ty nie powiesz? [zlosnikhihi]

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn mar 23, 2015 1:25 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Nie wiem co Wy macie z tym LPG. Mam 190e 1.8 i po ogarnięciu podciśnień i ustawieniu miernikiem, nowy markowy parownik świece kable itp silnik chodzi na gazie tak samo jak na benzynie. Na autostradzie przy 110-150km/h spala 10l LPG. Zero strzałów, falowania czy tym podobnych historii. W mieście LPG nie używane dla dobra układu. Dynamika? Śpieszą się tylko nisko urodzeni. :) Wyprzedzać się da, pojechać szybko też więc nie jest żadą zawalidrogą. No chyba że porównujemy z 2.6 no to jest wolne. W 123 230E mam zajechaną instalacje LPG i sparciały ale poklejony kalosz. Na benzynie chodzi cudownie, na gazie bez najmniejszych problemów a czasami nawet odpala na LPG. Może mam szczęście?

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl