MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 04, 2025 12:33 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 11:11 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 15, 2004 5:00 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Chełm Śląski
300Td ma wiecej KM :roll: ??

Haha nie jestem zwolennikiem LPG a nawet jego przeciwnikiem ale przy takim spalaniu to jest sila wyzsza [szalone] .
W takim razie zostaje albo 300TD albo jakas 500 z LPG (chyba :lol:)

_________________
-----------------
W123 300D 84'
W123 250 80'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 12:41 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Dodatkowo, V12 ma opinię niezbyt udanego. Przynajmniej z taką spotkałem się w "kołach zbliżonych do ASO" ;)

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 1:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 15, 2004 5:00 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Chełm Śląski
No to zostaje w takim razie albo 300TD (spacerowka) albo jakas v8 :)
Dzieki za opinie

Pozdrawiam

_________________
-----------------
W123 300D 84'
W123 250 80'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 1:37 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Kłapouchy pisze:
No to zostaje w takim razie albo 300TD (spacerowka) albo jakas v8 :)
Dzieki za opinie

No to jeszcze jedna na koniec: w140 z takim malutkim silnikiem (300td) - nie ma czym sie pochwalic po otwarciu maski [zlosnik], wiatr w komorze silnikowej chula i te klimaty..
.. tylko V8.

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 1:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 15, 2004 5:00 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Chełm Śląski
JareG pisze:
nie ma czym sie pochwalic po otwarciu maski [zlosnik], wiatr w komorze silnikowej chula i te klimaty...


Hehe wlasnie... W140 z 3 litrowym dieslem hmm nawet brzmi tak jakos dziwnie [zlosnik]

_________________
-----------------
W123 300D 84'
W123 250 80'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 1:48 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Kłapouchy pisze:
JareG pisze:
nie ma czym sie pochwalic po otwarciu maski [zlosnik], wiatr w komorze silnikowej chula i te klimaty...


Hehe wlasnie... W140 z 3 litrowym dieslem hmm nawet brzmi tak jakos dziwnie [zlosnik]

Looknij sobie na Twoj target..

Obrazek

.. M119 w calej okazalosci.

OT: Ja na Twoim miejscu nastawialbym sie nie na w140, a na w126 z V8

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 2:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 15, 2004 5:00 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Chełm Śląski
Gdybym to ja zmieniał samochod hmm co raczej nie nastapi bo moja W123 jest niezastapiona [zlosnik] to pewnie wybralbym W126.
Nie namowie brata na W126 bo to za stare hmm ... Juz nawet przeboleje to W140 z 3litrowym dieslem jak da sie przejechac [zlosnik] hehe.

:o co to za motor ?? (wstyd sie przyznac ale oznaczenie malo mi mowi :oops: )

_________________
-----------------
W123 300D 84'
W123 250 80'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 2:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Kłapouchy pisze:
Gdybym to ja zmieniał samochod hmm co raczej nie nastapi bo moja W123 jest niezastapiona [zlosnik] to pewnie wybralbym W126.
Nie namowie brata na W126 bo to za stare hmm ... Juz nawet przeboleje to

Mozesz go uswiadomic, ze koszta eksploatacji w140 sa znacznie wieksze niz w126. ZNACZNIE

Cytuj:
:o co to za motor ?? (wstyd sie przyznac ale oznaczenie malo mi mowi :oops: )

Pytasz o M119 ? Ten na fotce to 420, potem mozesz spotkac 500, 600 to juz M120.
Ten z fotki jest po remoncie - strzelil mu lancuch rozrzadu po ~200kkm [hehe]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 2:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 15, 2004 5:00 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Chełm Śląski
JareG pisze:
Ten z fotki jest po remoncie - strzelil mu lancuch rozrzadu po ~200kkm [hehe]


[zlosliwy] a myślałem, że W140 to jeszcze dobre Mercedesy.. chyba powinienem zmienic zdanie hmm.. czy mi sie tylko wydaje ze to awaryjne gwazdy ? A myslalem ze to takie dobre wozy...


A co powiecie na temat W124C ?? [zlosnik] ;)

_________________
-----------------
W123 300D 84'
W123 250 80'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 2:42 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Kłapouchy pisze:
JareG pisze:
Ten z fotki jest po remoncie - strzelil mu lancuch rozrzadu po ~200kkm [hehe]


[zlosliwy] a myślałem, że W140 to jeszcze dobre Mercedesy.. chyba powinienem zmienic zdanie hmm.. czy mi sie tylko wydaje ze to awaryjne gwazdy ? A myslalem ze to takie dobre wozy...

O lancuch trzeba dbac, czyli w miare czesto go sprawdzac. Jak sie tego zaniedba, to potem trzeba placic.. i plakac [hehe]
Ten silnik nie tylko w w140 taka przypadlosc z lancuchem ma, np. w w210 tez M119 siedzi, i tak samo sie zachowuje [hehe]

Cytuj:
A co powiecie na temat W124C ?? [zlosnik] ;)

Pytanie do Stawrosa.
IMO c124 jest ladne, ale c126 ladniejsze [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 3:08 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 15, 2004 5:00 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Chełm Śląski
Tak W126C jest extra.. trzeba tez wyplacic za nia tyle co za W140 :)
Zreszta za 124C jakas konkretna tez trzeba tyle dac ...
Cos bedzie trzeba wybrac [zlosnikz] .

Po swietach postaram sie zrobic pare fotek W123- nareszcie koniec remontu... zreszta co ja bym robil gdyby czasem nie trzeba bylo zajrzec tu i owdzie ;d

_________________
-----------------
W123 300D 84'
W123 250 80'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 8:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Zgadzam się z JareG'iem - zamiast 140 kup 126 z końca produkcji. Ładniejszy, tańszy w utrzymaniu, bardziej elegancki... ale koniecznie V8, ja bym polecał 500SEL. Lub 500SEC. To wygląda, to jeździ i tym się jeździ. I do tego ten dźwięk - co mi po V8 jak w budzie 140 tego nie słychać? :evil:

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 9:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Też polecam BARDZO ZADBANE 126 z silnikiem minimum 420. Jak kupi 140 to pewnie w miarę tanio i wsadzi w nią duuuuuużo kaski, niech nie wierzy że za 30-35kpln kupić ciekawą, a za 25kpln to 126SE/SEL po roku 1989, będzie jak się patrzy. No chyba że ma więcej pieniążków. Spokojnego rozważania w Świątecznej atmosferze!
[zlosnikz]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 9:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
W140 w z silnikiem diesla ( nie ważne czy 3,5 150 KM czy 3,0 177 KM ) nie jest autem do ścigania się .
Tu chodzi o komfort jazdy oraz bezpieczeństwo . Tak to znajduję .

Pojawiły się opinie o awaryjności głowicy w 350 TD . Zgadzam się - po przejechaniu 500 tys.km padła w ojca aucie głowica .
Ale czy po takim przebiegu nie miała prawa ?
Liczę się z tym i mam nadzieję ,że zanim żonka w swojej 140-tce dociągnie do pół miliona , to trochę czasu upłynie .

A ogólnie uważam , że mercedes produkuje dobre auta tylko ma kiepski serwis . Przynajmniej w Polsce .

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Ostatnio zmieniony ndz gru 26, 2004 10:01 pm przez Wika, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 22, 2004 11:09 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Wika pisze:
W140 w z silnikiem diesla ( nie ważne czy 3,5 150 KM czy 3,0 177 KM ) nie jest autem do ścigania się .
Tu chodzi o komfort jazdy oraz bezpieczeństwo . Tak to znajduję .

Zgadza sie. Ale ja uwazam, ze jak juz ktos ma chrapke na S-klase, to powinna to byc zabawka i bezpieczna, i komfortowa, i szybka [hehe] Po prostu S-klasa w kazdym aspekcie.
Nie bedzie mi tu zaden plastyk probowal podskakiwac.. a z 140 w dieslu moze spokojnie to robic [zlosnik]

Cytuj:
Pojawiły się opinie o awaryjności głowicy w 350 TD . Zgadzam się - po przejechaniu 500 tys.km padła w ojca aucie głowica .
Ale czy po takim przebiegu nie miała prawa ?

Osobiscie znam 3 w140 350td, ktore zaliczyly pad glowicy przy znacznie mniejszym przebiegu.. jeden nieco ponad 200kkm, drugi ponad 300kkm, trzeciego nie pamietam..

Cytuj:
A ogólnie uważam , że mercedes produkuje dobre auta tylko ma kiepski serwis . Bynajmniej w Polsce .

MB produkowal dobre auta.. to juz historia, niestety.
Ogolnie odnosnie w140 to mozna stwierdzic, ze auto na pewno jest bezpieczne i wygodne. I na pewno jest drogie w utrzymaniu, bo np. zawieszenie jest juz nowoczesne (wielodrazkowy tyl etc.), auto ma w sobie mnostwo elektroniki (np. w tym 420se co mu M119 poszlo do nieba niedlugo po zrobieniu porzadku z silnikiem zdechlo sterowanie klimatyzacja, klapami od nawiewow dokladnie.. popalilo sie, ogladalem na wlasne oczy - koszt: jakos pod 3k zl netto). Mozna tak wymieniac dalej.. i dlatego uwazam, ze w126 jest lepszym rozwiazaniem/wyborem.
Zas w140 mi sie podoba; jesli z zewnatrz nie do konca, to srodkiem jestem zachwycony [cool]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl