Jako posiadacz 560sec-a moge Ci potwierdzic i podpowiedziec:
1. moduly z V-8 2-giej serii pasuja wzajemnie, dziela sie jedynie na tzw 4-ro pinowe i 8-mio pinowe - ceny podano wczesniej juz wlasciwe
2. rzeczywiscie dobrze utrzymana 2-ga seria musi kosztowac min ok 30tys
3. musisz sie liczyc z kosztami eksploatacji (kupa elektroniki, hydrauliki i podcisnien) regulacja silnika tylko w Mercedes Service
4. Jezeli kupisz "nie wyjechany" egzemplarz to bedziesz sie cieszyl dlugo, jezeli ktos grzebal - bedziesz grzebal wiecznie
5. kiedys tez marzylem o czarnym i czarnej skorze, mam czarnego 199 i szara skore i jest ok
6. spalanie: zaryzykuje stwierdzenie, a mam skale porownawcza, ze 560 w cyklu mieszanym i miejskim wychodzi w rzeczywistosci najekonomiczniej !!!!
7. silniki 4,2 uwazane byly zawsze za najmniej udane !! i dlatego najmniej 420sec jest wyprodukowanych
8. nie fascynuuj sie zadnymi AMG itd - to ekstra wyglada w katalogach - na zdjeciach juz znacznie gorzej - eksploatacja moze zakonczyc sie tragicznie drogo
9. moge ci wyslac na maila niemiecki poradnik na co zwrocic uwage przy zakupie sec-a
10. nie wiem skad jestes, ale w chwili wolnej mozesz rzucic okiem na mojego - jest raczej niebrzydki
Poza tym zycze powodzenia w realizacji marzen i poszukiwaniach tego jedynego

_________________
Kocham Mercedesy,czasami miewam ich zbyt wiele,
ale jezeli ma gdzies na swiecie zmarnowac sie ładny klasyczny Mercedes to .........
