MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sty 30, 2006 6:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 12, 2005 7:36 pm
Posty: 208
Lokalizacja: Polska
georem pisze:
:slabox: [szalone]

Wiedzialem... :lol:
georem pisze:
O gustach oczywiście się nie dyskutuje(...)

No właśnie... ;)
georem pisze:
nie jestem pewien ale takie lampy ma kolega na pozbyciu w razie czego

Będę pamiętał, ale póki co nie mam samochodu :( . Z tego 420 jednak na razie się wycofałem...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 05, 2006 10:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 08, 2005 11:42 am
Posty: 98
Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Holandia
VALENTINE123 pisze:
Kolega Banan ,coś na ten temat wie...



Oj wiem wiem i to duzo niestety :evil:

_________________
Pozdrawiam Banan i SEC


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 07, 2006 6:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 12, 2005 7:36 pm
Posty: 208
Lokalizacja: Polska
Banan pisze:
VALENTINE123 pisze:
Kolega Banan ,coś na ten temat wie...

Oj wiem wiem i to duzo niestety :evil:

A co jeszcze ciekawego wiesz, czym mógłbyś się ze mną podzielić? ;)
(odnośnie doświadczeń z kupnem SEC-a, oczywiście)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 07, 2006 7:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 08, 2005 11:42 am
Posty: 98
Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Holandia
Witam.
1.Zapomnij o dobrym Sec'u ponizej 25 tys zl
2.Ja mojego kupilem za 17 tys 90 rok a juz mnie wyszedl 21 i dalej nie jest gotowy.
3.Malo ktory w polsce jest naprawde uszanowany w srodku, na zewnatrz garazowany tak jak moj ale co z tego jesli ktos kiedys zerwal gwinty w bloku silnika i w koncu puscilo i skonczylo sie na wymianie silnika :evil: :evil:

MOJA RADA:
Powoli, rozwaznie, 3 razy zabrac na warsztat, 10 razy sie zastanowic, wsadzic reke gdzie sie da.
I naprawde za kazda okazja cos sie czaji.

_________________
Pozdrawiam Banan i SEC


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 07, 2006 8:11 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Banan pisze:
Witam.
1.Zapomnij o dobrym Sec'u ponizej 25 tys zl
2.Ja mojego kupilem za 17 tys 90 rok a juz mnie wyszedl 21 i dalej nie jest gotowy.
3.Malo ktory w polsce jest naprawde uszanowany w srodku, na zewnatrz garazowany tak jak moj ale co z tego jesli ktos kiedys zerwal gwinty w bloku silnika i w koncu puscilo i skonczylo sie na wymianie silnika :evil: :evil:
MOJA RADA:
Powoli, rozwaznie, 3 razy zabrac na warsztat, 10 razy sie zastanowic, wsadzic reke gdzie sie da. I naprawde za kazda okazja cos sie czaji.


Chyba już to gdzieś było napisane [oczko] [dobra_robota]

Uważaj bo jest wiele szczepów, dokładnie się przygladaj temu autu, ja powiem nawet że na BDB SEC trzeba dać:
- ok. 20.000zł na I serię
- ok. 30.000zł na II serię.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 08, 2006 11:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 12, 2005 7:36 pm
Posty: 208
Lokalizacja: Polska
No dobra, będę ostrożny. Problem w tym, że na razie nie bardzo mogę się wykazać, bo nie widzę niczego co by mnie naprawdę urzekło... :(

Zaczynam zastanawiać się nad wyjazdem do Niemiec, jeżeli np. za 3 miesiące nadal nie znajdę nic fajnego. Tylko mam mętne pojęcie jak się za to zabrać (zakładając ograniczenia czasowe i finansowe). Jechać w ciemno do zachodnich landów i tam szukać np. w prasie lokalnej, czy może wprost do samochodów widocznych na mobile.de/autoscout24.de, czy wreszcie szukać na jakichś giełdach...? Zastanawia mnie też, na ile Niemcy są formalistami w kwestiach umów. ;) Może warto skorzystać z polskich pośredników którzy jadą z klientem, mają kontakty i wiedzą jak zakombinować. Z drugiej strony obawiałbym się kantu i nie wiem jakie to koszty.
Ech, trudna sprawa jak przychodzi do konkretów... :-?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 08, 2006 11:39 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
1. musisz wiedzieć ile możesz na auto przeznaczyć, jeżeli mniej niż napisałem wyżej to wogóle się nie rozgladaj za SEC, bez sensu gdybyś go kupił, a potem będzie stał bo coś będzie nie teges i będziesz się denerwował.
2. dobrym miejscem jest eBay.de, trafiają się tam ładne sztuki za pieniądze rzędu 4000-7000E w zależności od stanu, modelu.....

W niemczech za dobrą beczkę trzeba dać 3000E:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting

a ten SEC za 4000E np. wygląda na przyzwoitego i niedaleko

http://cgi.ebay.de/Mercedes-420-SEC-W12 ... dZViewItem

szukać, szukać i jeszcze raz szukać.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 09, 2006 12:08 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
georem pisze:
a ten SEC za 4000E np. wygląda na przyzwoitego i niedaleko

http://cgi.ebay.de/Mercedes-420-SEC-W12 ... dZViewItem

szukać, szukać i jeszcze raz szukać.


ale orginalne radio z niego wyciagneli :-?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 09, 2006 12:13 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
laudan pisze:
ale orginalne radio z niego wyciagneli :-?


BECKER ist BECKER [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 09, 2006 1:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 12, 2005 7:36 pm
Posty: 208
Lokalizacja: Polska
georem pisze:
1. musisz wiedzieć ile możesz na auto przeznaczyć, jeżeli mniej niż napisałem wyżej to wogóle się nie rozgladaj za SEC (...)

Co do funduszy to cóż... rosną im dłużej nie znajduję nic interesującego. Powiedzmy że za coś co idealnie mi podpasuje byłbym skłonny dać tyle co pisałeś (mówię o II serii, bo tylko taka mnie interesuje).

georem pisze:
a ten SEC za 4000E np. wygląda na przyzwoitego i niedaleko

http://cgi.ebay.de/Mercedes-420-SEC-W12 ... dZViewItem

Odpada... Zły kolor, brak poduszki powietrznej, i jeszcze parę rzeczy. Wiesz - to dla mnie b. ważne żeby miał taki kolor i wyposażenie, które do końca mi się spodobają (prędzej zaakceptuję pozostawiający trochę do życzenia stan techniczny).

Np. tego zapewne poważnie bym rozważał ('91 rok, 2 poduszki), ale dyskwalifikuje go szara skóra, wolałbym też uniknąć lakieru 172 anthrazitgrau... :(

georem pisze:
szukać, szukać i jeszcze raz szukać.

Szukam, nie mam wyjścia ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 09, 2006 1:25 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
michal_5000 pisze:
wolałbym też uniknąć lakieru 172 anthrazitgrau... :(


Ale to chyba jest 199 (blueblack), mi się podoba i ta skóra też. Ciekawe jak ten wtrysk tam jest wsadzony i ile jest to warte.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 09, 2006 2:43 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn gru 12, 2005 7:36 pm
Posty: 208
Lokalizacja: Polska
georem pisze:
michal_5000 pisze:
wolałbym też uniknąć lakieru 172 anthrazitgrau... :(


Ale to chyba jest 199 (blueblack), mi się podoba i ta skóra też.(...)

To tym gorzej, bo 199 mógłby być, ale skóra bezwzględnie musi być czarna (swego czasu dokładnie to przemyślałem ;) ).

A może ktoś ma jakieś sugestie (np. z doświadczenia własnego/znajomych) jak się zabrać za szukanie auta za naszą zachodnią granicą??


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 09, 2006 7:20 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
Wybierać i brać [cool]

http://tinyurl.com/adlxr


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 12, 2006 1:25 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 17, 2005 9:57 pm
Posty: 41
Lokalizacja: k. Opola i kWrocławia tez zreszta...
Jako posiadacz 560sec-a moge Ci potwierdzic i podpowiedziec:

1. moduly z V-8 2-giej serii pasuja wzajemnie, dziela sie jedynie na tzw 4-ro pinowe i 8-mio pinowe - ceny podano wczesniej juz wlasciwe
2. rzeczywiscie dobrze utrzymana 2-ga seria musi kosztowac min ok 30tys
3. musisz sie liczyc z kosztami eksploatacji (kupa elektroniki, hydrauliki i podcisnien) regulacja silnika tylko w Mercedes Service
4. Jezeli kupisz "nie wyjechany" egzemplarz to bedziesz sie cieszyl dlugo, jezeli ktos grzebal - bedziesz grzebal wiecznie
5. kiedys tez marzylem o czarnym i czarnej skorze, mam czarnego 199 i szara skore i jest ok
6. spalanie: zaryzykuje stwierdzenie, a mam skale porownawcza, ze 560 w cyklu mieszanym i miejskim wychodzi w rzeczywistosci najekonomiczniej !!!!
7. silniki 4,2 uwazane byly zawsze za najmniej udane !! i dlatego najmniej 420sec jest wyprodukowanych
8. nie fascynuuj sie zadnymi AMG itd - to ekstra wyglada w katalogach - na zdjeciach juz znacznie gorzej - eksploatacja moze zakonczyc sie tragicznie drogo
9. moge ci wyslac na maila niemiecki poradnik na co zwrocic uwage przy zakupie sec-a
10. nie wiem skad jestes, ale w chwili wolnej mozesz rzucic okiem na mojego - jest raczej niebrzydki ;)

Poza tym zycze powodzenia w realizacji marzen i poszukiwaniach tego jedynego :)

_________________
Kocham Mercedesy,czasami miewam ich zbyt wiele,
ale jezeli ma gdzies na swiecie zmarnowac sie ładny klasyczny Mercedes to ......... ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 12, 2006 5:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
560sec pisze:
1. moduly z V-8 2-giej serii pasuja wzajemnie, dziela sie jedynie na tzw 4-ro pinowe i 8-mio pinowe - ceny podano wczesniej juz wlasciwe


Moduly 8 pinowepasuja - to znaczy mozna je podlaczyc (gniazda sa takie same) jednak nie ma zamiennosci miedzy nimi na zasadzie - silnik 560 bedzie pracowal idealnie na module od 420, itd.

560sec pisze:
3. musisz sie liczyc z kosztami eksploatacji (kupa elektroniki, hydrauliki i podcisnien) regulacja silnika tylko w Mercedes Service


Jaka kupa elektroniki - modul zaplonowy i sterownik silnika? Jaka kupa hydrauliki - regulatory luzu zaworowego? Co do regulacji silnika tez sie nie zgodze, nie wazna tabliczka, wazne kto to bedzie robil. Akurat znane mi "Mercedes Service" umarkowanie radza sobie z problemami, ktore wykraczaja poza podlaczenie "Star Diagnosis" i skasowanie bledow.

560sec pisze:
6. spalanie: zaryzykuje stwierdzenie, a mam skale porownawcza, ze 560 w cyklu mieszanym i miejskim wychodzi w rzeczywistosci najekonomiczniej !!!!


Tzn. silnik 560 pali najmniej ze wszystkich montowanych w II serii SECa? Faktycznie ryzykujesz to twierdzenie :)

560sec pisze:
7. silniki 4,2 uwazane byly zawsze za najmniej udane !! i dlatego najmniej 420sec jest wyprodukowanych


Przez kogo sa uwazane za najmniej udane i dlaczego? Jakie sa istotne roznice konstrukcyjne pomiedzy silnikiem 4.2 a 5.0, ktore mialyby decydowac o tym, ze 4.2 jest nieudany?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl