kruszyn pisze:
czyli co zrobic ??? wyciagnac i wywalic gabke z dolotu powietrza ?? ...to pierwsze potem ..... co zrobic z bunkrem?
Landi Renzo produkuje miksery do MB, które bardzo mało zasłaniają dolot. Są w formie pierscienia bez srodka.
Ja mam bunkier BRC, ale z zamiarem zmiany przy okazji.
Dolot mam zmieniony: rura z odgięciem.
Ważne jest ustawienie:
bogatej mieszanki - nie moze rzucać silnikiem na wolnych (u mnie jest 1,8 O2, zamiast ksiązkowego 0,5 O2, lambda 1).
gazownicy montują także regulację pomiedzy parownikiem, a mikserem - wg mnie dla silników 3 litrowych jest to niepotrzebne, ja mam odkręcone na maksa.
nalezy pamietać, że zbyt duża dawka powietrza (zubożenie mieszanki) powoduje gwatowny wzrost temperatury spalania, co jest niebezpieczne dla silnika. przy parowniku 150kW BRC, dla auta 220kM, to jest na styk.
Nie mam problemu z wkręceniem silnika do 7tys. o/min (LPG i Pb). Na LPG spokojnie przekraczam 200 km/h. jednak na Pb auto jest mocniejsze (10-20%). Średnie spalanie LPG 14-15 w lecie, 13-14 w zimie (trasa 150, spokojnie po mieście).
W mieście (ciepło i korki) to spokojnie wypija 20.
Dodano po 3 godzinach. 57 minutach.: AndyS pisze:
U mnie trójnik pozwala na cyrkulacje pomimo zamkniętej nagrzewnicy.
Wg mnie to nie jeden trójnik tylko dwa trójniki:
jeden ten co na zdjeciu, a drugi przed wejsciem do nagrzewnicy.
wtedy przy zamkniętej nagrzewnicy, pompa pompuje tylko przez obwód parownika.
Jeden by nić nie dał ...
Dodano po 3 minutach.: kruszyn pisze:
czyli co zrobic ??? wyciagnac i wywalic gabke z dolotu powietrza ??
ja mam tak, nie musiałe ciąć oryginału, który zostawiłem - może się przyda...

[/img]