MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 30, 2025 8:19 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr cze 21, 2006 11:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
kruszyn pisze:
czyli co zrobic ??? wyciagnac i wywalic gabke z dolotu powietrza ?? ...to pierwsze potem ..... co zrobic z bunkrem?


Landi Renzo produkuje miksery do MB, które bardzo mało zasłaniają dolot. Są w formie pierscienia bez srodka.
Ja mam bunkier BRC, ale z zamiarem zmiany przy okazji.
Dolot mam zmieniony: rura z odgięciem.
Ważne jest ustawienie:
bogatej mieszanki - nie moze rzucać silnikiem na wolnych (u mnie jest 1,8 O2, zamiast ksiązkowego 0,5 O2, lambda 1).
gazownicy montują także regulację pomiedzy parownikiem, a mikserem - wg mnie dla silników 3 litrowych jest to niepotrzebne, ja mam odkręcone na maksa.
nalezy pamietać, że zbyt duża dawka powietrza (zubożenie mieszanki) powoduje gwatowny wzrost temperatury spalania, co jest niebezpieczne dla silnika. przy parowniku 150kW BRC, dla auta 220kM, to jest na styk.
Nie mam problemu z wkręceniem silnika do 7tys. o/min (LPG i Pb). Na LPG spokojnie przekraczam 200 km/h. jednak na Pb auto jest mocniejsze (10-20%). Średnie spalanie LPG 14-15 w lecie, 13-14 w zimie (trasa 150, spokojnie po mieście).
W mieście (ciepło i korki) to spokojnie wypija 20.

Dodano po 3 godzinach. 57 minutach.:

AndyS pisze:
U mnie trójnik pozwala na cyrkulacje pomimo zamkniętej nagrzewnicy.

Wg mnie to nie jeden trójnik tylko dwa trójniki:
jeden ten co na zdjeciu, a drugi przed wejsciem do nagrzewnicy.
wtedy przy zamkniętej nagrzewnicy, pompa pompuje tylko przez obwód parownika.
Jeden by nić nie dał ...

Dodano po 3 minutach.:

kruszyn pisze:
czyli co zrobic ??? wyciagnac i wywalic gabke z dolotu powietrza ??

ja mam tak, nie musiałe ciąć oryginału, który zostawiłem - może się przyda...
Obrazek[/img]

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Ostatnio zmieniony śr cze 21, 2006 11:41 am przez mza, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 21, 2006 11:38 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Rad.ek pisze:
MERCEDES 4 EVER napisał:
moj jest zakładany w serwisie MB w DE

Niech to główny antygazownik klubu przeczyta


Miałem przyjemność posłuchać pracy M103-ki w autku M4E i muszę powiedzieć, że pracuje pięknie- cichutko, równo, bardzo miekko. [ok]
Jak widać gaz mu nie zaszkodził a jusz trochę kilometrow ten silnik przecież nawinął. Daje do myslenia :roll: ;)

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 21, 2006 12:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
mza pisze:
kruszyn pisze:
czyli co zrobic ??? wyciagnac i wywalic gabke z dolotu powietrza ?? ...to pierwsze potem ..... co zrobic z bunkrem?


Landi Renzo produkuje miksery do MB, które bardzo mało zasłaniają dolot. Są w formie pierscienia bez srodka.
Ja mam bunkier BRC, ale z zamiarem zmiany przy okazji.
Dolot mam zmieniony: rura z odgięciem.
Ważne jest ustawienie:
bogatej mieszanki - nie moze rzucać silnikiem na wolnych (u mnie jest 1,8 O2, zamiast ksiązkowego 0,5 O2, lambda 1).
gazownicy montują także regulację pomiedzy parownikiem, a mikserem - wg mnie dla silników 3 litrowych jest to niepotrzebne, ja mam odkręcone na maksa.
nalezy pamietać, że zbyt duża dawka powietrza (zubożenie mieszanki) powoduje gwatowny wzrost temperatury spalania, co jest niebezpieczne dla silnika. przy parowniku 150kW BRC, dla auta 220kM, to jest na styk.
Nie mam problemu z wkręceniem silnika do 7tys. o/min (LPG i Pb). Na LPG spokojnie przekraczam 200 km/h. jednak na Pb auto jest mocniejsze (10-20%). Średnie spalanie LPG 14-15 w lecie, 13-14 w zimie (trasa 150, spokojnie po mieście).
W mieście (ciepło i korki) to spokojnie wypija 20.

Dodano po 3 godzinach. 57 minutach.:

AndyS pisze:
U mnie trójnik pozwala na cyrkulacje pomimo zamkniętej nagrzewnicy.

Wg mnie to nie jeden trójnik tylko dwa trójniki:
jeden ten co na zdjeciu, a drugi przed wejsciem do nagrzewnicy.
wtedy przy zamkniętej nagrzewnicy, pompa pompuje tylko przez obwód parownika.
Jeden by nić nie dał ...

Dodano po 3 minutach.:

kruszyn pisze:
czyli co zrobic ??? wyciagnac i wywalic gabke z dolotu powietrza ??

ja mam tak, nie musiałe ciąć oryginału, który zostawiłem - może się przyda...
Obrazek[/img]


ja mam troche inaczej bo u mnie M110 nie M103 i dolot jest prosty nie bardzo jest tam gdzie i co wycinac :/ w obudowie liltra

Obrazek nie moje auto ale tak to wyglada z filtrem

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl