MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 20, 2025 10:32 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 12:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
MercSwir pisze:
Żeluś to chyba na jakimś pasie startowym...... Mam nawet filmik jak kombi 250 ciągniemy 170 ale jeszcze może do 180-190 pociągnie. Wątpie zeby 200D 160 wyciągnął....


tylko, że ja jeźdże 200D to chyba lepiej wiem od Ciebie
większośc śmieje się z 200D, a wcale taki zły nie jest 160 pojedzie
MB nie są do ścigania !


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 12:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 14, 2007 1:34 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Jelenia Góra
MercSwir pisze:
Wczoraj 818km pokonane na ok 45-50 litrach. Moim zdaniem niezła średnia.


:o biorąc pod uwagę najgorszą opcję (50L) spalanie na 100km wyszło ~6L
aż się wierzyć nie chce :o jednak nie zaprzeczam. Ciekaw jestem przy jakiej prędkości przelotowej Twój MB tyle spalił.

ps. coraz więcej szukam.. zastanawiam się czy trafi się W124 E250 w miarę dobrym stanie (do 15ooo zł)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 1:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Żeluś pisze:
tylko, że ja jeźdże 200D to chyba lepiej wiem od Ciebie
większośc śmieje się z 200D, a wcale taki zły nie jest 160 pojedzie
MB nie są do ścigania !


W wieku 14 lat już masz prawko?? FANTASTYCZNIE!!!!!!!
Bohdan86 pisze:
biorąc pod uwagę najgorszą opcję (50L) spalanie na 100km wyszło ~6L
aż się wierzyć nie chce jednak nie zaprzeczam.
Dokładnie dzisiaj obliczyłem z ojcem i wyszło coś ok 6 litrów. Przelotowa 110-120 W porwach 150 ale to przez 3-4 kilometry i przerwa.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 1:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
MercSwir pisze:
W wieku 14 lat już masz prawko?? FANTASTYCZNIE!!!!!!!


a jeździc tzn. tylko jako kierowca ? no to super


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 1:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
MercSwir pisze:
tylko, że ja jeźdże 200D to chyba lepiej wiem od Ciebie


I ja też jeździłem 200D i wiem ze 160 jest osiągalne ale na 100 km prostej. Zaraz mi powiesz ze do setki ma 10 sekund i lepiej kupić 200D niż 250 bądź 300 bo 200 jest szybsze. Żeluś prosze Cie!!

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 1:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
MercSwir pisze:
Zaraz mi powiesz ze do setki ma 10 sekund i lepiej kupić 200D niż 250 bądź 300 bo 200


nie powiem bo to nie prawda
chodziło mi oto, że 160 pojedzie


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 1:30 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
A ja wcale nie mówie ze 200D są badziewne. Są to doskonałe silniki ale do ścigania nie są i 250 też demonem nie jest ale jest szybsze niź 200 to logiczne.. 200D ma podobne spalanie jak 250. 200 jest bardziej do miasta całkiem fajnie sie tym jeździ. Denerwuje mnie tylko osłona wentylatora taka WIEEEEELKA [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] :lol:

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 3:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Witam Kolegę,

nie chcę się tu wymądżać co lepsze 200, 250, 300, a moze 500? :o Chciałbym Tobie uczciwie doradzić gdyż też miałem ten problem jakiś rok temu. Na pewno szukaj dobrej sztuki,a potem patrz na pojemność. Ja osobiście raczej rozglądałbym się coś koło 250 a 300. Zużycie ciut większe, a parametry zdecydowanie inne [zlosnikz] . Oczywiście opinie o 250 są legendarne, a le 300 nic nie brakuje, a jaka kultura pracy bo to zawsze 5+1 w cylindrach (a z turbiną to poemat). Powodzenia w poszukiwaniach (mi zajęło to ok 6 mieś) i daj sobie spokój z rzeszą tam ceny są już absurdalne, a koszty sprowadzenia no chyba, że lubisz zabawę, ja szukałem po Polsce i znalazłem. Jeśli Kolega Beet sprzedaje swoje 300 (z tego co pamiętam to chyba z T) to obejrzyj ale lepiej nie jeździj bo się zakochasz i zostaniesz przy 300. Zresztą to auto na lata i to że teraz fundusze ciut słabsze to nie znaczy że za parę miesięcy nie będziesz chciał dolać tego 1,5l ON za fajną jazdę> Przepraszam za długośc postu ale wydaje mi się że odpowiedziałem w miarę kompletnie na Twe wątpliwości. Pozdro!

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"
nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect
Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"
Honda VT1100 Shadow

Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
Post: sob cze 16, 2007 5:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
To może auto z tego wątku ?
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=26645


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 5:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Miki01 pisze:
Witam Kolegę,

nie chcę się tu wymądżać co lepsze 200, 250, 300, a moze 500? Chciałbym Tobie uczciwie doradzić gdyż też miałem ten problem jakiś rok temu. Na pewno szukaj dobrej sztuki,a potem patrz na pojemność. Ja osobiście raczej rozglądałbym się coś koło 250 a 300. Zużycie ciut większe, a parametry zdecydowanie inne . Oczywiście opinie o 250 są legendarne, a le 300 nic nie brakuje, a jaka kultura pracy bo to zawsze 5+1 w cylindrach (a z turbiną to poemat). Powodzenia w poszukiwaniach (mi zajęło to ok 6 mieś) i daj sobie spokój z rzeszą tam ceny są już absurdalne, a koszty sprowadzenia no chyba, że lubisz zabawę, ja szukałem po Polsce i znalazłem. Jeśli Kolega Beet sprzedaje swoje 300 (z tego co pamiętam to chyba z T) to obejrzyj ale lepiej nie jeździj bo się zakochasz i zostaniesz przy 300. Zresztą to auto na lata i to że teraz fundusze ciut słabsze to nie znaczy że za parę miesięcy nie będziesz chciał dolać tego 1,5l ON za fajną jazdę> Przepraszam za długośc postu ale wydaje mi się że odpowiedziałem w miarę kompletnie na Twe wątpliwości. Pozdro!


Czysta prawda nic dodać nic ująć...

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 16, 2007 11:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
Witam ziomala.Bohdan 86 bede w Jeleniej w 2 polowie sierpnia trochę pózno ale jak do tego czasu nic nie kupisz słuzę pomocą.Siedze sobie teraz w Hiszpanii a na wakacje do jelonki.Może jakis spocik?Ostatnio wróble cwierkały ze na spółdzielczej koło Preema w komisie stał jakis ciekawy W 124 ale konkretów nie znam.

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 17, 2007 8:25 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
MercSwir pisze:
a tam wole 250 bo przycisnąć można

Ciekawe :lol:

Bohdan, zainteresuj się tym.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 17, 2007 9:39 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 18, 2007 10:25 am
Posty: 302
Lokalizacja: Jelenia Góra
Jezeli boisz sie 300 sety to propozycja 250 20V chyba rozsądny kompromis?

_________________
S 124 300D 92 r.-girasol www.psicholog.eu szkolenia psów Jelenia Góra


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 17, 2007 9:47 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:29 pm
Posty: 206
Lokalizacja: WLKP
Miałem i 200D i 250D - powiem jedno -równiez nie jestem fascynatem bardzo dynamicznej jazdy,ale zdecydowanie skłoń się w strone 250-tki.
Chodzi o bezpieczeństwo przede wszystkim -czasami wyprzedzanie 200-tką to wielka przygoda [zlosnik] - ten litr ON w tą lub tamtą tego nie warty..
Chłopaki dobrze mówią - nie wsiadaj do 300D, a nie daj Boże do 300Turbo D bo zachorujesz i całą ekonomię szlag trafi :lol: to już jest zupełnie inny świat w porównaniu do 200 czy nawet 250
A propos okolic max V -zdrowe 200D po długim rozpędzaniu na autobahnie spokojnie leci sobie 160km/h,250D - około 180 km/h - różnica w spalaniu około 1 litra/100km - oczywiscie na korzyść 200D ,ale naprawdę nie wsiadłbym juz do 200D na stałe -myslę ,że 250-tka to tzw."złoty środek" pomiędzy ekonomią 200D a dynamiką 300D.
Co do jakiegoś grzebania w silniku ,którego się obawiasz - to musiałby być baaardzo zmęczony egzemplarz aby motor odmówił posłuszeństwa - zdecydowanie częściej potrzebna jest ingerencja w zawieszenie -motory w tych autach są wyjatkowo "idiotoodporne" [zlosnikz]

_________________
now: W210 E280 V6 97'
ex W124 E250 D 94'
ex W124 200 E 91'
ex W124 250 D 91'
ex W124 200 D 87'
ex W123 200 D 82'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 17, 2007 10:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 14, 2007 1:34 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Jelenia Góra
Jeszcze raz dziękuję za porady. Tak miłe przyjęcie mnie na forum świadczy że nie tylko MB ale i ich użytkownicy są bardzo solidni :).

ad. WojtekW
Widziałem autko z tego wątku:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=26645
Jednak 300-tka to na prawdę za dużo dla mnie. Po prostu znam swój styl jazdy i wiem że w zupełności wystarczy mi 200/250.

ad. Waldi
Zakup auta to poważna sprawa i zamierzam podejść do tego na spokojnie - nie spieszy mi się więc sierpień będzie jak najbardziej ok, a pomoc bardzo się przyda [zlosnikz]

ad. Jarzyn
Przeglądając ogłoszenia też rzuciło mi się to autko w oczy. Wydaje się na prawdę ciekawe. Ale skłonie się ku 250.

ad. Kryniu
I wszystko jasne [zlosnikz] - sam rzadko wyprzedzam ale zdarzają się sytuacje że trzeba - w mojej sierrce - mam ją dobre 2 lata a nie wyprzedziłem więcej jak 50 aut - głównie chodziło o bezpieczeństwo - zawsze po wyprzedzaniu mam podwyższone ciśnienie - w trosce o swoje zdrowie wolałem więc jechać wolniej :lol:
Druga sprawa to silnik - cieszy mnie że są one tak wytrzymałe - mam wielki uraz do słabej kompresji i przeciekających pomp :evil:
Zawieszenie - to nie wina auta a naszych wspaniałych polskich dróg - i dobrze zdaję sobie sprawę z tego że w niedługim czasie będzie trzeba je wymienić - ale to mniejsze zło. ;)

Pozdrawiam Wszystkich.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl