MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 514 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn wrz 24, 2007 3:59 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
Co do zimówek, to raczej udaj się z powrotem do komisu a nie do właściciela, bo komisiarze na pewno zgarnęli też zimówki :-?

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 24, 2007 4:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
broneq pisze:
bo komisiarze na pewno zgarnęli też zimówki :-?


Tak jak radio i kiere :D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 24, 2007 11:33 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
niee .. dzwoniłem do właściciela .. zostawił sobie zimówki (moze kupie ale cos czuje ze te opony maja max 5-5,5 mm czyli tak na styk) ... i chce mi je sprzedac. Kierownice tez sobie zostawił drewniana (a i dobrze .. woe miec tą poduche :P ) i mówi, że ma jeszcze jakies wypasione alusy z nowymi oponami do niego (bodaj 18") i chce sprzedac za 3000zł (a kupił bo nie podobały mu sie te co są teraz założone) <br>Dodano po 7 godzinach. 1 minutach.:<br> Byłem dzisiaj u mojego mechanika :) i był zachwycony jego stanem :) .. powiedział, ze igła :)
Jedyne co bede teraz robił to włąśnie to trzeszczące cos (zdiagnozowane jako sworzeń wspornika drążka kierowniczego prawego... [gdzie to kupic?? w inter carsie niema reperaturki] ).. do tego jutro jade jeszcze z tym gazem załatwić i wyregulowac.. i mechanik zauważył, ze jest luz na wale na frezie .. ale chyba nie bede tego robił w najbliższej przyszłości.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 2:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
wymień w pierwszej kolejności świece, przewody, palec + kopułkę. Ewentualnie niech ktoś to przeglądnie, reszta to pierdoły.

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 3:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ale .. po co to zmieniać?? :) puki co wszystko sprawuje sie świetnie :)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 26, 2007 9:21 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
To tylko moja sugestia, twój samochód zrobisz co uważasz, ale tak się zastanawiam, czy aby instalacja nie jest przypadkiem wsadzona tylko pod sprzedaż tego samochodu . Poczytaj wcześniejsze posty odnośnie zagazowanych wtrysków mechanicznych. Generalnie na gazie chodzą całkiem fajnie ale tylko do pierwszego wystrzału, a później to już różnie. Chyba warto się zabezpieczyć. Nie będę się rozpisywał, sam mam samochód z gazem i dobrze Ci radzę.
Odnośnie twojego sposobu zapalania. Znajomy miał taki sam sposób odpalania na gazie tyle, że u Moskicza Aleo(czy jakoś tak), a przyczyną był przytykający się reduktor czy mikser (nie pamiętam) .
Generalnie to gratuluję zakupu.

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 26, 2007 9:35 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Dzięki :)
Więc tak .. gaz sobie juz sam wyregulowałem .. i pale i jeżdże normalnie :)
Co do instalacji to poprzedni własciciel powiedział, ze kupił już z taką instalacją (wcale bym sie nie zdziwił .. bo przyjechała z Włoch a tam różne rzeczy się dzieją [zlosnik] ) Papiery na gaz już mam, regulowany i przekładany będzie na dniach.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 27, 2007 2:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć
No więc tak jest malutki problem ... ładowanie jak mowilem dziwnie mi lata. Dzisiaj zapodałem regulator nowy i pomiar wygladał tak :
13,3V (na minimalnych obrotach bez swiateł itp)
13,2V (na klimie i swiatłach)

.. wczesniej mi łapało ok 14,2 ( tak machało z 12,6 do 15V )... ja juz nic nie rozumiem .. czyżby jakaś wada alternatora? Czy moze faktycznie trzeba zainwestować w nowy regulator Bosha?
A moze mieć na to wpływ maleńki akumulatorek ? (Bo wsadzili mi nowego sznajdera cos ok 40Ah 360A)
pozdrówka

p.s tak puki co sprawuje sie swietnie samochodzik :) od niedzieli zrobilem nim ok 700km i jestem bardzo zadowolony

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 27, 2007 3:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Cos nie tak z regulatorem - zobacz jakie napiecie jest z wylaczonym sielnikiem (moze aku przywarty albo gleboko rozladowany - ale watpie).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 27, 2007 3:55 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
z wyłączonym jakos chyba ok 12V było .. aku rozladowany albo zwarty ?? wątpie .. bo ciagle tak jest a aku nowiutki i ladnie naladowany był <br>Dodano po 15 minutach.:<br> aha
właśnie panowie ... bo mam jeszcze pytanie. Na desce rozdzielczej jest jakis pstryczek ze znaczkim takiego kółka (jak by taki znak drogowy "ronda") Co to wogóle oznacza :D??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 27, 2007 6:26 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
ALPAq pisze:
pstryczek ze znaczkim takiego kółka (jak by taki znak drogowy "ronda")

Włącznik/wyłącznik zamkniętego obiegu powietrza (nie jest pobierane z zewnątrz).

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 28, 2007 8:34 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
piston pisze:
ALPAq pisze:
pstryczek ze znaczkim takiego kółka (jak by taki znak drogowy &quot;ronda&quot;)

Włącznik/wyłącznik zamkniętego obiegu powietrza (nie jest pobierane z zewnątrz).


aha. dzieki tak wlasnie cos myślałem w tym kierunku.

tlyko nie wiem ciegle co z tym ładowaniem :D ... a może byc tak, ze aku jest poprostu za mały?? że nie chce ladować bo niema gdzie ?? [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 7:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Witam :)
Co tacy nie skorzy do pomocy? ;)
Mam pytanie (tak tak .. jeszcze jedno)
Bo mam wrażenie, że jakoś się muli .. nie idzie tak z pełnym gazem jak powinna. Wiecej robi ryku niz jedzie [oczko] ... Co moze byc tego powodem? hamulce nie trzymaja napewno .. filtry bede zmieniał niedługo ... To, że na gazie ma muła to normalne (poza tym jest strasznie źle wyregulowany ale to bedzie robione niedlugo) .. ale na benzynie miałem aż 9s/100km i jak mówie .. ryk był duży a efekt taki sobie :evil:
Pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 7:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 15, 2007 9:04 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Witam,katalogowo ma 8.5 sekundy,więc 9s/100km jest moim zdaniem ok...pamiętaj że osiągi katalogowe są osiągane przez kierowców testowych często rajdowców..więc moim zdaniem 9s. to nie takie złe osiągnięcie...pamiętaj że auto ma swoje lata i myślę że po takim czasie już nie ma pod maską 200KM tylko trochę mniej :)

_________________
W 126/380SE/1983r


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmm jak patrzyłem to katalogowo ma 8s ... poza tym katalogowo miał 220KM .. a u mnie troszke zostało pogrzebane pod macha wiec i miał wiecej .. ale o mocy nie gadajmy bo nie o to tu chodzi :P ... tlyko poprostu takiegu troszke muła czuje przy depnieciu gazu .. Co moze być przyczyna?
A jakie u was osiagi łapie na gazie?
To, ze moj jest to kompletnej regulacji to ja dobrze wiem :P ... bo ogolnie nedznie na nim chodzi (a regulowałem sam na oko tak żeby nie gasł ...) a jak stoje pod McDrive'm to okienka zamykają bo takie dziwne opary gazu leca z wyciorów [zlosnik]
pozdrówka <br>Dodano po 6 minutach.:<br> A co do ladowania to o cholere może chodzić?? czasami kontrolka wogole nie świeci, czasmai sie żarzy.. czasami przy dodawaniu gazu całkiem mocno swieci ...
światła mi nic nie mrygaja ... aku trzyma łądnie ..

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 514 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl