MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 1:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz paź 14, 2007 10:35 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Sprawdziłem filtr powietrza - czysty i suchy tak że przez odmę olej nie idzie - to nie przedmuchy raczej... Jeszcze dziś nie odpalałem dopiero jutro przejadę kilkanaście km to się zobaczy [zlosnik]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 14, 2007 1:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
trocin pisze:
Po odkręceniu korka oleju na pracującym silniku chlapie olej...

To normalne. Nad wałkiem rozrządu jest rurka z otworami przez które leci olej na krzywki - kiedy się obracają rozbryzgują olej. Również łańcuch powoduje chlapanie olejem.
Zaglądałem pod korek silników M102, M115, M117 - wszystkie tak mają


trocin pisze:
Druga sprawa to znowu zaczyna żarzyć (nie zapala się) kontrolka od poziomu płynu, płynu jest stan, nie ubywa. Silnik został rozgrzany do temp. włączenia wentylatora. Czy to czujnik czy coś innego?

Może najpierw odłączyć czujnik i sprawdzić czy dalej świeci, jeśli tak to trzeba by sprawdzić instalację czy nie zwiera gdzieś do masy.

Gratuluję akcji zakończonej pomyślnie, ja też niedawno walczyłem z przedmuchem w W123

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 14, 2007 1:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No tak, przedmuchy to predzej jak oszkliwie kopci przez korek Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 14, 2007 2:05 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Dzięki za pocieszenie [zlosnikz] Nic nie dymi spod korka, sprawdzałem na zimnym silniku, też chlapie ale mniej - olej jeszcze gęsty.
Zdziwiłem się bo przed wymianą uszczelki nic nie chlapało nawet na gorącym silniku mogłem odkręcić korek i nic - widocznie gdzieś olej nie dochodził....
Jeśli to normalne to spoko [cool]
Jutro pobawię się z czujnikiem
Dzięki za wszystkie rady
Posdroofka

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 4:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
trocin pisze:

Jutro pobawię się z czujnikiem
Posdroofka


Zabawe z czujnikiem poziomu plynu chlodzacego mam juz prawie za soba. Czujnik jest wyjmowalny i jest rozbieralny. Wewnatrz jest tradycyjnie kontaktron i magnesik(a nawet 2). Wiec jest zwarcie lub nie ma. Jesli sie żarzy kontrolka to zapewne do srodka czujnika dostal sie plyn i wsio skorodowalo. Pozostaje kupic uzywke. Niestety produkty Febi nie wytrzymuja dlugo - magnesy tam uzyte rozmagnesowuja sie od wysokich temperatur plynu.
Akurat w przypadku tego czujnika jego dzialanie jest odwrotne, tzn jesli plywak jest przy czujniku to nie ma zwarcia, jesli sie oddali (poziom plynu spadnie) to czujnik zwiera i zapala kontrolke.

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 15, 2007 6:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Dziś jeździłem cały dzień i ani razu się nie żarzyła... Stan płynu w porządku, może po prostu wyschło czy odparowało coś tam w środku i jest gitara... Pojeżdżę jeszcze i poobserwuję, jak znów zacznie się żarzyć zabiorę się za to, dzięki szeryf [zlosnikz]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl