MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 11:56 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob sty 05, 2008 2:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Odswiezam temat, bo mrozy przyszly i pompa u ojca znowu zaczela puszczac. We wtorek jedzie do Skrobowa zeby to zrobili, takze napisze jak sie sprawa miala. Dzisiaj gosc zrobil juz dwie sztuki CDI, a na przyszly tydzien ma zapisane juz 4 lacznie z naszym. Takze komu sie to nie zdarzylo, to albo tylko kwestia czasu, albo juz to mial robione i o tym nie wie ;)

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 06, 2008 9:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Ale pompa tzn w ktorym miejscu ? ja widze ze chyba tez z podgrzewacza mi coś podcieka

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 2:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Popey pisze:
Ale pompa tzn w ktorym miejscu ?


Pompa wysokiego cisnienia, nie boj nic ;) Co do kosztow, to w Skrobowie taka "przyjemnosc" (uszczelnienie pompy, sprawdzenie na przyrzadzie, montaz, demontaz itp.) kosztuje normalnie ok. 800zl , czy drogo czy tanio to sie nie wypowiem, ale na pare lat powinien byc spokoj, goscie znaja sie na rzeczy. Jakby ktos potrzebowal kontakt, to na pw, ale trzeba sie zapisywac z jakims tygodniowym wyprzedzeniem.

Pozdrowki

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 8:54 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Odgrzewam temat dzisiaj wieczorem znów niemiła niespodzianka....nie chciał zapalić i znowu piłowanie i chechłanie...ehhh:( zauważyłem ze jest chyba wyciek od podgrzewacza przy pompie czy jakkolwiek to sie nazywa.Coś czuje ze bez wyjęcia pompy i jej oględzin się nie obędzie.
A czy jest taka możliwość ze za to może też odpowiadać podciśnienie?

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 10:01 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
a nie czasem sekcja ? albo zaworek zwrotny?
swoja droga mi nadal zaciaga powietrze jak stoi ale doslownie widac gdzies w wezyku 1cm pustej przestrzeni przed filtrem paliwa wiec tak czy siak zawsze odpali - wina tego jest nie trzymajaca uszczelka pod filtrem ktorgo nie chce mi sie wymienic ale to moj przypadek.

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 6:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
hmmm w sumie auto pracuje dobrze ( dopiero jak długo postoi to ma problem z zapaleniem) ale to jest moje odczucie.Czeka mnie chyba wizyta w warsztacie co by ktoś zerknął okiem na to wszystko.

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 9:26 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
no to sprawdz rano przeowdy czy pelne czy puste : )
moj po wymiane oringow na sekcji i w kolo no i dokrecenie filtru pali na strzal
poprostu tam nie moze byc zadnego powietrza w przewodach

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 9:47 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
oringi w sekcji wymienione, przewody tez hmm jakiś pecherz powietrza jest moze faktycznie mocniej dokrece filtr paliwa.A gdzie jest odpowietrznik baku?

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 10:57 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:51 pm
Posty: 67
Lokalizacja: k/Radomia
Sprobuj wymienic filtr paliwa,mialem to samo,jak bylo malo paliwa w baku lub dluzej stał nie chcial odpalic.W moim przypadku nawet nie myslalem o filtrze gdyz zmieniany byl wczesniej w aso mercedesa w radomiu,niestety tak go wymienili ze przy dokrecaniu pekl im plastik na filtrze i wywinela sie uszczelka przez co zaciagal powietrze,jak sam zmienilem juz ponad pół roku spokoj a ostatnio odpalalem go po 3 tyg postoju - pali od strzała 8)

_________________
W140 CL 5.0 & w210 2.7CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 5:59 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Filtr zmieniony :( też już o tym myślałem a powiedzcie mi ile oringów zakładacie na śrubę mocującą filtr?

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 23, 2008 8:13 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
no wlasnie w zestawie dostalem dwa ale wlazl tylko jeden nie wiem co z tym mniejszym sie robi wiec jeden

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 24, 2008 6:33 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
dokładnie tak tez raczej znalazłem miejsce na jeden zresztą wcześniej tylko jeden był zamontowany w takim razie jest jeden.Walka z powietrzem trwa!

_________________
V


Na górę
 Tytuł: oringi
Post: wt lut 19, 2008 11:10 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 07, 2007 9:30 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Gdynia
wymienilem wszystkie oringi - powietrze :cry:
sprawdzielme wezyki - powietrze :cry:
ominąłem podgrzewacz - sukces - brak powietrza [cool]
warto sprawdzić jeszcze stan przewodów przy zbiorniku

_________________
MB W124 E300D
Ford Granada 1980
Ford Granada 1984
Ford Escort EV


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 20, 2008 10:04 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
W takim razie sprawdze a i pomogło dokręcenie filtra paliwa i zauwazyłem ze chyba cieknie mi delikatnie gdzieś w rejonach podgrzewacza , rozbieral to ktoś ?Powiedzcie gdzie jest jeszcze odpowietrznik baku?

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 20, 2008 12:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
moj filtr paliwa jest az ze tak powiem dociagniety rura :)
faktycznie to z niego najwiecej szlo tego powietrza - nie trzymala ta uszczelka na nim.

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl