MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 9:03 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt sty 25, 2008 10:51 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 28, 2007 4:24 pm
Posty: 38
Lokalizacja: bielawa
Dzisiaj nivo zostało pokonane auto jest w górze [zlosnikz] :) [smiech] [usmiech] uzyskałem parę opinii ale niestety żadna nie była trafna . i tak szczerze dziękuje za pomoc

_________________
pozdrawiam i witam wszystkich jako świeże futro
dzięki ci panie za mercedesa
sprzedam alusy do MB 190 z oponami roz 195\50\15


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 26, 2008 1:13 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 29, 2004 6:23 pm
Posty: 564
Lokalizacja: WROCŁAW-Bristol UK
no to sie pochwal co żeś uczynił ?? 8) Cała Polska na to czeka....

_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 31, 2008 11:39 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr maja 16, 2007 12:45 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
pawel14b3 pisze:
Z moich obserwacji zauważyłem jeszcze że przewód od pompy (elastyczny) co jakiś czas na moment się kurczy i wraca do normy nie wiem jeszcze w jakich odstępach czasowych (dzisiaj to sprawdzę ) skurcze występują co 20 sekund czy to jest normalne.I jeszcze jedno w asd wogule nie ma oleju odkręciłem odpowietrznik i nic
Z góry dziękuje za jakieś sugestie i rady co dalej działac

Napisz jak poradziłeś sobie z tym problemem.

_________________
W124 300TD TURBO automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 11:36 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 28, 2007 4:24 pm
Posty: 38
Lokalizacja: bielawa
Jest ciężko napisac bo zajeło by mi to sporo czasu jeżeli macie problemy pytajcie a postaram się pomóc dodam że sprawdzałem każdą częśc po kolei

_________________
pozdrawiam i witam wszystkich jako świeże futro

dzięki ci panie za mercedesa

sprzedam alusy do MB 190 z oponami roz 195\50\15


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 1:08 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr maja 16, 2007 12:45 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Jak potrzebowałeś to nie był Ci ciężko pisać. Napisz co po kolei i jak sprawdzałeś i co w końcu było uszkodzone.

_________________
W124 300TD TURBO automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 1:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 28, 2007 4:24 pm
Posty: 38
Lokalizacja: bielawa
W skrócie na twoją wielką prośbę najpierw sprawdzenie pompy okazało się że jest do bani montaż nowej pompy i dalej nic więc poszukiwanie ciśnienia bo skoro pompa podawała więc sprawdziłem wszystkie przewody ,siłowniki i gruszki i przez to że zaryłem bańką o przewód od regulatora i zeszła z niego zielona farba i pokazała się miedź uznałem że jest nie oryginalny.Wyprawa do aso po nowy przewód okazała się strzałem w 10 gdyż wewnątrz miał inną średnicę.Wymiana pomogła ale jest jeszcze sprawa poprawnego odpowietrzenia układu trzeba naprawdę się postarac z tą czynnością (przyda się nawet kompresor)

_________________
pozdrawiam i witam wszystkich jako świeże futro

dzięki ci panie za mercedesa

sprzedam alusy do MB 190 z oponami roz 195\50\15


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 1:48 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Witam wszystkie forumowiczki i forumowiczów jestem pod wrażeniem wiedzy i potencjału jaki drzemie w tym forum ale do rzeczy. Podłączę się do tematu ponieważ i mnie interesuje odpowiedź co pomogło koledze. Także ostatnio wertowałem forum a propo nivo (W124 E320T sportline) i po kilku tygodniach czytania postanowiłem zrobić remont w moim nowym nabytku. Zaopatrzyłem się w gruchy (wywnioskowałem że są padnięte/ i dobrze wnioskowałem) olej ZH-M kilka narzędzi, dobre chęci i podjąłem temat - REMONT. Trwało to dwa i pół weekendu z przerwą na regenerację stopek w siłownikach (we firmie NAGENGAST super polecam) i chyba sukces. No chyba? nic nie stuka nie buja poziom trzyma tak jak sportline powinien ale jest TWARDY. I tu pytanie czy gdyby mi się odpowietrzenie nie udało to byłby taki efekt (nierówności tłumi dobrze) rzadnych niepokojących dźwięków. Jeździłem kiedyś W124 sedan 2.3B i był o niebo bardziej komfortowo. Mojego mogę z doświadczenia porównać do W210 znajomego, który ma zawieszenie tuningowane przez AMG także NIVO. Czy jest ktoś z poznania z kim moge porównać wrażenia z jazdy???

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby
Fiat Doblo do poruszania
Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 01, 2008 8:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt gru 28, 2007 4:24 pm
Posty: 38
Lokalizacja: bielawa
Jeżeli sprawdzałeś vin i wyszło że masz sportową zawiechę to raczej o komforcie na polskich drogach możesz zapomniec :) Ja u siebie też mam wersje sportline i poziom mi się troszkę podniósł ale da się odczuc że autko do miękkich nie należy :roll: Myślę pójśc w innym kierunku i wolę założyc większe koła a spręzyny na razie odłożyc na półkę niech poczekają na nasze autostrady [zlosnikz] myślę o 19

_________________
pozdrawiam i witam wszystkich jako świeże futro

dzięki ci panie za mercedesa

sprzedam alusy do MB 190 z oponami roz 195\50\15


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 02, 2008 4:38 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Dzięki ~pawel14b3 w moim aucie z vin-em wszystko się zgadza i jest sportline. Trochę mnie uspokoiłeś do twardości w końcu się przyzwyczaję choć kupując W124 oczekiwałem komfortu a z niewiedzy trafiłem na auto o zacięciu sportowym. Ma swoje plusy na autostradzie przy 180 żadnej nerwowości w prowadzeniu i zakręty bierze jak przylepiony ale tych autostrad trochę mało. Grunt, że cisza nic nie stuka nie puka nie trzeszczy to nadal zachowuje się jak mercedes.

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby

Fiat Doblo do poruszania

Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 12, 2008 11:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lut 02, 2007 7:09 pm
Posty: 58
Ja chciałbym nawiązać do pierwszych postów w tym temacie i zadać może banalne pytanie:
jak sie sprawdza poziom płynu w układzie NIVO ?
Mowa była o bagnecie, gdzie on jest ? Na zbiorniczku nie ma oznaczenia MIN i MAX.

_________________
W124 300TE LPG 1988r M 103.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 13, 2008 8:56 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 27, 2007 9:24 pm
Posty: 41
Lokalizacja: Luboń
Zbiorniczek od płynu NIVO faktycznie nie ma max-min, w korku zintegrowany jest bagnet do sprawdzenia stanu płynu ZH-M. Jest to ta wypustka średnicy około 1,5 cm i wyglądająca jak zatyczka i ściąga się ją tak jak kapsel. U mnie tak ciężko zchodziło, że miałem wątpliwości czy nic nie urwę ale udało się.

_________________
W124 E320T 93r. jako hobby

Fiat Doblo do poruszania

Harley-Davidson Sportster Roadster pożyczany od nie-żony ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl