MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 8:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Początkowo w planach było przywrócenie do życia 5.6 ale po ściągnięciu głowicy okazało się, że jest to dla mnie nieopłacalne. Silniczek ładnie daje sobie radę z budą SEC'a, chociaż trochę brakuje mu przy starcie ze względu na wielkość kół i przełożenie mostu (2.64). Pojeżdżę nim do wakacji, porobię co mogę aby pięknie się prezentował i sprzedam, by znów coś wymyślić [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 8:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Xytras pisze:
Dobra nie kłóćmy się, przecież to moja sprawa co ja lubię, a wasza co Wy lubicie.


Jak widzisz nie ma co wylatywać z argumentami które można łatwo podważyć, do kłótni mi też daleko, jak wiesz Mercedes ma opracowany silnik 1,8 o mocy coś koło 250KM (dobrze nie pamietam) i spalaniem rzędu 7l w samochodzie klasy S, w POLO jest chyba w tej chwili montowany silnik 1,4TFSI i ma ze 170KM, moze silniki na PB chwilowo zaspały, ale moje zdanie jest takie, że za chwilę będa sprawniejsze i czystsze od silników na ON. No i pozostaje kultura pracy, V8 to V8 i nawet nie ma co zaczynać duskusji:

V8 = moc, elastyczność i dźwiek, mi tam nic wiecej nie potrzeba. [cool]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 8:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Znowu nowe fałki w dieslu też tragiczne nie są, no ale co kto lubi :)

Jeśli benzyna kiedyś będzie podobnie oszczędna to dlaczego nie :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 8:32 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Xytras pisze:
Np. 1.9 TDi 130PS 310NM
1.8T 20V 150PS 210NM


P.S. zapomniałes napisac o kosztach tego oszczędnego diesla:

np.

1,9 TDI 105PS 250Nm cena 95400zł 0-100 12,1s
1,8 TSI 160PS 250NM cena 96000zł 0-100 8,6s

i jak myslisz którego który pozamiata [zlosnik] Fakt że śrenio ten TSi spali z 2l na każde 100km więcej średnio, ale za to w TDI koszty serwisowe sa wyższe.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 8:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
georem pisze:
Xytras pisze:
Np. 1.9 TDi 130PS 310NM
1.8T 20V 150PS 210NM


P.S. zapomniałes napisac o kosztach tego oszczędnego diesla:

np.

1,9 TDI 105PS 250Nm cena 95400zł 0-100 12,1s
1,8 TSI 160PS 250NM cena 96000zł 0-100 8,6s

i jak myslisz którego który pozamiata [zlosnik] Fakt że śrenio ten TSi spali z 2l na każde 100km więcej średnio, ale za to w TDI koszty serwisowe sa wyższe.


1,9 + chips = 160KM/400 NM :lol: :lol: :lol:

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 8:52 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
MERCEDES 4 EVER pisze:
1,9 + chips = 160KM/400 NM :lol: :lol: :lol:


Tylko chipsy są ciężkostrawne i szkodzą zdrowiu [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 9:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
georem pisze:
MERCEDES 4 EVER pisze:
1,9 + chips = 160KM/400 NM :lol: :lol: :lol:


Tylko chipsy są ciężkostrawne i szkodzą zdrowiu [oczko]


no i? pada silnik -kupujesz drugi i tyle.Takie czasy.Ale FUN z jazdy jest ok. [oczko]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 9:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
MERCEDES 4 EVER pisze:
Ale FUN z jazdy jest ok. [oczko]


Może i tak, ale smrodzik ON i ciemne kłęby dymu mi się nie podobaja, wystarczy mi FUN z V8, a myslę że gdyby był tam jeszcze kompresor jak w G55 to pewnie bym spał w tym aucie. [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 10:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
georem pisze:
MERCEDES 4 EVER pisze:
Ale FUN z jazdy jest ok. [oczko]


Może i tak, ale smrodzik ON i ciemne kłęby dymu mi się nie podobaja, wystarczy mi FUN z V8, a myslę że gdyby był tam jeszcze kompresor jak w G55 to pewnie bym spał w tym aucie. [zlosnik]


kupiłes cos nowego z V8???? ja jechałem za Touaregiem V10 TDI :o wyprzedzanie 3 AUT i TIRA trwało ułamki sekund.Znikajacy punkt normalnie.O kopceniu nie ma mowy-wiecej kopci na czarno np.A8 jak mu sie da pedzel do konca-serio.Poprostu byłem w szoku jak to zbiera-ale 500KM i chyba 800 niutona robi swoje. [zlosnik] Ale to przypadek extramalny.Jak ktos lubi oszczedzac to TDI.Jak osiagi to V8 i tyle 8)

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 10:14 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
mozna tez inaczej - jak ktos ma wypchany portfel miedzia to tylko V8 ;)

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 10:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob mar 18, 2006 1:12 am
Posty: 97
Numer GG: 6919167
Lokalizacja: Małopolska
Elastic-Fantastic-Plastic
Pozdrowienia dla [b]bary123ce
P.s te nowe tdi mają wytrzymałość chyba mniejszą jak bezyniaki .także jestam za bezyną ,

_________________
99` W220 S500
91` W124 250D
Odeszło
85` Skoda 105L
86` W124 200d
96` Skoda Felicia
88` BMW 520 E34
92` Honda Accord 2.0
95` Opel Omega 2.5 TDS
87` W126 3.0 Automatic
96` W210K


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 11:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Tak w nawiązaniu do TDI.
Kolega właśnie wracał z urlopu swoią T5 2.5 TDI 150PS Caravell i wypalił dziurę w tłoku . Trzy miesiące temu skończyła się gwarancja (autko było 100% serwisowane). Koszt naprawy ok. 8000 zł .

W 400 CDI rozrząd powinno się wymieniać co 160 tys km i koszt kompletnego ok. 14 tys zł.


Na codzień jeżdże też V8 , busa mam V6 oczywiście benzyna i na klekota nie zamienię .

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 11:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
MERCEDES 4 EVER pisze:
kupiłes cos nowego z V8???? ja jechałem za Touaregiem V10 TDI :o wyprzedzanie 3 AUT i TIRA trwało ułamki sekund.Znikajacy punkt normalnie.


Jak podniose żaluzję to u sąsiada stoja 4 AUDI Q7 TDI i 3 TUAREGI TDI, jechałem, niby to fajne, ale za każde to auto wolę mieć na przykład 560SEC z przebiegiem poniżej 100kkm i cysternę paliwa do niego do końca życia i na naprawy do końca życia. A ten TDI 3,0 chyba co jest nie ma najmniejszych szans z naszą byłą A8 i to na LPG, też zostaje w lusterku jakby stał w miejscu. [szalone] <br>Dodano po 3 minutach.:<br>
MERCEDES 4 EVER pisze:
Jak ktos lubi oszczedzac to TDI.Jak osiagi to V8 i tyle 8)


Bzdury, TDI/CDI i oszczędzanie, chyba nie rozmawiasz z tymi co im się uszkodziły te silniki lub ich osprzęt, czasmi naprawy są drozsze od zakupu dobrego auta. To są fajne autaj dopuki jadą, potem to lawina problemów niestety.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 11:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
MERCEDES 4 EVER pisze:
ja jechałem za Touaregiem V10 TDI :o wyprzedzanie 3 AUT i TIRA trwało ułamki sekund.Znikajacy punkt normalnie.



No to ty chyba nie jechałeś dobrym V8 [oczko]

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 11:29 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
MERCEDES 4 EVER pisze:
Poprostu byłem w szoku jak to zbiera-ale 500KM i chyba 800 niutona robi swoje. [zlosnik] Ale to przypadek extramalny.


No to 500SEC z 1986 go pozamiata, osiągi 7,4s do 100km/h i 231km/h to gorzej niz C126 500. [zlosnik]

P.S. 500KM? - to prawie 200KM za duzo napisałeś. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl