MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 10:20 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt maja 09, 2008 4:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Chuck Norris pisze:
cremek juz na początku dyskusji dostałeś odp co dolega twojej mercedes...
ale widzę że chcesz sprawdzić co to znaczy jak ci wyleci sworzeń... poszukaj kumpli wśród laweciarzy bo będziesz sie musiał do nich uśmiechac :) <br>Dodano po 1 minutach.:<br> a o tym że jesli masz aluski to bedziesz je miał zryte to już ci chyba nie muszę mówić :lol:


Nie panikuj chlopie [zlosnikz] - wreszcie odwiedzilem porzadnego mechanika i stwierdzil definitywnie ze to jest sworzen, poczatkowa faza uszkodzenia, dostala sie do niego woda dlatego podczas dluzszej jazdy jak sie zrobi suchy to trzeszczy. Stwierdzil ze nie jest to moment krytyczny na wymiane ale i tak zapisal mnie na poniedzialek na robote, koszt calej operacji okreslony na 200 PLN przy zastosowaniu sworznia "nie dla kamikadze" jak to kolega wyzej napisal [zlosnik]. Zadnych innych luzow nie stwierdzono - HURA ! [zlosnik]

P.S. Zakladanie alusow do W123 i W124 uwazam za profanacje :evil:

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 09, 2008 4:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Cremek pisze:
P.S. Zakladanie alusow do W123 i W124 uwazam za profanacje


ze co...?! :-?

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 09, 2008 4:59 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Cremek pisze:
koszt calej operacji okreslony na 200 PLN



Nie no musze definitywnie podniesc ceny

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 09, 2008 5:28 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
aegm pisze:
Cremek pisze:
P.S. Zakladanie alusow do W123 i W124 uwazam za profanacje


ze co...?! :-?


To moja opinia [zlosnik]

roadrunner pisze:
Nie no musze definitywnie podniesc ceny


Niestety Radomsko jest najdrozszym chyba miastem w Polsce jesli chodzi o wszelakie uslugi mechaniczno-elektryczne, tak samo jest tutaj z cenami paliw - mafia rzadzi :evil: ...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 10, 2008 8:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Cremek pisze:
wreszcie odwiedzilem porzadnego mechanika i stwierdzil definitywnie ze to jest sworzen...


To teraz pojedz do tych co byles wczesniej i niech Ci wymienia to łożysko na McPhersonie. [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 10, 2008 9:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
szeryf pisze:
Cremek pisze:
wreszcie odwiedzilem porzadnego mechanika i stwierdzil definitywnie ze to jest sworzen...


To teraz pojedz do tych co byles wczesniej i niech Ci wymienia to łożysko na McPhersonie. [zlosnik]


Hehehe napewno ich odwiedze jak juz zmienie sworzen i bede na 100% pewny ze wszystko jest OK - wtedy odwiedze wlascicieli tamtych warsztatow...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 24, 2008 4:42 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt maja 23, 2008 5:13 pm
Posty: 24
Lokalizacja: Biała Podlaska
u mnie w 124 250D byl podobny problem okazalo sie ze to nie sworzen a uchwyt drazka stabilizacyjnego puscil i trzeszczal ;/


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 4:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
Dzięki Panowie za pomoc z uszczelkami do zacisków.
Apropos trzeszczenia, wymienione mam oba sworznie. Nie obyło się bez niespodzianek z mechanikami/wymieniaczami. W sumie im się nie dziwię, wolą ustawić zbieżność za 100PLN niż przez kilka godzin męczyć się ze sworzniami. Czterech "mechaników" w Łodzi powiedziało, żebym spadał, dopiero starszy człowiek w Zgierzu zajął sie autem. Niestety trzeszczenie nie ustąpiło, więc szukam dalej, ale przynajmniej spokojny jestem, że mi koło obok auta nie pojedzie. [cool]

_________________
W123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 7:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
azamat pisze:
Niestety trzeszczenie nie ustąpiło, więc szukam dalej, ale przynajmniej spokojny jestem, że mi koło obok auta nie pojedzie. [cool]


Jak znajdziesz co to jest to daj znac bo jestem ciekawy co jeszcze moze powodowac taki objaw mimo, ze u mnie po wymianie sworznia wszystko ucichlo.

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 26, 2008 10:19 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
to ja bym sprawdził jeszcze gumy wachacza(metalowo gumowe) i co zwlaszcza gumy drązka stabilizacyjnego ale to niczym, prawie nie grozi :)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2008 12:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
Wracam z tematem bo znalazłem powód skrzypienia.
Otóż, wymieniłem wspornik drążka kierowniczego/układu kierowniczego - nie wiem dokładnie jak to nazwać. Element, który łączy przekładnię kierowniczą ze środkowym drążkiem ukł. kierowniczego i amortyzatorem ukł kierowniczego. Koszt to 70 zł firmy Febi. Jak rozkręciłem to dziadostwo, to nie zauważyłem niczego podejrzanego, jednak po zamontowaniu nowej części skrzypienie ustało.
Dlaczego podejrzewałem właśnie to? Skrzypienie występowało po przejechaniu ok 10 - 15 km. Jak już zaczęło skrzypieć, to po skręcie w prawo/lewo auto ściągało właśnie w tą stronę, w którą skręciłem. Do tego kierownica ciężej chodziła.
Wymiana prosta, bez niespodzianek. Najlepiej w dwie osoby, ale samemu też można. Dwa klucze 24 + młotek i jakiś tępy przecinak do wybicia starych elementów. Montaż już bez przecinaka [zlosnik]

_________________
W123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 20, 2008 9:37 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
azamat pisze:
Wracam z tematem bo znalazłem powód skrzypienia.
Otóż, wymieniłem wspornik drążka kierowniczego/układu kierowniczego - nie wiem dokładnie jak to nazwać. Element, który łączy przekładnię kierowniczą ze środkowym drążkiem ukł. kierowniczego i amortyzatorem ukł kierowniczego. [zlosnik]


No ja u siebie wymienialem pare miesiecy temu ten wspornik ale wtedy nie wiazalem go ze sprawa skrzypienia, zmienialem bo wlasnie sciagalo mi auto po skreceniu. Po wymianie ustalo :-).

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 26, 2008 1:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
a moze kojarzycie taki stuk przy raptownym skrecie 90stopni w lewo/prawo dosc spora predkosc, tzn moze nie oszalamiająca ale szybsza niz przecietna

slychac taki stuk jakbyktos mlotkiem uderzyl w amortyzator

poduchy amora i odboje sa napewno dobre, sprezyna z lewej strony jest pęknięta u nasady, ale to raczej nie to bo prawa sprezyna jest cala i tez stuka przy skrecie w lewo czy w prawo,

nic nie trzeszczy czyli sworzen chyba tez nie, luzow w drązku nie ma
amortyzator dgran wymieniony

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 26, 2008 7:54 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
bilbo pisze:
a moze kojarzycie taki stuk przy raptownym skrecie 90stopni w lewo/prawo dosc spora predkosc, tzn moze nie oszalamiająca ale szybsza niz przecietna

slychac taki stuk jakbyktos mlotkiem uderzyl w amortyzator

nic nie trzeszczy czyli sworzen chyba tez nie, luzow w drązku nie ma
amortyzator dgran wymieniony


A sprawdziles sam amortyzator na kole ? - bo ja w W123 mialem przez pare tygodni sytuacje, ze amorek byl pekniety i wydawal takie dzwieki a ja szukalem wszedzie indziej bo podczas jazdy auto zachowywalo sie normalnie...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 27, 2008 10:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
przymierzam sie do wymiany amorkow z przodu (400zl) plus sprezyny (200zl) plus wymiana (250zl)

ale mam jeszcze do zrobienia sprezarke klimy bo nawet na krotko nie dziala (moze cewka?)

ooo mam pytanie moze wiecie, czy tą instalacje klimy z 91 roku ktora potrzebuje "starego" gazu mozna przerobic na "nowy" gaz

tzn chyba r13 nie pamietam dokladnie

sorry za to stary czy nowy ale nie znam ich nazw
chodzi mi o nowy gaz, bo podobno ten stary co byl kiedys nabijany jest wycofany z powodu szkodliwosci

czy w ogole mozna bez oporow nabic nowy gaz?
slyszalem ze nowy gaz moze rozszczelnic uklad

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl