MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 12:02 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr maja 14, 2008 10:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
A moje CE nie jest na tyle drogie :P Więc:
ukaniu pisze:
Trzeba znaleźć zdolnego elektronika to zrobi układ fotoelektryczny i będzie wieczny.

Ale gdzie ja Ci go znajde?? oprócz Ciebie nie znam żadnej osoby która by to zrobiła :P ...
hmm chyba odchodzimy od tematu

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 19, 2008 3:57 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Legnica
Dzisiaj kupiłem moduł, dzisiaj na szybko sprawdziłem, pali super, obrotomierz działa:) Jeszcze pytanko, kto wie jak sprawdzić cewke, tak na wszelki wypadek żeby nie uszkodziła nowego modułu?

_________________
Teraz 126 260 SE
SEC 560
W201 2,3


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 6:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Legnica
Udało sie, moduł zamontowany, silniczek pali, wreszcie ma moc i jest w tym temacie już super...ale niestety zostało grzanie sie motoru i konkretne dymienie na zagrzanym motorze. Czy ktoś ma tanio wisko? I czy po takim postoju mogły zapiec sie pierscienie itp i czy warto nalać mu nafty do tłoków na noc żeby może puściły bo podobno to dobry sposób?

_________________
Teraz 126 260 SE

SEC 560

W201 2,3


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 6:50 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
ja mam wisco -ktore działa az za dobrze :lol: moj sie niegrzał wogole.Nafta jak najbardziej.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 20, 2008 6:55 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Legnica
Cena?
U mnie jest odwrotnie, wisko na stałe, wiatrak elektryczny na stałe i ogrzewanie na max i a na dworze moze ze 25 stopni i sie grzeje....
Jutro spróbuje z tą naftą, jak to konkretnie powinno sie zrobic? <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Aha, i jak jest tak nagrzany, ma niecałe 100 stopni to jak sie go zgasi i zostawi to za jakiś czas ten gruby wąż do chłosnicy sie normalnie zasysa i płaszczy że nie ma w nim wody praktycznie, czemu tak może byc? Może jest zapowietrzony? Może być zatkana chłodnica (cała jest gorąca)?

_________________
Teraz 126 260 SE

SEC 560

W201 2,3


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 12:12 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jak wąż się zapada znaczy nie działa zaworek zwrotny w korku i trzeba go wymienić. Jeśli się grzeje to trzeba sprawdzić pompę wody czy wydajna (zdemontować i sprawdzić jak wygląda wirnik) chłodnicę czy nie zakamieniała, termostat czy otwiera i czy nie ma przedmuchów z pod głowicy (poziom CO2 w zbiorniczku).

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 4:39 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Legnica
Dziekuje jutro bede sprawdzał wszystko, może narazie oprócz pompy wody bo to grubsza robota. Aha, czy jak nie ma termostatu wogóle to jest niedobrze i może sie przez to grzać?

_________________
Teraz 126 260 SE

SEC 560

W201 2,3


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 4:54 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Jak nie ma termostatu to wrecz przeciwnie - powinien byc caly czas niedogrzany.

ps. co do nafty - wykrecasz swiece i zalewasz nafte - dobrze jest odkrecic miske i popatrzec czy kapie, jak bardzo i z ktorych cylindrow.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 5:45 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Legnica
Dzisiaj lałem ta nafte, zostawiłem na pół dnia i potem kręciłem bez świec sporo razy żeby ją wywalić jak najbardziej, potem zakeciłem swiece i odpaliłem, bardzo długo sie wypalała ogólknie, tak z 5 minut i dymiło jak nie wiem. Ogólnie pojeżdze nim troche może puści mu coś tam w środku i bedzie ok. Świece jak wykręciłem to były całkiem ładne, wiadomo są nowe, ale nie było widac żeby zaolejone były czy coś

_________________
Teraz 126 260 SE

SEC 560

W201 2,3


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 7:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 10, 2008 7:42 pm
Posty: 173
Jak by nie bylo termostatu to obieg si enie zamyka i caly czas woda kraży a wg mnie zasysanie sie węzy to powietrze w układzie , mało wydajna pompa lub ew. jakis wyciek ale to raczej malo prawdopodobne

_________________
Wiedza o MB nie mała i ciągle poszerzana... z miłości do 126.
Mercedes Vito 2,3D (80KM)
IVECO 5912 2,8 TDI
RENAULT Master 2,5 DCI
RENAULT Megane 1,6 16V + gaz ( kur... nie do zdarcia ;) )
Opel Astra 1,7 D(rezynka) ;];]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 7:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Legnica
Wody praktycznie nie ubywa. Mo.że żeczywiście sie nie odpowietrzył przez to że ten korek który może sie nie otwierać. Wogóle jak sie go odpowietrza? <br>Dodano po 50 sekundach.:<br> A tak wogóle, moze być jakieś uszkodzenie silnika że tak sie grzeje czy nie?

_________________
Teraz 126 260 SE

SEC 560

W201 2,3


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 21, 2008 11:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 10, 2008 7:42 pm
Posty: 173
jak woda w tłumiki albo w olej idzie lub olej w tłumik i na odwrót wszystko to napewno to jest uszkodzenie silnika/głowicy/uszczelki ale jesli nie ma takich objawów... a dzieje sie coś jak wyjmiesz miarke od poziomu oleju na odpalonym motorze?? jakies spalinki albo cos takiego?

_________________
Wiedza o MB nie mała i ciągle poszerzana... z miłości do 126.

Mercedes Vito 2,3D (80KM)

IVECO 5912 2,8 TDI

RENAULT Master 2,5 DCI

RENAULT Megane 1,6 16V + gaz ( kur... nie do zdarcia ;) )

Opel Astra 1,7 D(rezynka) ;];]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 8:27 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt maja 09, 2008 6:05 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Legnica
Dzisiaj troszke pojeździłem, żadnych spalin z bagnetu nie ma. Dym idzie tylko jak silnik jest gorący, ma tak ze 100 stopni i gdy chwile stoi na wolnych obrotach i da mu sie gaz, wtedy idzie dym, a jak daje mu sie gaz cały czas to nie dymi, czyli raczej uszczelniacze.
A z przegrzewaniem jest tak:
Nawet jak sie delikatnie jedzie w trasie to i tak powoli ciągle sie podnosi, ciekawe jest że jak sie stoi gdzieś to temperatura praktycznie sie nie rusza ani w góre ani w dół, a jak już sie ruszy i obroty wzrosną to temperatura też, a powinno być odwrotnie, może wiec pompa wody już nie robi dobrego obiegu na wolnych obrotach a na wysokich słaby. Ogrzewanie też nie jest zbyt dobre. Nawet jak przekroczył sporo 100 sopni to wody nie wywala nawet przez ten przelew w korku, a napewno działa ten korek nie jest zablokowany wieć chyba uszczelki są dobre. Moze jeszcze jest zapowietrzony tylko proszę o pomoc jak mam go odpowietrzyć dobrze?!

_________________
Teraz 126 260 SE

SEC 560

W201 2,3


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl