MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 11:21 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 9:53 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
georem pisze:
Niestety to nie przesada, przy mokrej nawierzchnii trudno jest "uciec" ze skrzyżowania. Miałem 560 z i bez ASR więc trzeba przyzwyczaić nogę do braku ASR.

No w sumie masz trochę racji... (ja w obu nie mam ASR... i odczuwam to nawet przy silnikach dysponujących "jedynie" 231KM ) .. ale jakoś tak strasznie to nie przeszkadza, da sie tak jeździć wystarczy tylko wyczuć.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 10:03 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
t.king pisze:
chyba economizer nie działa [zlosnik]
a poza tym ,czy to jest oryginalny lakier ?
bo też miałem kiedyś 735 i jakoś inaczej wyglądał :o


:-? ?

Inaczej ? Maska , dach , drzwi - oryginalny lakier

A Economizer działa aż za dobrze , choć to i tak lepiej niż w autach gdzie zamiast czerwonego pola jest zużycie w Litrach , zgroza :o . Choć właściwie jeszcze gorszy byłby wskaźnik w pln. [zlosnik]

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 10:44 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hogben pisze:
epiej niż w autach gdzie zamiast czerwonego pola jest zużycie w Litrach , zgroza

W maju oglądałem W126 z komputerem pokładowym wskazującym litry. Fajny był to bajer... nie mam nic przeciwko temu żeby posiadać taki "wskaźnik"...
hogben pisze:
Choć właściwie jeszcze gorszy byłby wskaźnik w pln.

heh może i dobrze, że jest zwykły ekonomizer ... bo byśmy Cię odwiedzali w ładnym hotelu bez klamek, w którym dają firmowe bluzy z długimi rękawami.
Oj tam. Koniec gadania .. dawaj nowe foty bo chcę dalej cieszyć oko ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 10:54 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
BrunoGiamatti pisze:
(ja w obu nie mam ASR... i odczuwam to nawet przy silnikach dysponujących "jedynie" 231KM )


A w którym masz aż 231PS? [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 11:02 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Łącznie mają ;)
Z fabryki tak wychodziły ;) znaczy się 300 jest tą wersją 220KM o mocy 231KM (swoja drogą ciekawe ile z tego zostało teraz... pewnie sporo bo śmiga jak wariat) .. no i SEL ma też cos koło tego moze 224KM

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 11:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Czy któryś z kolegów osiada może instrukcję obsługi wnętrza do SECa. ?
Chodzi mi zwładzcza o ustawianie pamięci elektrycznych foteli.

A i jeszcze pytanie do właścieli 560. Jaka powinna być temperatura robocza ? I jak się zmienia pod obciążeniem ? ( Najchętniej foto wskaźnika)

pozdrawiam

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 11:53 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
hogben pisze:
Jaka powinna być temperatura robocza ? I jak się zmienia pod obciążeniem ?

Wskaźnik na 80 stopni plus "zapałka". Nie zmienia się praktycznie pod wpływem obciążenia, nawet z klimą. Dopiero ostre stanie w korkach (Wrocław rozkopany) i w porządnym upale powoduje delikatną wędrówkę wskazówki do góry. Temp otwarcia termostatu jest 82 albo 83 stopnie.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 11:57 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Mor pisze:
hogben pisze:
Jaka powinna być temperatura robocza ? I jak się zmienia pod obciążeniem ?

Wskaźnik na 80 stopni plus "zapałka". Nie zmienia się praktycznie pod wpływem obciążenia, nawet z klimą. Dopiero ostre stanie w korkach (Wrocław rozkopany) i w porządnym upale powoduje delikatną wędrówkę wskazówki do góry. Temp otwarcia termostatu jest 82 albo 83 stopnie.


Zapałka w sensie 1,5 - 2 mm nad środkiem kreski oznaczającej 80 st. C. ?

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 12:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
hogben pisze:
Zapałka w sensie 1,5 - 2 mm nad środkiem kreski oznaczającej 80 st. C. ?

No tak to wygląda, jak na zdjęciu - sorry za jakość, ale robione na szybko tel. kiedyś.
Obrazek
A tu zbliżenie:
Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Ostatnio zmieniony ndz lip 27, 2008 8:35 am przez Mor, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 12:31 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Mor pisze:
hogben pisze:
Zapałka w sensie 1,5 - 2 mm nad środkiem kreski oznaczającej 80 st. C. ?

No tak to wygląda, jak na zdjęciu - sorry za jakość, ale robione na szybko tel. kiedyś.
Obrazek



hehe 190km/h i prawie 4tys obr. jezusicku nazarejski :P

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 2:10 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 9:10 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Poznań
kruszyn pisze:
hehe 190km/h i prawie 4tys obr. jezusicku nazarejski

Przecież Mor napisał że robione "na szybko"
[zlosnik]

_________________
Witek
W126 500SEC '83 - ex. R.I.P.
Buk, humor, dziczyzna


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 2:38 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Oprócz prędkości to wrażanie robi jeszcze ustawienie ekonomizera, ocenzurowanie zdjęcia i to co opuściło mi szczękę aż po sam grunt - pełny zbiornik [zlosnik]
hogben pisze:
Chodzi mi zwładzcza o ustawianie pamięci elektrycznych foteli.

No ja mam ale nie mam jak zeskanować. A pamięć robi się tak:
Ustawiasz fotel tak jak chcesz w danej pamięci, przyskiskasz taki okrągły (bodaj zielonkawy) przycisk (jest na tej samej konsoli na której są suwaczki od ustawiania fotela) i w tym samym momencie przyciskasz "1" badź "2" zależnie na ktorej pamieci chcesz mieć dane ustawienie. I tak przytrzymujesz chwile. I w taki oto sposob powinno się zapamiętać.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Ostatnio zmieniony czw lip 24, 2008 3:22 pm przez BrunoGiamatti, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 3:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
Dzięki Mor , w takie razie zostały następujące kwestie :

- jak zaprogramować fotele ?
- czy z dolnych kratek leci tylko zimne powietrze ?

i jeszcze jedno. Z mizernym skutkiem szukam od rana w okolicy materiałów esploatacyjnych. Wiecie może gdzie można kupić w dobrej cenie i z wysyłką następujące rzeczy do 560 :

- cewka
- przewody
- filtr powietrza
- filtr oleju

Proszę o podanie cen i jakiegoś namiaru


Ogólnie warto by było moim zdaniem podwiesić pod HP temat : "Części (gdzie i za ile można kupić ) " - dostępność niestety maleje , a i ceny bywają różne . Jak chętni by wpisywali co kupili i po ile to i pewnie każdy czasem by skorzystał z tej wiedzy...

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 3:20 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Przecież napisałem o fotelach!!
Co do filtrów itp zapraszam na www.sklepmoto.pl
Mają filtry (i inne części) bardzo dobrych firm i w strasznie niskich cenach (na filtrze powietrza do CE zaoszczędziłem jakies 40zł, na sprzęgle prawie 300zł itd itp, filtry do SEL też taniej kupiłem)
... ALe ostrzegam! do 560 niema tanich (a nawet "tańszych" ) części
" [zlosnik]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 24, 2008 3:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 12:04 pm
Posty: 143
Lokalizacja: Gdynia
Kable dorabiają na częściach BERU u Brolera w Wawie, z wysyłką nie powinno być problemu.

_________________
MB 560SE '90


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl