Perzu126 pisze:
Telepanie na zimno wskazuje na pierwszy rzut ucha że to świeca spalona, ale to raczej nie wina świecy bo kontrolka od świecy świeci sie normalnie i po chwili gaśnie. Nie wiem jak jest w nowych MB, ale w starszych spaloną swiecę sygnalizowało brak świecenia kontrolki podczas grzania i zapalenie jej po uruchomieniu silnika.
W w202 i w124 jest tak że gdy spali się swieca to kontrolka od świec pali się cały czas , a telepanie przy gaszeniu jest właśnie objawem początkującym problemy z pompą - potem trzeba patrzeć czy nie zaczyna cieknąć , krańcowy objaw to auto przez chwilę pracuje mimo wyjęcia kluczyka.
Pompa w w202 nie jest taka straszna , w necie są opisy jak dokonać regeneracji pompy samemu (koszt ok 600zł)
Perzu - a propos zdjęcia - wydaje mi się że w takim razie przed tobą wiele wiele km bezproblemowej jazdy.
A nie uważasz że 2 bieg jest jakoś gupio zestopniowany?