No i w piątek podjechałem tym E 250 ze zdjęć do warsztatu gdzie go dokładnie przejrzeli
MINUSY:
- cały poobijany prawe tylne drzwi lekko wgniecione, nakładki na zderzakach popękane, listwa na prawych przednich drzwiach jak na foto)
- skorodowany lewy przedni błotnik Nadaje się tylko do wymiany, właściciel dodaje nowy do polakierowania
- prawy przedni błotnik też trochę skorodowany ale wytrzyma jeszcze trochę
(widać że auto było walnięte przodem i że błotniki są źle zabezpieczone)
- szyberdach zastany - do wymiany prowadnice
- ogrzewanie czasami się nie wyłącza jak się zmieni pokrętłami na zimne to nadal leci ciepłe powietrze Jak się auto zgasi i zapali to działa OK (właściciel mówi że to wina jakichś zaworów które są obok akumulatora i że wystarczy je rozebrać i wyczyścić
- do wymiany prawa końcówka drążka
- do wymiany łożysko w przednim prawym kole
- strasznie nisko bierze sprzęgło
PLUSY
- mimo że był walony z przodu to podłużnice są całe i proste i wszystko wskazuje na to że nie była to wielka stłuczka, cała reszta jest OK
- podwozie całe bez rdzy, progi OK
- silnik suchy pracuje równo
- tylny most suchy nie wyje
Udało się stargować cenę do 14800 zł Do auta są zimowe opony i letnie z których dwie są do wymiany VIN się zgadza
Muszę pomyśleć bo samochód nie jest zły i przy średnich nakładach auto będzie całe w super stanie
