MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 5:03 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: czw lip 29, 2010 11:57 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz mar 21, 2010 10:51 pm
Posty: 309
Cytuj:
A V8 to inna liga pod kazdym wzgledem [oczko]

Jak mam to rozumieć? ;)

_________________
W140 S320 1996 Obsidian Black.


Na górę
Post: czw lip 29, 2010 12:34 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
WLD_Wlodi pisze:
Cytuj:
A V8 to inna liga pod kazdym wzgledem [oczko]

Jak mam to rozumieć? ;)


1 zł x 8 = inna liga, tak trzeba to rozumieć.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: czw lip 29, 2010 1:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
THC pisze:
Twoja zacna firma, jakbyś nie wiedział.


Coś ci się pomyliło [zlosnikok]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
Post: pt lip 30, 2010 6:51 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
WLD_Wlodi pisze:
Cytuj:
A V8 to inna liga pod kazdym wzgledem [oczko]

Jak mam to rozumieć? ;)


Popatrz na cenę klocków, tarcz, elementów zawieszenia (które są inne niż w E320), ceny części do silnika itp. Weź pod uwagę też fakt popularności tych aut - E320 było całkiem sporo - stąd dostępność części większa

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
Post: pt lip 30, 2010 10:04 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 31, 2009 5:43 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Nie kombinuj kolego WLD_Wlodi, bo przekombinujesz. Znajdz w miare zadbane E300TD, potem poszukaj jakiegos tirowca co by Ci paliwko opychal po upustach, i bedziesz jezdzic super furą, w komforcie, z dobrym kopytem, no i wszystko to za pół darmo! Najlepsza gablota na rynku, jesli chodzi o relacje kosztów do tego co się dostaje w zamian. Ja np. ostatnio robilem w zawieszeniu łączniki stabilizatorow oraz tuleje gumowe wahaczy, ceny odpowiednio 50zl./szt. oraz 260zl./komplet. A wszystko to w ASO Mercedesa. Jak dla mnie rewelacja!

CDIki to fajne autka, zwlaszcza 320, ale nie znajdziesz nic w dobrym stanie, z malym przelotem, zeby nie musiec dokladac. A W140 tez ciezko znalezc w dobrej kondycji. Ja juz szukam od 1.5 roku, i nic, same padaki. Chcesz tanio jezdzic i bez klopotow, kup E300TD albo E290TD.

Pzdr

_________________
Mercedes W115 220D ex
Mercedes W123 240D ex
Mercedes W210 290TD
Mercedes W210 300TD

Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.


Na górę
Post: sob lip 31, 2010 8:16 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
3.2 cdi - jak znasz sie na rzeczy i masz dobrego serwisanta to bedziesz latał a jak nie to teraz zaczyna się problem bo 300D turbo i 2.9 to dobre maszynki do jazdy ale jeden mankament ...blacha bo one od "urodzenia" z tym mają problemy , można nad tym zapanować pod warunkiem , że masz dobrego blacharza lakiernika :) i to chyba było by tyle jeśli chodzi o w210 i oczywiście jest to moja opinia poparta tylko doświadczeniami .

_________________
V


Na górę
Post: ndz sie 01, 2010 8:54 pm 
Offline

Rejestracja: wt cze 01, 2010 3:44 pm
Posty: 0
Jeżeli nie masz dużego worka z pieniędzmi to za w140 nawet się nie zabieraj. Jeżeli kupisz go za 25 tys to żeby doprowadzić go do stanu odpowiedniego musisz wsadzić w niego drugie tyle. A koszty eksploatacji są spore. ja mam sec500 i miesięcznie daje na paliwo jakieś 1500zł, a to nie wszystko ponieważ części nie należą do najtańszych. A do jazdy w140 z przyczepką trochę nie pasuje taka moja opinia nie wiem czy słuszna. Moja rada to raczej poszukać czegoś innego. 300 w Turbodieslu może być ok ale bez szału w osiągach.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl