zegarek pisze:
Ale chyba nikt nie pisał, że to jest robota dla jednej

Nie pisał też nikt że dla 2,3 czy więcej osób. Ja tylko ostrzegam że samemu ciężko... choć nie jest to niemożliwe o czym osobiście zaświadczam.
Stary łańcuch był firmy Renold - więc był już zmieniany bo w fabryce dawali IWIS.
Teraz pytanie, czy to są takie kiepskie łańcuchy tej firmy że się tak mocno wyciągają? W sieci jest cicho o tej marce.
Jest też możliwe że przy poprzedniej zmianie ktoś źle to złożył, bo przypadkowo odkryłem w trakcie składania rozrządu że właśnie różnica 1 ząbka powoduje się zrównanie dziurek na około 35st, czyli dokładnie tak jak ja miałem po pomiarze wyciągnięcia - możliwe że cała zabawa była zbędna bo wystarczyło przestawić wszystko o 1 ząbek.
Dodam jeszcze że przydatny może być klucz 27 mm, którym możemy kręcić wałki rozrządu (mają one specjalne miejsce na właśnie taki klucz)