MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 12:50 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw kwie 21, 2005 9:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Georem spokojnie-nie neguje tego ze jechałes tyle ale jesli licznik pokazywał 250 to na 99 było troche mniej-moze 242 moze 245 ale zawsze jest delikatnie mniej .....-ale to i tak szybko zwazywszy ze auto ma LPG.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 21, 2005 10:05 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Nie denerwuję się........... mam to w nosie. [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 21, 2005 10:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
Nie denerwuję się........... mam to w nosie. [zlosnik]


Tak wlasnie trzeba do tego podchodzic [zlosnikok] . Tak jest lepiej dla ukladu nerwowego. Nie warto tracic nerwow na glupstwa.
Tak sie zastanawiam kiedy ktos napisze, ze "dwiescieosiemdziesiatka" nie mogla jechac nawet tych 200 km/h o ktorych pisalem (ze o 225 km/h nawet nie smie wspominac) tylko pewnie najwyzej 180 km/h, bo przeciez M 110 to taki nieudany i slaby silnik. A w "budzie" W 116 to juz w ogole nie ma sily jechac, za to 240 D daje rade "jak sie masz" i tak malutko pali [zlosnik] [no] . A tak w ogole to jedyny sluszny motor w W 116 to jest V8, a reszta to chlam i badziew.
[zlosniki]

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 21, 2005 10:50 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Mitu pisze:
A tak w ogole to jedyny sluszny motor w W 116 to jest V8, a reszta to chlam i badziew.
[zlosniki]


czyli M110 tez [zlosnik]

BTW. znam takiego co A3 1,9TDI 130KM mial na liczniku 245 (Vmax katalogowe 210)

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 21, 2005 11:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Mitu pisze:
georem pisze:
Nie denerwuję się........... mam to w nosie. [zlosnik]

A tak w ogole to jedyny sluszny motor w W 116 to jest V8, a reszta to chlam i badziew.
[zlosniki]

Ja pisalem o V8 w w126 [hehe][zlosnik]
A rzedowki to nie tyle 'chlam i badziew', tylko 'za duzo zeby stac, a za malo zeby JECHAC' [hehe][oczko]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 21, 2005 11:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
laudan pisze:
Mitu pisze:
A tak w ogole to jedyny sluszny motor w W 116 to jest V8, a reszta to chlam i badziew.
[zlosniki]


czyli M110 tez [zlosnik]



Wiem, ze zartujesz i pod ten stereotyp nie pasujesz - za duzo dyskusji "stoczylismy" na tym forum, abym dal sie nabrac ;) . Przedstawilem pewien stereotyp pogladow. Czesto sie zdarza, ze zwolennicy V8 przejada sie R6 (po raz pierwszy w zyciu z reszta) i dochodza do wniosku, ze wcale nie jest tak zle. Wczesniej twierdzili inaczej, ale tylko dlatego ze nigdy nie jechali takim autem.
Moje poglady w tym temacie nie oznaczaja, ze nie lubie V8 czy tez nimi gardze. Wrecz przeciwnie, ale uwazam ze R6 jest bardzo mile, a M 110 to bardzo dobra jednostka ktora wyprzedzila swoja epoke.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 21, 2005 11:44 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Mitu pisze:
...a M 110 to bardzo dobra jednostka ktora wyprzedzila swoja epoke.


Dokladnie zastosowane stopy lekkie, a moc i do dzis budzi szacunek.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 21, 2005 11:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Mitu pisze:
(..) Czesto sie zdarza, ze zwolennicy V8 przejada sie R6 (po raz pierwszy w zyciu z reszta) i dochodza do wniosku, ze wcale nie jest tak zle. Wczesniej twierdzili inaczej, ale tylko dlatego ze nigdy nie jechali takim autem.

Jako zwolennik V8 chce w 230TE wymienic R4 na R6 [ok][hehe]

Cytuj:
(..) M 110 to bardzo dobra jednostka ktora wyprzedzila swoja epoke.

[ok]
Ladnie brzmi, szczegolnie na gazniku [cool]

BTW: Ja uwazam, ze silnik powinien byc odp. dla nadwozia. I stad wg mnie R6 w w116 - a juz na pewno w w126 - to nieco za malo.. oczywiscie daje rade, ale musi sie bidok napracowac. I tyle.

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 22, 2005 12:59 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Cytuj:
BTW: Ja uwazam, ze silnik powinien byc odp. dla nadwozia. I stad wg mnie R6 w w116 - a juz na pewno w w126 - to nieco za malo.. oczywiscie daje rade, ale musi sie bidok napracowac. I tyle.


Przepraszam ale uważam że tak może twierdzić ktoś kto tym nie jeździ. Nie jest to 560 czy 500 ale zaręczam że wystarcza. Jak się spieszę i lekko docisne (połowa pedału gazu w dól) to reszta "bidoków" zajmuje się zasłanianiem mi tylnych widoków a ja nawet tego nie czuję. Zanim kupiłem W126 300 to miłem okazję jeżdzić Jaguarem (firmowy) i właśnie od tamtego czasu pamiętam ten efekt - trochę "gazu" i pozostali są z tyłu. Często znalazł się jakiś "bohater" - czy mniejsze autko tym bardziej ambitny :) ale nie mam żyłki wyścigowca. Niech jedzie i tak następne swiatła niedaleko.
Aha! Jaguar miał 12 rondelków więc miłośnicy V8 - co Wam tak imponuje??
Pozdrawiam i mam nadzieję że nie wywołam jakiejś burzy (Jaguar [zlosnik]).

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 22, 2005 7:15 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
AndyS pisze:
Cytuj:
BTW: Ja uwazam, ze silnik powinien byc odp. dla nadwozia. I stad wg mnie R6 w w116 - a juz na pewno w w126 - to nieco za malo.. oczywiscie daje rade, ale musi sie bidok napracowac. I tyle.

Przepraszam ale uważam że tak może twierdzić ktoś kto tym nie jeździ.

Otoz, jezdzilem 300se [hehe]

Cytuj:
Aha! Jaguar miał 12 rondelków więc miłośnicy V8 - co Wam tak imponuje??

Mnie..? Lubie uklad V w silniku - 8 czy 12 to juz nie az tak wielka roznica. No i zeby mi to imponowalo, to nie powiem.. za mocne slowo [zlosnik]
PS. A propos 12 garkow.. kliknij sobie

Cytuj:
(..) Jaguar [zlosnik]).

Ladne auto. Nawet niedawno sie nad jedym (XJ6, ale juz '88 ) zastanawialem.. i prostokatne lampy mnie zniechecily [hehe]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 22, 2005 8:22 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
JareG pisze:
Ladne auto. Nawet niedawno sie nad jedym (XJ6, ale juz '88 ) zastanawialem.. i prostokatne lampy mnie zniechecily [hehe]


U mnie wnętrze w tych Jaguarach budzi mieszane uczucia, te komputerki przy kierownicy i jakość materiałów pozostawia wiele do życzenia, oczywiście mają coś w sobie ale............ TO NIE MB. [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 22, 2005 8:38 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
georem pisze:
JareG pisze:
Ladne auto. (..)[hehe]


U mnie wnętrze w tych Jaguarach budzi mieszane uczucia, te komputerki przy kierownicy i jakość materiałów pozostawia wiele do życzenia, oczywiście mają coś w sobie ale............ TO NIE MB. [zlosnik]

Mi sie podoba wyglad zewnetrzny, do III serii. Cos w tym aucie jest [ok]
A srodek to byla skora, na reszcie sie nie skupialem [hehe]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 22, 2005 11:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Cytuj:
Otoz, jezdzilem 300se [hehe]

Źle się jeździło? Jeżeli TO -> [hehe] jest komentarzem to coś słaby był ten 300SE. Mój pomimo "zagazowania" chodzi dobrze. Jak naprawdę trzeba to trasę 3Miasto - Warszawa pokonuję w 3,5 godziny (+ mandat :evil:). A jako osoba której ostatnio się "cienko powodzi" :-? mam ten komfort na stacji paliw że według moich obliczeń w stosunku do 560 (naprawdę proszę bez urazy) - płacę połowę a komfort jazdy jest chyba taki sam. Lubię dźwięk V8 czy V12 ale prosta ekonomia zmusiła mnie do tego świadomego wyboru. I dlatego nie dam złego słowa powiedzieć na 300SE [zlosnik]

P.S. Ten Jaguar XJ12 z 1983r na trasie Sopot-Gdańsk-Sopot palił "kuferek" czyli 20l ale "kopa miał niemożebnego". [zlosnik]

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 23, 2005 2:33 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
Mitu pisze:
Czesto sie zdarza, ze zwolennicy V8 przejada sie R6 (po raz pierwszy w zyciu z reszta) i dochodza do wniosku, ze wcale nie jest tak zle. Wczesniej twierdzili inaczej, ale tylko dlatego ze nigdy nie jechali takim autem.
Moje poglady w tym temacie nie oznaczaja, ze nie lubie V8 czy tez nimi gardze. Wrecz przeciwnie, ale uwazam ze R6 jest bardzo mile, a M 110 to bardzo dobra jednostka ktora wyprzedzila swoja epoke.


and6412 moze cos powiedziec na temat jazdy M110 ;) mial okazje w czwartek przejechac sie moim Czołgiem ( pierwsza wycieczka r6 o ile sie nie mylę ... mysle że nie narzekał na brak wrazeń , na codziec jezdzi W107 450 V8 wiec jego pytajcie o wrazenia z jazdy M110 - ale na 100% nie powie złego słowa na stare dobre m110;))

Apropo Vmax ... sugeruje powrzucac do tego topiku wiecej fotek z VMaxem waszych autek ;)) ja na dniach ( jak odbiore fele z regeneracji i wrzuce letnie continentale 205/60R15 na moje nowe baroki 15" planuje wrzucic tu moje 210 km/h moze i filmek aparatem nagram ;)

PS. tulko dobrze wybierajcie miejsca do testowania ... sugeruje autobahn

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 23, 2005 5:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
erio pisze:
Mitu pisze:
Czesto sie zdarza, ze zwolennicy V8 przejada sie R6 (po raz pierwszy w zyciu z reszta) i dochodza do wniosku, ze wcale nie jest tak zle. Wczesniej twierdzili inaczej, ale tylko dlatego ze nigdy nie jechali takim autem.
Moje poglady w tym temacie nie oznaczaja, ze nie lubie V8 czy tez nimi gardze. Wrecz przeciwnie, ale uwazam ze R6 jest bardzo mile, a M 110 to bardzo dobra jednostka ktora wyprzedzila swoja epoke.


and6412 moze cos powiedziec na temat jazdy M110 ;) mial okazje w czwartek przejechac sie moim Czołgiem ( pierwsza wycieczka r6 o ile sie nie mylę ... mysle że nie narzekał na brak wrazeń , na codziec jezdzi W107 450 V8 wiec jego pytajcie o wrazenia z jazdy M110 - ale na 100% nie powie złego słowa na stare dobre m110;))


O to ja czekam na recenzje z tej jazdy 8) , bo z tego co pamietam to and6412 dosc sceptycznie odnosil sie do M 110 [hehehe] [palacz] [bity] [piesc] [mocarz] [deal] .

Dobrze zrobiles erio, ze pokazales andowi, ze M 110 to nie jest kulas albo taczka.
[zlosniki] [dobra_robota]

erio pisze:
Apropo Vmax ... sugeruje powrzucac do tego topiku wiecej fotek z VMaxem waszych autek ;)) ja na dniach ( jak odbiore fele z regeneracji i wrzuce letnie continentale 205/60R15 na moje nowe baroki 15" planuje wrzucic tu moje 210 km/h moze i filmek aparatem nagram ;)

PS. tulko dobrze wybierajcie miejsca do testowania ... sugeruje autobahn


Do tego akurat to ja nikogo nie bede zachecal, ani namawial :roll: ...

P.S. Do M 110 trzeba jeszcze Wookeego przekonac [zlosnikok] , bo Chlopak tez cos marudzil i wybrzydzal, ze dwa cylindry za malo, itp [zlosnik] . Jak bedzie w Warszawie to muuusze Go przewiezc ;) [ok] .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl