No tak, silnik 300TD 177KM z W210-ki, chodz 300TD 147KM z 124-ki też mógł byc nie widzę większych różnic był by tańszy ale ciężko dostac go z małym przebiegiem .Skrzynia -sprinter -pasuje jest już zamontowana (3-4 fotka?u góry)i jak widac sanki pod silnikiem są z sprintera i podpora skrzyni też. Sprzęgło- sprinter, w kole zamachowym wokół ośmiu śrub jest duży otwór w wale, o średnicy około 5cm w tym miejscu sprinter ma łożysko na mniejszy wałek prowadzący ze skrzyni biegów, te łożysko zakupię i po sprawie. W tym miejscu jeszcze wszystkiego nie wiem bo nie mam docisku z sprzęgłem od sprintera (jakiegoś używanego) aby to wszystko spasowac czyli,muszę się upewnic czy różnią się koła zamachowe (ilosc zębów )od tego zależy czy będzie tam rozrusznik od sprintera czy 300-ki, no i 300-ka ma na kole zamachowym czujnik (chyba obrotów wału lub położenia wału) wstawię fotke poniżej. Gdyby koło sprintera nie miało by tego to nie problem to dorobi. Zamieszczenie tego pieca w komorze sprintera nie wygląda aż tak żle, silnik jest dłuższy o ok 9cm ale jest niższy o ok 3-4cm czyli skrzynia musi by dokładnie w tym samym miejscu co była bo nie ma sensu przecież przerabia długości wału dokładam tylko silnik do skrzyni wiedz będzie wystawał w przód o te ok 9cm to nie problem o on tam wejdzie bez przeróbek tylko bez chłodnic o one muszą byc, wiedz to z nimi mam problem aby je wysunąc w przód i zabudowac może wstawię orurowanie takie jak w mojej byłej Caravellce (foto) i obuduje boki tego orurowania bo one wystawają dobre 10cm przed autem lub jeszcze zobaczę. Do tego dochodzi przeróbka kolektora ssącego który po moich obliczeniach nie mieści się w komorze przez servo wspomaganie hamulców ale tu można zastosowac zwykłe rury bo przecież tam jest leci tylko powietrze zasysane do cylindrów. Chłodnica wody musi byc zmieniona bo od sprintera ma zbiornik wyrównawczy w chłodnicy który wystaje nad chłodnią a skoro muszę ją wysunąc w przód to muszę zastosowac zbiornik obok tak jak ma to 210-ka bo inaczej maski bym nie zamknął Powiem wam że mam silnik 300-ka w garażu a sprintera obok co chwilę coś porównuję i jestem zdziwiony jak wiele częsci jest teoretycznie? takie same np. różne czujniki ,różne obudowy .,filt oleju, podgrzewacz świec żarowych, napinacz rozrządu, pompa wspomagania bo tylko w kombi jest inna, nawet turbina i sprężarka klimatyzacji wygląda na ta samą węże, pocętometr gazu, alternator itp itp to może na tyle (Już widzę sępów jak mi znów dowalą jaki to ja psychol ale i tak was pozdrawiam )
