MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 1:03 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 611 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw mar 29, 2007 4:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
nom to moze i ja sie przylacze do wakacyjnego spotu w okolicach Lancuta ;) w sumie daleko nie ma.Jesli tylko nigdzie nie wyjade to sie pojawie ;)

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 29, 2007 4:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
No witam - Debice!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 29, 2007 4:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
rowniez witam serdecznie hehe [zlosnikz] [zlosnikz]

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 4:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
Witam byłem sie pytać o malowanie mojej gwiazdki i za przygotowane auto przezemnie tylko w komore wjechać i położyć farbe pan powiedział mi 500zł myśle że coś starguje.Jak myślicie drogo?? a dodam ze gość ładnie maluje bo widziałem pare autek w jego wykonaniu i mi sie podobały [zlosnikz]

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 5:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Cale auto? To jak za darmo!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 5:41 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 3:42 pm
Posty: 1375
Witam

Jak całe autko za 500 złotych to okazja.

Ktoś na forum pisał, chyba Beet, ale pewien nie jestem, że za S210 zapłacił około 3000 złotych, oczywiście za pomalowanie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 5:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Żeluś pisze:
Jak całe autko za 500 złotych to okazja.

Ktoś na forum pisał, chyba Beet, ale pewien nie jestem, że za S210 zapłacił około 3000 złotych, oczywiście za pomalowanie

Żeluś 500PLN to cena za samo prysniecie, a gdzie jeszcze farba, podkład, oraz przygotowanie całego auta do malowania itd...

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 6:10 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
tani kompresor ~300 zł. + pistolet 60 (gdzieś się z tą ceną spotkałem) + trochę teorii malowania i mamy cały wymalowany za 360 :P . Komore można zrobić w garażu z folii ochronnej do malowania pokoi - też tanio. A jak się zajmujesz blacharką to taki sprzęcik się na później przyda

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 9:35 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 09, 2003 5:30 pm
Posty: 893
Lokalizacja: [DDZ] Dzierżoniów
master pisze:
tani kompresor ~300 zł. + pistolet 60 (gdzieś się z tą ceną spotkałem) + trochę teorii malowania i mamy cały wymalowany za 360 . Komore można zrobić w garażu z folii ochronnej do malowania pokoi - też tanio. A jak się zajmujesz blacharką to taki sprzęcik się na później przyda

wole dac to 500zl i miec pomalowane przez fachowca w kabinie...

_________________
Sprinter 412 Pomoc Drogowa


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 9:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
ja zajmuje sie malowaniem typu drobne zaprawki albo malowanie jakiegoś elementu ale merca chce dać lakiernikowi żeby nie było na nim śmieci.Kompresor mam pistolet też (Sata jet )jakaś wiedze na temat malowania tez a cena 500zł to za samo malowanie ja maluje podkładem czyszcze i dopiero takiego daje lakiernikowi w sumie malowanie wyniesie mnie około 1400zł razem farbami.

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 10:00 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
mercedes124_1987 pisze:
....Obecnie jestem na etapie szpachlowania dachu i tylko tak wygląda ze jest dużo szpachli w rzeczywistoci nie jestt tak tragicznie [zlosnik]


Pozdrawiam

Przepraszam że się wtrancam ale czy szpachla to z dachu Ci nie będzie złazić. Dach przecież pracuje i to zdrowo. wg mnie tam musi być blacha albo ....
no właśnie jak układasz tę szpachlę, na co ją kładziesz?
PS temat kiedyś przerabiałem, niestety na teorii się skończyło więc nie mam doświadczenia, ale włąśnie ze względu na problemy z wyrównaniem powierzchni dachu dałem sobie spokój. A chodziło o likwidację szyberdachu nieorginalnego.

~master pisze:
tani kompresor ~300 zł. + pistolet 60 (gdzieś się z tą ceną spotkałem) + trochę teorii malowania i mamy cały wymalowany za 360 . Komore można zrobić w garażu z folii ochronnej do malowania pokoi - też tanio. A jak się zajmujesz blacharką to taki sprzęcik się na później przyda

kompresor 24litry nie zapewni ci stałego ciśnienia do pomalowania co będzie widać na lakierze. Taki kompresor jest OK ale do robienia podkładu, baranków itp. Nie konieczna do tego jest i komora. Zaś do samego lakieru, jak ma wyjść dobrze i bez paprochów, oczkowania smug itp to proponuje oddać do lakierni.
PS. Komorę z folii jak sobie zrobisz to.... zobaczysz co się będzie na lakierze działo. Dlaczego lakiernicy oklejają auto papierem a nie folią? Zdecydowanie polecałbym posprzątać dzień wcześniej garaż i zwilżyć podłogę.
Pozdrawiam

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 10:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
ja wiem ze na foli farba wysycha i sie złuszcza i leci na lakier po drugie nie wale po centymetr szpachli na środku dachu praktycznie jej niema jest tylko na obrzeżach dachy tam gdzie listewka idzie tam dach jest praktycznie sztywny i nie pracuje a szpachle nakładam na powierzchnie zmatowiona grubym papierem i odtłuszczoną.Już dziwne elementy szpachlowałem zderzaki plastikowe i jakoś szpachla nie odpadał ani farba wystarczy tylko dobrze powierzchnie przygotować i jest ok.A kompresorkiem na 24L można koło napompować.A zwilżanie woda tez zły pomysł woda zaczyna odparowywać i lakier robie sie matowy i traci połysk.
I tak dam go do lakiernika bo wole dać 500zł i żeby było jak należy niż mieć pretensje do siebie ze spieprzyłem.A wycinany szyber przez kogoś to porażka a zaspawanie go to tez problem dach sie wygnie podczas spawanie bo jest efekt ściągania spawem a wyszpachlowanie tego to mistrzostwo świata ja swój już robie tydzień i jest prawie na zero już ale mam dość wole drzwi szpachlować niż dach.

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 10:49 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Słyszałem że jedyne wyjście to układanie szpachli metodą mokro na mokro na grunt. Zachodzi wtedy wiązanie chemiczne pomiędzy poszczególnymi warstwami. Oczywiście grunt musi być do tego specjalny taki który może się ze szpachlą stykać (np EUROXY RM) i szpachla najlepiej z włóknem. Podobno szpachla tak ułożona gnie się razem z blachą i to nawet przy dzwonie.
Cynowanie które mi wszyscy polecali ma te wadę że przed nałożeniem cyny trzeba powierzchnię podgrzać palnikiem, a to grozi wzburzeniem fal na dachu
U ciebie faktycznie szpachlowanie skupia się głównie na brzegu dachu, innaczej jak w przypadku mojego teoretycznego problemu.
PS: Żadko zaglądam na MB współczesne, ale dzięki takim tematom jak ten czasem i coś napisze. Odwalasz kawal porządnej roboty, pomyśl może by swą wiedzę i doświadczenie sporzytkować na jakiś bardziej szlachetny i klasyczny model MB [oczko]
Pozdrawiam

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 30, 2007 11:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
dzięki Maniek za pochwały czuje sie podbudowany [zlosnikz] ja tez używam szpachlówki z włóknem szklany nakładałem ja tam gdzie były największe wgłębienia poza tym używam jeszcze szpachli z pyłkami aluminium i tej najzwyklejszej a na sam koniec szpachlowania pójdzie jeszcze szpachla natryskowa a na nią podkład myśle że uda mi sie zrobić tak aby śladu nie było po dachowaniu.A myślałeś żeby u siebie zrobić tak:
podłożyć płat blachy w miejsce tego otworu po szyberku i chwycić co jakiś kawałek spawem ale tak żeby nie przegrzać blachy później usztywnić dobrze dach w tym miejscu żeby sie nie wginał i na to mata szklana i żywica tylko dobrze przygotować powierzchnie i powinno być ok i nie pękać.
Co sądzisz o takim rozwiązaniu?

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 31, 2007 8:59 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
no może rzeczywiście lepiej oddać do lakierowania w ręce fachowca, chociaż mnie by kusiło, aby samemu pomalować ...

W naszym ex 124 też była szpachla na dachu - nie odleciała mimo iż dach nie był idealnie prosty a co za tym idzie blacha była w ciągłym ruchu :) jedyne co się działo po 10 latach to małe (właściwie duże) dziury pod listwami. Trzeba te rowki dobrze zakonserwować, bo nie miło jak podczas deszczu tapicerka zmienia kolor ...

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 611 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl