MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 8:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt kwie 17, 2009 8:41 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:58 pm
Posty: 25
Witam !

Właśnie znajomy chciał założyć IGS do Mercedesa 124 coupe 3,0 12V i niestety instalacja nie jest już produkowana. Generalny przedstawiciel Landi Renzo już też jej nie ma i nie będzie miał. Szkoda i tyle ...

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 17, 2009 8:59 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz lut 15, 2009 12:53 am
Posty: 9
Lokalizacja: Szczawno-zdrój
Witam
Mam IGS Tartarini Etagas w M103 ale ostatnio padły mi wolne obroty może
ktoś wie o jakimś dobrym warsztacie w okolicach wałbrzycha.

Pozdrawiam

_________________
190E,87 2.6
190D,91


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 17, 2009 10:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 24, 2007 1:04 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Biała Podlaska [LB]
Tu macie coś na temat instalacji IGS
http://www.volvo-off.pl/old/index.pl?Ja ... K-Jetronic

_________________
S124 E200T
W201 200Eex
Towarzystwo Przyjaciół Bugu


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 10:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
norbert pisze:
Tu macie coś na temat instalacji IGS
http://www.volvo-off.pl/old/index.pl?Ja ... K-Jetronic

cóż trudno polemizować ze wszystkim co ktoś napisał w necie...

"A jak odetnie się pompę- w rozdzielaczu jest sucho" -ale to akurat jest bzdura, no chyba że gość miał tylko w rękach zarżnięte układy paliwowe...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 11:21 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Janfocus pisze:
"A jak odetnie się pompę- w rozdzielaczu jest sucho" -ale to akurat jest bzdura


Dokładnie. Po odcięciu pompy paliwo nadal jest w rozdzielaczu (przecież nic go z tamtąd nie wysysa). Jeśli odpalimy na benzynie i przełączymy na gaz spadnie ciśnienie w układzie wtryskowym, wtryski się zamkną ale benzyna w układzie pozostanie (i będzie smarować).

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 12:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
a nawet lepiej, po akumulator ciśnienia paliwa w układzie utrzymuje tzw resztkowe cieśninie paliwa, które ma za zadanie ułatwić ponowny rozruch auta (układ paliwowy szybciej łapie nominalne ciśnienie paliwa konieczne do pracy)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 1:06 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:58 pm
Posty: 25
norbert pisze:
Tu macie coś na temat instalacji IGS
http://www.volvo-off.pl/old/index.pl?Ja ... K-Jetronic


Norbercie mój drogi !

Jest to forum poświęcone najlepszej marce aut na świecie. Pewnie sam takim jeździsz skoro tu jesteś.

Przywołałeś czyjś artykuł w necie który jest kompletną bzdurą jeśli chodzi o instalacje IGS. Autor nie ma zielonego pojęcia na temat tej instalacji i wypisuje głupoty. Jest to taki Lepper w śród instalacji gazowych co poucza doktorów ekonomi, prawników i wszystkich innych a sam nigdy nie miał z tym styczności.

W jego artykule jest kupa błędów a rozważania śmiechu warte. Więc mając auto marki Mercedes nie opieraj się na tym.

Każdy problem jaki gość opisał został już dawno temu rozwiązany i mogę się założyć o twój samochód. Instalacja IGS do V8 występuje i takim autem jeździłem.

Podsumowując to wszystko ja opieram się na wiedzy a nie na wierze. A autor artykułu który wymieniłeś po prostu wierzy w to co napisał.

Pozdrawiam <br>Dodano po 9 minutach.:<br>
norbert pisze:
Tu macie coś na temat instalacji IGS
http://www.volvo-off.pl/old/index.pl?Ja ... K-Jetronic


Zapomniałeś napisać że autorem tych bzdur jest Zenek Pryszcz z Pćimia Małego koło Wielkiej Dziury. Powieść s-f napisał na podstawie pamiętnika swojej 5 letniej córki.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 10:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 24, 2007 1:04 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Biała Podlaska [LB]
Być może gość się myli, ale coś w tym jest, wystarczy wpisać w google hasło instalacje IGS i okazuję się nie tylko z źródła które podałem, że to nie jest najlepszy pomysł, ale każdy ma swoje zdanie na ten temat. Ilu forumowiczów, tyle opinii, ale większość jest przeciwko lpg w K-Jetronic

_________________
S124 E200T
W201 200Eex
Towarzystwo Przyjaciół Bugu


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 10:42 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
norbert pisze:
tyle opinii, ale większość jest przeciwko lpg w K-Jetronic

K-jet to akurat margines, ale KE-jet, tu akurat z LPG nie ma problemu, jeśli ktoś to z głową zrobi...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 18, 2009 10:56 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ciśnienie paliwa w układzie spada bardzo szybko jak klapa się rusza - tłoczek w rozdzielaczu niczym nie jest uszczelniany - tylko w pozycji spoczynkowej opiera się na gumce.
Tak więc na ciśnienie paliwa moim zdaniem nie ma co liczyć zbyt długo.
Rozwiązanie to STOP-KE Pompy pracują układ jest smarowany co wiecej - występuje hydrauliczne tłumienie drgań klapy - niszczących potencjometr. Do tego dolać oleju do 2-suwów do paliwa i będzie cacy.
Wada to naturlanie powoli wyciekające paliwo z rozdzielacza - jednak nie są to wielkie ilości - ale zauważalne i wymagające uzupełniania zbiornika.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 19, 2009 1:37 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:58 pm
Posty: 25
ukaniu pisze:
Do tego dolać oleju do 2-suwów do paliwa i będzie cacy.
Wada to naturlanie powoli wyciekające paliwo z rozdzielacza - jednak nie są to wielkie ilości - ale zauważalne i wymagające uzupełniania zbiornika.


Nie wiem ja nie dolewam nic do PB. Jeśli chodzi o podciekające paliwo to nawet gdy jeździsz na samym PB i sprawdzisz w kolektorze to też będzie. Także raczej bym powiedział że to taka przypadłość KE-Jet i co gorsza guma pod przepływomierzem lubi pęknąć. Nie wiem czy to kwestia właśnie podciekającego paliwa.

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł: Merc 300GE
Post: pt kwie 24, 2009 8:32 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 24, 2009 8:15 pm
Posty: 2
Witam

Mam kilka pytan:

1. jaka instalacje gazowa zainstalowac do GE300, niestety silnik z mechanicznym wtryskiem R6 3,0 okolo 180km taki jak w W-124, w Krakowie narazie nie znalazlem nikogo kto by chcial do tego zalozyc LPG nawet BKZ na Jana Pawla juz sie nie podejmuje.

2. czy ktos moze wskazac jakas firme w okolicy ktora by sie tego podjela i zrobila to dobrze, zeby nie bylo zadnych dziwnych przypadkow, strzalow itp.

3. Czy monataz instalacji z Blos-em i klap antywybuchowych ma sens, czy isc w instalacje ciaglego wtrysku gazu.

Juz nawet myslalem o zmianie silnika na 320 ale koszty sa niestety spore i przekladka niepewna.

pzdr
JerzyG


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 24, 2009 8:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
artcar, wejdź na forum http://mb201-124.eu/ i tam poszukaj odpowiedzi. Jest tam dużo o BLOS-ie w tym silniku. Co do wtrysku ciągłego to na 100% będzie droższy, ale z tego co piszą jego użytkownicy raczej nie ma z nim problemów.

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: pt kwie 24, 2009 9:01 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt kwie 24, 2009 8:15 pm
Posty: 2
Dzieki za info

Dlatego wolalbym jednak zalozyc wtrysk ciagly tylko kto mi to moze zrobic dobrze w Krakowie lub okolicy.....ponoc w Pszczynie jest jakis zaklad ...ktos tu polecal Auto Gleńsk....czy ktos tam cos robil.....jutro do nich zadzwonie, ale jezeli ktos ma jakies inne bardziej pewne namiary to prosze o wypowiedz


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 9:42 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:58 pm
Posty: 25
Instalacja gazu III generacji jest super ale już nie jest dostępna. Sam mam taką ale już nikt tego nie produkuje. II generacja gazu ryzyko strzału i zdławiony dolot powoduje spadek mocy.

Więc pozostaje przekładka silnika.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl