MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:41 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 12:11 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
chyba 313km-kiedyś było głośno o tym silniku, teraz w serwisach VW Tuareqach V10TDI najczęściej wymienia się przeguby. Nie jeżdziłem vw z tsi, ale ponoć osiagi tego 1.4 sa niezłe. W przypadku silników vw 2.0 róznica pomiedzy tdi(140km) a fsi(150km) jest duża.tdi lepiej przyspiesza i jest oszczędne, fsi ciezko jest zejść w trasie ponizej 9 litrów, tak więc róznica 10k w cenie szybko sie zwraca, dochodzi to tego łatwośc poźniejszej odsprzedaży. A z duzych V jeździłem V12 w 220 z 2002r-bajka, w trasie średnie spalanie ok.17


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 2:20 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
Mor pisze:
Właśnie widzę, bo bawara idzie do żyda...

Bo już stoi w garażu W140 S500 [zlosnik] <br>Dodano po 12 minutach.:<br>
georem pisze:
Jak podniose żaluzję to u sąsiada stoja 4 AUDI Q7 TDI i 3 TUAREGI TDI, jechałem, niby to fajne, ale za każde to auto wolę mieć na przykład 560SEC z przebiegiem poniżej 100kkm i cysternę paliwa do niego do końca życia i na naprawy do końca życia.

Dokładnie ja wychodzę z tego samego założenia. Wolę jeździć starym SEC i W140 niż nową BMW czy innym Audi. Po wielu nabytych doświadczeniach z dieslami stwierdzam z czystym sumieniem, że nie kupię więcej klekota. V8 dla mnie rządzi i jest tańszy w eksploatacji niż common rail.(mówię o częściach)
Żeby była jasność spalanie 3.0d w E39 po chipie na 220KM przy 240km/h
35.5l. [totalszok] I niech ktoś mi powie,że diesle są ekonomiczne. Owszem do 120km/h, a później rozpacz. ;)
To ja wolę V8!!! [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 9:31 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hmmm a ja bardzo lubie diesle :) ale te stare :D jakie siedzialy np w w123 :) ... bo te poźniejsze hmm to moim zdaniem porażka.... porażką już jest pasek na rozrządzie .... [zlosnik] diesel po to jest ze ma być oszczedny, zamulony i bezobsługowy przez 700 000km ... a jak widać niektórzy o tym zapomnieli .. i teraz diesle robia max 300 000 ;)
hmm a ja wychodze z założenia, że wole mieć w garażu SECa, Tuarega V10 i CHevyego Impale '64 7200cc :D <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
kuba124 pisze:
W140 S500

kurcze jak wy wszyscy to karmicie :D?? ja się męcze z 300ce 24v [zlosnik] chodź musze sie pochwalić, ze udało mi się średnie spalanie osiągnać 12l/100km :) <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
Krzysiek W123c pisze:
V12 w 220

dźwięk musiał być piękny chyba? puki co nie jeździłęm niczym wiekszym nić V8 z lincolna... ale dla dźwięku takiego silnika moge charować całe życie [cool]

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 9:43 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
kuba124 pisze:
Dokładnie ja wychodzę z tego samego założenia. Wolę jeździć starym SEC i W140 niż nową BMW czy innym Audi. Po wielu nabytych doświadczeniach z dieslami stwierdzam z czystym sumieniem, że nie kupię więcej klekota. V8 dla mnie rządzi i jest tańszy w eksploatacji niż common rail.(mówię o częściach)
Żeby była jasność spalanie 3.0d w E39 po chipie na 220KM przy 240km/h
35.5l. [totalszok] I niech ktoś mi powie,że diesle są ekonomiczne. Owszem do 120km/h, a później rozpacz. ;)
To ja wolę V8!!! [zlosnik]


Cieszę się że niektórzy na własnej skórze doswiadczyli conieco (chociaz nikomu nie życzę dużych wydatków) i potrafią to docenić.
Najczęściej zachwycają się czymś ludziska, którzy mają doswiadczenie z doskoku, usłyszeli coś w TV lub nigdy nie jechali V8 i nigdy nie płacili za obsługę TDI/CDI i twierdzą, że coś jest lepsze od czegoś. TDI/CDI mogą być fajne na przykład słuzbowe jak nie interesują Cię koszty obsługi. Prywatnie to drogie zabawki, droższe w utrzymaniu, równiez o tym pisza na forum AUDI że taniej jest mieć A84,2Q niż 2,5TDI. [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 10:49 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
georem pisze:
kuba124 pisze:
Dokładnie ja wychodzę z tego samego założenia. Wolę jeździć starym SEC i W140 niż nową BMW czy innym Audi. Po wielu nabytych doświadczeniach z dieslami stwierdzam z czystym sumieniem, że nie kupię więcej klekota. V8 dla mnie rządzi i jest tańszy w eksploatacji niż common rail.(mówię o częściach)
Żeby była jasność spalanie 3.0d w E39 po chipie na 220KM przy 240km/h
35.5l. [totalszok] I niech ktoś mi powie,że diesle są ekonomiczne. Owszem do 120km/h, a później rozpacz. ;)
To ja wolę V8!!! [zlosnik]


Cieszę się że niektórzy na własnej skórze doswiadczyli conieco (chociaz nikomu nie życzę dużych wydatków) i potrafią to docenić.
Najczęściej zachwycają się czymś ludziska, którzy mają doswiadczenie z doskoku, usłyszeli coś w TV lub nigdy nie jechali V8 i nigdy nie płacili za obsługę TDI/CDI i twierdzą, że coś jest lepsze od czegoś. TDI/CDI mogą być fajne na przykład słuzbowe jak nie interesują Cię koszty obsługi. Prywatnie to drogie zabawki, droższe w utrzymaniu, równiez o tym pisza na forum AUDI że taniej jest mieć A84,2Q niż 2,5TDI. [oczko]

wszystko ładnie pieknie tylko diesel ktory pali srednio 7l/100 kosztuje nim 28 tys zł /100tkm a spalajace 15L V8 kosztuje paliwo 60 tys/100 tys km oszczednosc 32 tys zł na 100tkm jest godna zainteresowania dla wielu osob :lol: Poza tym V8 w penych warunkach poprostu sie nienadaje do uzytkowania.Krotkie trasy= nie da rady.Niedogrzany silnik to kosmiczne zuzycie paliwa i SZYBKIE zuzycie silnika.Wiem co mowie bo w moim W140 jest diesel i jest maskara- nienadaje sie na jazde po miescie [szalone] długie rozgrzewanie silnika,duze zyzycie paliwa itp.Poprostu V8 tak ale na trasy,duze odcinki.Jazda wokoł komina,miejska itp -tylko diesel.No chyba ze kogos nieinteresuje koszt paliwa to czemu nie.Niewiem tez dlaczego wszyskim psują sie te diesle :lol:U nas w domu sa juz diesle od 20 lat w duzych ilosciach i jeszcze w ZADNYM nierobiłem nic!!!!! ani pompy,ani jednego wtrysku- no moze pare swiec...Kupuje,jezdze,sprzedaje.......Mam teraz dwie 530D i zero problemow.Trzeba tylko normalnie uzytkować ;)

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 4:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Xytras pisze:
Poprzyj mi to danymi momentu obrotowego


Tutaj same dane max momentu obrotowego nie wystarczą.
Ważne jest w jakim zakresie obrotów silnika uzyskiwany jest max moment obrotowy.
Im szerszy ten zakres tym silnik jest bardziej elastyczny.
Przy M117 wykres momentu w funkcji obrotów jest prawie płaski a duża jego wartość jest osiągana juz przy 1000 obrotów dopiero powyzej 5000 obr. nieco spada.
W związku z tym biegi mogą być dłuższe i być przełączane rzadziej.
Z resztą te silniki pracują tylko z automatami więc tak czy siak nie trzeba wachlowac biegami [oczko]

Ja osobiście jestem zakochany w brzmieniu benzynowego V8 i taki silnik mi odpowiada.
Jesli chodzi o Diesle to mam wielki sentyment ale do starszych silników np. W123 300D

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 5:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ja kocham odgłos pierwszoseryjnych motorów z 123 na mokrym filtrze [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 7:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
MERCEDES 4 EVER pisze:
Poza tym V8 w penych warunkach poprostu sie nienadaje do uzytkowania.Krotkie trasy= nie da rady.Niedogrzany silnik to kosmiczne zuzycie paliwa i SZYBKIE zuzycie silnika.Wiem co mowie bo w moim W140 jest diesel i jest maskara- nienadaje sie na jazde

To ja ci powiem na własnym przykładzie, że jeżdżąc głównie po mieście tankuję tak samo często S500 jak i 530d czyli co drugi dzień. [zlosnik]
Ja to widzę w ten sposób, że benzyna poza tym że jest lepsza(dla mnie) [zlosnik] jest tańsza w zakupie od diesla, a różnicy za litr Pb i ON już prawie nie ma. [szalone] Ja tam jednak wolę długie nagrzewanie V8 od szybkiego Common rail. [zlosnikz]
MERCEDES 4 EVER pisze:
Niewiem tez dlaczego wszyskim psują sie te diesle U nas w domu sa juz diesle od 20 lat w duzych ilosciach i jeszcze w ZADNYM nierobiłem nic!!!!! ani pompy,ani jednego wtrysku- no moze pare swiec...Kupuje,jezdze,sprzedaje.......Mam teraz dwie 530D i zero problemow.Trzeba tylko normalnie uzytkować

No to jesteś szczęściarzem. Ja nie należę do osób, które oszczędzają na samochodach i każdy kto mnie zna to potwierdzi. Kupuję TYLKO najlepsze dostępne części do danego auta, ale mam dość zgadek typu dlaczego z włączonym przepływomierzem auto nie jedzie, a bez tak. [zlosnik] Żeby była jasność kupione 2 przepływomierze BOSCHA koszt ok.2tys. i dalej czeski film. [oczko] No to ja za przeproszniem pieprzę takie zagadki. Owszem nigdy diesel mnie nie zawiódł(remont itp.) ale osprzęt(przepływki, elektronika,turbo itd.) już owszem. :evil:
Mam dosyć zagadek motoryzacyjnych z cyklu "co nam dzisiaj dzień przyniesie?". Ja chcę mieć sprawdzone rozwiązania, które w 100% spełnia STARE V8. NIE CHCĘ INNYCH WYNALAZKÓW. [zlosnik]
Oczywiście życzę koledze długiej i bezproblemowej jazdy dieslami. ;) Może tylko ja mam takie dziwne doświadczenia. :o <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
ALPAq pisze:
kuba124 napisał:
W140 S500

kurcze jak wy wszyscy to karmicie ??

Z mojej krwawicy. [zlosnik] [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 8:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Kuba spox..ale wszystko zalezy od punktu widzenia-ja mam 350SD i jak jade czasami do pracy 2,5 Km w jedna strone i potem 2,5 w drugą to wskazowka od temp soe podnosi az za 40C :lol: przy takiej jezdzie pali mi 14 ltr ON.Nie mam do niego pretensji bo to uzytkowanie extremalne.Pouzywaj tak sobie benzyne to poza zuzyciem paliwa w okolicach 20ltr/100km masz praktycznie załatwiony silnik (skraplanie wody od srodka,benzyna w paliwie,cierpiacy katalizator,lambda itp).Proprostu jak sie ma V8 to trzeba jezdzic a nie pierdu pierdu.Co ciekawe przy podbnej jezdzie 530D pali 10Ltr [totalszok] [usmiech]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 8:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
MERCEDES 4 EVER pisze:
Kuba spox..ale wszystko zalezy od punktu widzenia-ja mam 350SD i jak jade czasami do pracy 2,5 Km w jedna strone i potem 2,5 w drugą to wskazowka od temp soe podnosi az za 40C przy takiej jezdzie pali mi 14 ltr ON

Uwierz mi, że ja szanuję twoje zdanie i przedstawiam tu tylko swój punkt widzenia. [zlosnikz] Wierzę, że tyle pali bo miałem ten sam motor i wiem coś o jego ekonomiczności. [usmiech]
MERCEDES 4 EVER pisze:
Co ciekawe przy podbnej jezdzie 530D pali 10Ltr

Tu jednak masz motor nowej generacji i przede wszystkim 500kg lżejszy samochód. MUSI spalić mniej łaski nie robi. [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 9:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Kuba chyba zartujesz-moje 530D wazy 1700kg a 350SD cos tam 1900 czy nawet niecałe... roznica zadna praktycznie.Ale 530D to lata jak szalone a 140 -spacerowka [zlosnik] cos jak by porownywac 200D VS 300D.Rozne auta-rozne klasy aut.Rozne zastosowanie....

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 9:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 20, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Dolnośląskie
MERCEDES 4 EVER pisze:
Kuba chyba zartujesz-moje 530D wazy 1700kg a 350SD cos tam 1900

No widzisz, a moje 1660, a S350 2 z hakiem.
MERCEDES 4 EVER pisze:
530D to lata jak szalone a 140 -spacerowka

Tutaj raczej porównuj 300SD vs. 530d S350 do 2,5 tds.
Różne swiaty. [zlosnik]

_________________
Mercedes C126 500 88'
Mercedes W210 E55 AMG 01'
Audi S8 D2 01'
Jeep Cherokee 4.0 LPG 95'
GMC SUBURBAN K2500 96'
Chevrolet Corvette C4 92'
Ex:W124 300D 87'W124 250D Turbo 90'W140 350 Turbodiesel 94'BMW 530d 99'W201 2.6 92'W140 S500 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 11:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Alpaq szczerze mówiąc jadąc niewiele słyszysz z tego V12 i na osłodę Ci powiem,że aktualnie jest na WND(poprzednio na WOT) choć cały czas w jednych rękach-jesli przejeżdżałes na Sienkiewicza to mogłeś go widzieć.Jedno co psuje wrażenie (wg.mnie) towszędobylska skóra, przede wszystkim na desce.Wolę siedzieć na skórce niż na nią cały czas patrzeć.

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 12:29 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
kuba124 pisze:
Mam dosyć zagadek motoryzacyjnych z cyklu "co nam dzisiaj dzień przyniesie?". Ja chcę mieć sprawdzone rozwiązania, które w 100% spełnia STARE V8. NIE CHCĘ INNYCH WYNALAZKÓW. [zlosnik]


Jakbym siebie słyszał opowiadającego o A8 [zlosnik] Jak mieliśmy A8 to też codziennie rano budziłem się (chociaż nie muszę) i słuchałem czy Kasi odpali A8, bo to oczywiste nie jest, a jak pojechała do pracy spałem do 8 niesopkojnie czy nie zadzwoni że gdzies stanęła. Potem strach przed odebraniem telefonu od Niej między 16-17 podczas powrotu z pracy, ten sam strach co przed 8 rano. [zlosnik] Na szczęście teraz mam spokój i śpię jak należy. [oczko] Przez 1,5 roku jak jeździła 560SEC ani jednego telefonu że stanął samochód i mam Ją ściągnąć! Pozdrawiam posiadaczy nowoczesnych samochodów i życze im jak najmniej problemów.
Czasmi znajomi mówią, że to świetne samochody i czego chcę, ale oni najczęściej nawet pół roku ich nie użytkuja tylko ida do żyda jak to się mówi, więc skąd mają wiedzieć co to znaczy przejechać takim autem 50kkm czy 100kkm, wtedy dopiero wiesz co auto jest warte, a nie jak jeźdisz nim mniej niż pół roku. ;)

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 12:51 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
georem pisze:
ak mieliśmy A8 to też codziennie rano budziłem się (chociaż nie muszę) i słuchałem czy Kasi odpali A8, bo to oczywiste nie jest, a jak pojechała do pracy spałem do 8 niesopkojnie czy nie zadzwoni że gdzies stanęła. Potem strach przed odebraniem telefonu od Niej między 16-17 podczas powrotu z pracy, ten sam strach co przed 8 rano.


I pomyslec, ze to wszystko w autku za wcale niemale pieniadze.. Chociaz z drugiej strony cena zakupu jest niby atrakcyjna w stosunku do tego, co to A8 potrafi, ale jak widac niekoniecznie ;) A wypowiadam sie tylko dlatego, ze sam mialem jakis czas temu pewne odchyly i chcialem kupic cos na A z quattro do 20k ;) Nie ma to tamto, dalej zbieram na 4mata..

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl