MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 30, 2025 5:06 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lut 26, 2008 8:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
zegarek pisze:
więc Twoja riposta imho jest bez większego sensu.

tak smao jak twoje bezsensowne wykłucanie sie w tym temacie ...
Skoro mi średni pali 12-13 .. a fabryka pokazuje ze w trasie weźmie z 8l to czemu jak by się uprzeć nie sprobować zejsc ponizej 10l?? wg mnie realne .. to ze coniektorzy maja wąskie horysonty to juz mnie nie obchodzi. i nie sprzeczajmy sie w tym temacie bo nie o to tu chodzi.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 27, 2008 10:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 01, 2004 11:14 am
Posty: 347
Lokalizacja: Wrocław
Polecam W124 z OM606 na pokladzie. Kupisz z konca produkcji 94-95r i bedzie z klimka i reszta wypasu. Taki jak moj. Jak trzeba poleci 200km/h a 160km/h nie robi na nim wrazenia. Spalanie przy sredniej predkosci 170-200km/h to jakies 10l. Silnik to dalej to samo co OM603 ale z inna glowica - przepali wszystko i pojedzie bez pradu :)
Ewentualnie W210 z tym samym silnikiem ale juz z turbo. Wtedy masz 177KM i jest jeszcze bardziej milo.
Jako alternatywe polecam C klasse z lat 2003 i wzwyz. Taka z silniczkiem 1,8 kompressor. Tez ladnie smiga.

_________________
Pozdrawiam Szeryfisch
124 E300D i 190 D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob mar 01, 2008 1:07 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Zapraszam do dzialu gielda [oczko] .

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=32156

pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 1:02 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
MMM pisze:
broneq pisze:
nieee gaz to kupa :( miałem było fajnie więcej nie chcę ;)

A w jakim aucie miałeś tą KUPĘ???
Nie wiem czy to jeszcze ważne, ale miałem w 190E 2.3, 230CE (w 123 i w 124) i w dwóch Astrach (F 1.6Si i G 1.6 16V). Poza coupe 123 bez problemowo, w Oplach to nawet super, bo prawie nie wpływał na normalną procedurę serwisową (normalne wymiany co 10tys świec, filtrów, kabli co 20), ale w 190tce i ce 124 to już masakra ... Mercedes nie jest do gazu. Paliły zauwazalnie więcej niż benzyny, butle zajmowały miejsce ... ogólnie kupa no co tu dużo mówić. jedyna radość to jak tankowało się całą butlę za 100 (teraz już za blisko 150) zamiast za 200-250... ale koszta wzmożonego serwisu (co 7tys) skutecznie mnie zniechęciły do gazu w MB. 8)

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 2:33 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
broneq pisze:
Nie wiem czy to jeszcze ważne, ale miałem w 190E 2.3, 230CE (w 123 i w 124)

Mercedes nie jest do gazu.

... ogólnie kupa no co tu dużo mówić.



Ogólnie to miałeś ke-jety z którymi powszechnie wiadomo, że na zwykłej instalacji I lub II-gen są problemy, ale powinieneś wiedzieć, że w tych autach da się założyć gaz i bezproblemowo na nim jeździć.

Poza tym teoretyzujesz i powinieneś wiedzieć, że w W124 były silniki M111 i M104 z elektronicznymi wtryskami które IDEALNIE chodzą na LPG i naprawdę nie czuć różnicy pomiędzy Pb i LPG.

A większość stereotypów, że MB nie jest do gazu rozpowszechniają ci, którzy mają hu...steczkowe instalacje zakładane w stodołach u sąsiada Mietka [oczko]

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 5:54 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 06, 2007 7:56 pm
Posty: 1440
Lokalizacja: WIELICZKA
MMM pisze:
broneq pisze:
Nie wiem czy to jeszcze ważne, ale miałem w 190E 2.3, 230CE (w 123 i w 124)
Mercedes nie jest do gazu.
... ogólnie kupa no co tu dużo mówić.

Ogólnie to miałeś ke-jety z którymi powszechnie wiadomo, że na zwykłej instalacji I lub II-gen są problemy, ale powinieneś wiedzieć, że w tych autach da się założyć gaz i bezproblemowo na nim jeździć.
Poza tym teoretyzujesz i powinieneś wiedzieć, że w W124 były silniki M111 i M104 z elektronicznymi wtryskami które IDEALNIE chodzą na LPG i naprawdę nie czuć różnicy pomiędzy Pb i LPG.
A większość stereotypów, że MB nie jest do gazu rozpowszechniają ci, którzy mają hu...steczkowe instalacje zakładane w stodołach u sąsiada Mietka [oczko]
Wiem i napisałem, że się da, tylko, że ta bezproblemowość może trwać rok, dwa, ale nie tyle ile bezgazowa bezproblemowość. Wiem też, że W124 miało silniki M104 i M111 i wiem, że dobrze znoszą gaz, ale to nadal GAZ. Jak z resztą pisałem NIE MIAŁEM PROBLEMÓW Z GAZEM (w 190tce i 124, bo beczkę kupiłem juz z husteczkowym ;) gazem), mimo to uważam, że do MB gazu po prostu NIE WYPADA zakładać!! 8) 8) 8) 8)

Chcesz mieć auto oszczędne kup sobie Pandę [zlosnikz] w przypadku MB serwisowanego prawidłowo na oryginałach, paliwo nie stanowi większości wydatków.

_________________
pozdrawiam
broneq

W123 C 230CE 1983r i W115 220D 1974r
Stare Mercedesy ... są doskonałe.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 8:15 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 08, 2007 10:18 pm
Posty: 288
Lokalizacja: Jaworzno
W 100% popieram kolege bronqa [zlosnikz] Mam takie samo zdanie na temat gazu w MB... Jesli silnik jest stworzony do jazdy na benzynie to ma jezdzi na benzynie :) moje zdanie jest dokladnie takie jak Twoje o gazie w MB [zlosnik] Jezli chce sie oszczedzac to sie kupuje diesla albo inne auto z mala benzyna...

_________________
MB W124 200D 1987r
SKODA FABIA 1,2HTP 2004r
fso POLONEZ 1,6GLi 1995r NO GAZ NO STRESS:)
CITROEN XM 2,1TD
SKODA OCTAVIA 1,9TDI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 02, 2008 10:36 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
MMM pisze:
Poza tym teoretyzujesz i powinieneś wiedzieć, że w W124 były silniki M111 i M104 z elektronicznymi wtryskami które IDEALNIE chodzą na LPG i naprawdę nie czuć różnicy pomiędzy Pb i LPG.

No tak ale np M104 ma elektroniczny wtrysk ... wiec gaz tu nie robi problemu jednak wiekszosc benzynowych W124 to :
MMM pisze:
ke-jety z którymi powszechnie wiadomo, że na zwykłej instalacji I lub II-gen są problemy

I na nich to tylko kupa gnoju ... chyba ze inwestować w IGS ktory z zasady prsynajmniej nie strzela .. hmm ale ja sie poddałem.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 03, 2008 4:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
to może najłatwiej będzie doszczepić twojej 250td klimę ?
ile ,by taka zabawa mogła kosztować ?

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 04, 2008 8:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
tez rozwazalem motyw zalozenia klimy ale:

-silnik dodatkowo dostanie po dupie wiec dynamika jeszcze spadnie

- autko w 100% zgodne z winem wiec niech tak zostanie. Nie jestem zwolennikiem przerobek

- zawsze z taka przeszczepiona klima moga byc problemy

wiec jednak zamiana lub sprzedaz i kupno nowego choc nie jest to dla mnie sprawa zycia lub smierci.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl