MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 3:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 1:16 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn paź 06, 2008 9:13 pm
Posty: 502
Numer GG: 9682008
Lokalizacja: Krosno
mareczek8484 pisze:
Kupiłem tego mietka


Szybki jesteś, myślałem że dłużej będziesz szukał.Gratuluje zakupu pochwal się furmaną no i milinów kilometrów życzę!

mareczek8484 pisze:
chyba że w trakcie coś jeszcze wyjdzie


Lub ktoś :):) a masz zamiar z niego wogóle wysiadać ?? Pamiętaj to S-klasa [zlosnik] [zlosnik]

_________________
" W życiu piękne są tylko chwile "

W poszukiwaniu pierwszego Mercedesa ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 2:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
Croolick pisze:
mareczek8484 pisze:
tłumik do wymiany


mareczek8484 pisze:
Kable wysokiego napięcia


mareczek8484 pisze:
prawy górny wahacz


2000PLN. [zlosnik] S-klasa wita!

Gratuluję, zazdraszczam i życzę milona bezproblemowych kilometrów. ;)


ILE???? 2000 PLN ???? SKĄD WY BIERZECIE TE CENY???

-Kable BERU - 290 złotych
-Tłumik środkowy BOSAL - 420 złotych
- wahacz prawy górny - 118 złotych
ROBOCIZNA: 0 złotych - wszystko zrobię sam.
RAZEM: 828złotych

Zaznaczam, że części te są tych firm, których napisałem, nie jakieś ,,wynalazki", a spotkałem się już na forum z tym, że ktoś płacił za te kable chyba 600 złotych (sic!!).

Dzisiaj wnikliwie oglądałem całe auto, jak również i książkę serwisową. Z racji tego, że mój W123 czeka na przeszczep podłogi, jestem nieco uczulony na tym punkcie i obejrzałem nie tylko podłogę, ale też i inne elementy podwozia. Sam jestem w wielkim szoku - oprócz wspomnianych dwóch dziur w tłumiku, nie odnotowałem obecności rudzielca absolutnie nigdzie w podwoziu (nie liczę oczywiście naleciałości na zaciskach i tarczach hamulcowych...). Według książki serwisowej, poprzedni właściciel auta KAŻDĄ, nawet najmniejszą ,,pierdółkę" wymieniał w ASO. Nawet żarówek nie wymienił sobie sam (sic!!!).
Poświęciłem cały wczorajszy dzień i pół dzisiejszego żeby zlitrażować ów wehikuł, i tak:

- trasa z mocnym butem (120-160km/h) - 12,9
- cykl mieszany (jakieś koreczki, ale nie do przesady, trochę trasy, do 110km/h) - 11,5
- miasto (raczej zamułka i koreczki) - 13,7
- trasa (non stop 90 - 110) - 8,9

do sprawdzenia pozostała mi już tylko opcja pt. pełny but :) myślę, że 20 l nie moje...:) zdjęcia po nowym roku.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 3:09 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
mareczek8484 pisze:
Zaznaczam, że części te są tych firm, których napisałem, nie jakieś ,,wynalazki", a spotkałem się już na forum z tym, że ktoś płacił za te kable chyba 600 złotych (sic!!).

dla V8 :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 5:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
mareczek8484 pisze:
-Kable BERU - 290 złotych


Chyba z rynku od "ruskich". [zlosnik]

mareczek8484 pisze:
-Tłumik środkowy BOSAL - 420 złotych


Końcowy kosztuje około 500 zł, środkowy już nie pamiętam ile, ale jest większy od końcowego i kosztuje więcej.

mareczek8484 pisze:
- wahacz prawy górny - 118 złotych


To chyba jakiś pierwyj sort... Optimal? [zlosnik] Nowy, w miarę dobry jakościowo wahacz górny kosztuje około 350 zł.

mareczek8484 pisze:
Zaznaczam, że części te są tych firm, których napisałem, nie jakieś ,,wynalazki", a spotkałem się już na forum z tym, że ktoś płacił za te kable chyba 600 złotych (sic!!).


Ja płaciłem 400 zł, ściągane na zamówienie w sklepie.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 5:08 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
ja placilem cos kolo 160 za gorny wahacz do 126 , i nie optimal, przy czym optimal jezeli chodzi o lozyska nie jest zly i takie lozykla mam w szejku ;) a kable ? hmm mam diesla wiec mnie nie intresuja :D a tlumik ? panowie gdzie wy mieszkacie ? nie latwiej jest dorobic tlumik ? ( pytam gdzie mieszkacie bo wiem ze w wielu wiekszych miastach w PL sa zdziercy i nie dorabiaja tez tlumikow) za dorobienie zaplacicie grosze i bedzie lepiej niz badziewie i taniej !


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 5:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt gru 25, 2007 8:56 pm
Posty: 879
Lokalizacja: Płock
To chyba dawno te łożyska wymieniałeś, bo obecnie Optimal to tragedia... Kiedyś jeszcze nie był najgorszy, ale teraz... Niedawno znajomy założył ich łożyska, to 100 km wytrzymały, u mnie w byłym W201 sworzeń wahacza wytrzymał 2000 km.

Co do wahaczy górnych, to uważam, że lepiej założyć dobry, oryginalny używany.

Panowie, wiem, że ładowanie w W126 tanich zamienników jest tańsze, ale na prawdę - nie warto. Im więcej takich części, tym mniej w W126 z prawdziwego Mercedesa, mam na myśli trwałość oczywiście.

_________________
Mercedes W124 200D
FSO Polonez Caro 1.6 GLi

Straszna choroba. Ludzie patrzą na litery i słyszą różne głosy w głowach.
A Ty i tak powiesz, że czytają forum...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 5:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
hmm no wymienialem osatnio w wahaczach. zrobione mam na nich juz z 500km i smigaja, komplen na strone placilem 140 pln . :roll: zapewniali mnie ze albo kupie za 40 shit, bo za 70 to nie wiadomo czy to polskie czy shit w polskim opakowaniu za 70 i lepiej kupic optimala u mnie w serwisie. zobaczymy ile pojezdze. Wymiana tego lozyska w warsztacie gdzie mi to robia to koszt 40 pln ( gro ludzi tutaj na forum pisalo ze to tak przerypana sprawa ze lepiej kupic nowy wahacz..) wiec mysle ze jak padna to trudno sie mowi.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 6:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
Jeśli chodzi o tłumik to BOSAL DOSTAŁEM ZA 445 dokładnie.
Za kable BERU zapłaciłem 279 złotych. ,,Pierwszy sort" ??? Nie wiem. Dostałem kable w pudełku z logo BERU, na kablach było to samo, więc nie wiem na jakiej podstawie można stwierdzić który to sort????


P.S W miejskich korkach łyknął równo 16litrów :o


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 7:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
Mam górne wahacze 126 oryginalne, co prawda używane ale w bardzo dobrym stanie które "pojeżdżą" zapewne o wiele dłużej niż niejeden nowy "zamiennik".


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 30, 2009 8:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 03, 2004 2:17 pm
Posty: 1083
Lokalizacja: Olkusz/Kraków/Katowice
Tiaaa, tłumik środkowy z Bosala, wahacz Optimal, gazownia...czyli smutne polskie realia. Oczywiscie zrozumiałe i nie ma w tym cienia pogardy!
W ostatecznym rozrachunku nie jest ani dobrze ani tanio.

_________________
W126 300SE 1987 - Maluch
210 000 km
----------------------------------------------------
Żonę mam w domu, kochankę w garażu.
----------------------------------------------------


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 01, 2010 1:38 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 29, 2009 10:35 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa - Wola
gratuluję zakupu. Najbardziej zazdroszcze ci zdrowych chromów na zderzakach i błotników. [zlosnikz] A propos spalania, mnie jazda na benzynie po warszawie z ciężką nogą wynosiła 1 zł/1 km [zlosnik] [zlosnik] Prawie jak taryfą. :lol: A teraz mam gazownie i jeżdżę jak za darmo ;) Tylko mocy braknie... Pozdrawiam.

_________________
W116 350SE brązowa po Wujku :D
W124 300TE srebrna po Pawle :P

Z napędem na tył jest jak z seksem,
po co jeździć na ręcznym skoro można dawać w piz*** ? :-D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 02, 2010 2:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cozi pisze:
A teraz mam gazownie i jeżdżę jak za darmo Tylko mocy braknie...

to proponuję zmienić gazownika i mocy Ci nie zabraknie [zlosnik], ja mam 0,5sek różnicy w starcie do setki pomiędzy LPG a kiedy miałem zdjęty mikser :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 03, 2010 1:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz gru 06, 2009 11:39 am
Posty: 146
Numer GG: 8145308
Lokalizacja: opolskie
Przed chwilą zrobiłem kilka zdjęć. Trochę już autkiem pojeździłem, oprócz spalania, wszystko gra:) Wymieniłem kable WN i jeszcze tylko tłumik został bo buczy niemiłosiernie...


http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... _merc1.jpg

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... _merc2.jpg

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... _merc3.jpg

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... _merc4.jpg

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... _merc5.jpg

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... _merc6.jpg

dodatkowo okazało się, że do wymiany jest przednia szyba, w której mały odprysk zniemił się w eleganckie pęknięcie...:( Komu w woj. opolskim mogę powierzyć taką operacje? Znacie kogoś?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 03, 2010 4:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
wymienisz tłumik to i spalanie spadnie :)

też mam tylko 8ki i 5ki w tablicy [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 03, 2010 7:12 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 10:40 pm
Posty: 621
Lokalizacja: pogranicze DLW i DJE
Brakuje Ci chyba osłony na aparacie zapłonowym, chyba, że to po wymianie kabli jeszcze nie założona.

Ja znam tylko firmę 'od szkła' w Jeleniej Górze, na terenie zajezdni MZK przy ul. Wolności (to tak mówię jakbyś się tam kiedyś przez przypadek 'zawieruszył' ;) ).

_________________
Samochody się psują. Nasze rzadziej niż inne.
'87 300TDT & '88 300TDT & '90 300TDT


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl