MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 1:38 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 715 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2008 9:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
No witam witam MERCEDES 4 EVER masz rację z tymi przepisami ale to mnie nie zniechęci ryzyko pojawia się wszędzie i kto się boi nie powinien wychodzic z domu tym bardziej jeździć samochodem. Ten etap jest nie mal koncowy wiedz daleko do tego aby się martwic zobaczę jak to się będzie zapowiadac po włożeniu silnika, może uda mi się nie przekroczyc przedniego zderzaka chodz on, marne pare centymetrów tylko wystaje po za pas przedni samochodu. Może bez chłodnicy klimatyzacji by się to udało bo, to kolejne pare centymetrów ale tego sobie nie wobrazam (bez Klimy?) pożyjemy-zobaczymy….


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2008 2:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
homer pisze:
No witam witam MERCEDES 4 EVER masz rację z tymi przepisami ale to mnie nie zniechęci ryzyko pojawia się wszędzie i kto się boi nie powinien wychodzic z domu tym bardziej jeździć samochodem. Ten etap jest nie mal koncowy wiedz daleko do tego aby się martwic zobaczę jak to się będzie zapowiadac po włożeniu silnika, może uda mi się nie przekroczyc przedniego zderzaka chodz on, marne pare centymetrów tylko wystaje po za pas przedni samochodu. Może bez chłodnicy klimatyzacji by się to udało bo, to kolejne pare centymetrów ale tego sobie nie wobrazam (bez Klimy?) pożyjemy-zobaczymy….


ryzyko? niewiesz o czym mowisz- jak kogos puknies ztakim autem z rurami i zabijesz to bedziesz płacił odszkodowania do konca zycia-ubezpieczyciel sie wypnie na Ciebie bo auto niezgodne z warunkami technicznymi-juz do nas trafiaja patafiany co dziabneli autem bez przegladu bo zapomnieli i chcą z data wczesniejszą [zlosnik] taaaaa juz napewo [zlosnik] Dalej twierdze ze to operacja bezsensowna- dałbys chipa na 170 km i szybszy most.Bo jesli niezmienisz mostu to tylko bedzie szybciej przyspieszał i nic wiecej.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2008 9:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
No dobra- przyrzekam ze nie wstawię tych rur jak cos to blachę lub nawet plastik i raczej nie będę jeździł w wasze strony żeby nikt nie ucierpiał. Ludzie na drutach wieszają spojlery i lotki i nikt o bezpieczeństwie nie mówi a nawet gubią takie elementy wiec ,ja postaram się wysunąc plastikowy gril troche do przodu to większej szkody nie zrobie nikomu Mostu na razie nie planuje zmieniac ze względu na to ze odbijało by się to na żywotności sprzęgła i skrzyni biegów która i tak trochę dostanie po tyłku przy tym momencie obrotowym ,nie grożne będzie dla niej jazda bez ładunku ale z ładunkiem to już inna sprawa Myslę ze załadowany będę musiał jeździć troche inaczej technicznie czyli nie dusic jej na niskich obrotach a utrzymywac srednie obroty w granicach 3tys/Obr/mint poniżej to już redukcja biegu . A jak będzie jeździł bez zmiany mostu? - normalnie w miarę dobrze czyli będzie szybciej przyspieszał i trochę będzie miał jak gdyby dłuższe biegi ze względu na to ze będzie mu można na każdym biegu pociągnąć do 5tys/obr -sprinter przy 4tys/obr odcina a 1tys/obr w dieselu to duzo czyli zwiększy się tym samym jego prędkość maksymalna z 145km do np. 170km w razie potrzeby .Ale tu nie chodzi o tą prędkość tylko o pozostałe rzeczy ; dłuższe biegi bo sprinter ma je mocne ale krótkie ,elastycznosc i cicha praca silnika może i mniejsze zużycie paliw mniejsza ilość wymienianego olej i konkretna praca klimatyzacji bo do tej pory srednio załadowany to jak włącze klime to pojade góra 120km tak to czuje dotychczasowy silnik i niech nikt nie mysli ze mam silnik zajechany bo był dokładnie sprawdzany i jest w b.dobrej kondycji Po za tym nie dajesz szans tej operacji OK – rozumiem ale do chipowanie silnika to wy mnie nie namówicie –ja chcę mieć fabryczne KM a na dzien dzisiejszy mój sprinter ma trochu najechane kilometrów wiec na starosc taka operacja chipowa to by go mogła co najwyżej dobic .


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2008 10:32 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Homer -jak myslisz ze ten silnik spali ci mniej to wybij sobie to z głowy gumowym młotkiem.Ten silnik pracuje cicho,miekko ale chla ONaz miło .W budzie W210 potrafi zjesc nawet i 12-13 a normalnie pali od około 8-10 w spokojnej trasie okolice 7....W Sprinterze ktory wazy na dzien dobry 2 tony bedzie palił około 14 minimalnie...Po to tam wsadzili jednostke na bezposrednim wtrysku zeby mało paliła-zobacz ile pali w trasie W210 z tym silnikiem okolice 6 ltr ...Acha ten silnik 300TD i 5000 obr/min -powodzenia :lol: [zlosnik]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 3:20 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
5000 jak najbardziej!!!! oby nie ciągle!!! one nawet lubią być kręcone gdyż mam to samo tylko w 5 garkach... lubią obroty... a to że te nbowe diesle mają 5000 obr max to inna bajka...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 7:13 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Chuck Norris pisze:
5000 jak najbardziej!!!! oby nie ciągle!!! one nawet lubią być kręcone gdyż mam to samo tylko w 5 garkach... lubią obroty... a to że te nbowe diesle mają 5000 obr max to inna bajka...

nastepny....co z tego ze go bedziesz krecił do 5000 jak wszystko co wazne juz silnik odda do w przedziale 2000-3000obr? to zupełnie nie ma sensu.Diesel to silnik wolnoobrotowy.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 9:38 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
Oj - MERCEDES 4 EVER widac ze na pewno nie miałeś na własność takiej 210 z tym silnikiem a i sprintera też. Ja natomiast sprinterem jeżdżę 4-rok a 210-kę w kwietniu sprzedałem po 5-latach a dwóch moich serdecznych kolegów dalej posiada 210-ki z tym silnikiem, to jak my razem przetestowaliśmy te samochody pod każdym względem to się w głowie nie miesci . Moje doświadczenia nie biorą się z tego ; (jechałem kiedyś takim ) dokładnie wiem jak to auto jezdzi, zbiera się, ile pali i waży,czy ile wyciąga lub ile zniesie . Ty z kolei widac nawed nie wiesz ze ciągnie do 5tys/obr a sprinter wazy 2.650 kg bo moja wersja to sprinter-Max i po przeróbce z dostawczaka był ważony na przeglądzie to z kolei nie swiadczy o tym że będzie palił więcej ,chodz gabarety i waga robi swoje to fakt. A to że danym silnikiem można pociągnąc do 5ty/obr na którymś biegu nie znaczy ze tak się jezdzi, nie ma takiego silnika który by wytrzymał taką jazdę na czerwonym polu obrotomierza dzien w dzien na każdym biegu w praktyce biegi zmienia się wczesniej , a to z kolei wpływa na zużycie paliwa rzecz jasna. Poczytaj też na forum ile pali sprinter 2.9 normalna jazda do 140km/godz który posiada 122KM ,pojemnością do 210-ki prawie się nie różni ale jeden cylinder więcej i 55KM więcej robi swoje .Spalanie sprintera w okolicy 12.5 litra nikogo nie dziwi potrawią nawet 17-łyknąc więc mysle ze to mi nie grozi po zmianie silnika ale gdyby nawet to jestem na to nastawiony i nie przeraża mnie to bo wiem że zyskuję inne plusy (coś za coś) I tez do końca nie jest prawdą że (wszystko co ważne silnik odda w przedziale 2000-3000obr , kto ma zacięcie sportowe to nigdy tej teori nie stosuje inaczej zawsze by przegrał rywalizację z innym autem. Niedzielny kierowca tak robi ma 2tys/obr 50km/godz i 5-ty bieg i zabiera się za wyprzedzanie TIR-a (masakra) ,znam też faceta który w swoim VW w ciągu 30-sekunt ma wbite wszystkie 5-biegów ,czekam tylko kiedy mu wał wyjdzie bokiem <br>Dodano po 2 minutach.:<br> ..Chuck Norris - witam i pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 1:03 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
homer pisze:
Oj - MERCEDES 4 EVER widac ze na pewno nie miałeś na własność takiej 210 z tym silnikiem a i sprintera też.


Ale żeś mu pojechał.
Ja mam pomysł, weź wstaw do tego sprintera silnik M104 3.2 z W124/W210.
Wtedy pohulasz sobie na obrotach nawet do 6k, będziesz miał 220KM pod maską i moment obrotowy podobny do 300DT.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 1:32 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
Mysle że MERCEDES 4 EVER się nie gniewa bo wymiana poglądów to nie grzech, każdy swiat widzi inaczej to normalne MMM jak wstawię ten silnik co planuję to mi wystarczy po za tym jakoś nie wyobrażam sobie sprintera w bęzynie, 220KM pod maską raczej dużo lepiej pasuje do auta osobowego i to najlepiej lekko obniżonego nie przesadzajmy panowie pozdrawiam miłego dnia <br>Dodano po 3 minutach.:<br> spadam koledzy bo 300-ka wzywa do garażu będę wieczorem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 1:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
M4E ale po co Ty go przekonujesz, kolega homer pozjadał wszystkie rozumy i nikt nie jest w stanie przewyższyć go wiedzą.

Stąd mój post, po co zadajesz pytania skoro wszystko wiesz? Diesle czy z Turbo czy bez turbo drogi kolego, maksymalny moment i maksymalną siłę ciągu mają do 3500 obr/min. Możesz go dusić nawet do 7000 jak ci się uda, ale to Ci nic nie da! I nie ma tu znaczenia data wyprodukowania tego silnika.

Chcę zobaczyć jak skończy się ta cała historia, i chciałbym abyś później nagrał filmik ( możesz z tymi Twoimi kolegami, co tak testujecie samochody pod każdym względem) jak Sprinter w 3 litrowym TD z W210 dostaje drugiego kopa przy 5000 obr/min. Tu nie chodzi o to czy ktośjest niedzielnym kierowcą czy sobotnim objeżdżaczem okolicznych remiz strażackich, tylko o charakterystykę silnika. Wejdź w dane producenta i zobacz przebieg momentu obrotowego w dieslu. Znajdź maksymalną wartośc, odczytaj przy jakich jest obrotach, a nastepnie zobacz jak pionowo będzie spadać w dół wraz ze zwiększaniem ich.

Jak odrobisz zadanie to napisz co wywnioskowałeś. jak nie znajdziesz takiego wykresu to ja go poszukam na necie.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 1:54 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
homer pisze:
Oj - MERCEDES 4 EVER widac ze na pewno nie miałeś na własność takiej 210 z tym silnikiem a i sprintera też.

homer pisze:
Mysle że MERCEDES 4 EVER się nie gniewa bo wymiana poglądów to nie grzech,

Wymiana poglądów to nie grzech, ale tekst w pierwszym cytacie to opinia, a nie pogląd, proszę o ostrożność w przypisywaniu komuś jakiś umiejętności lub ich braku, albo posiadania wiedzy, lub jej nie posiadania.

jak na razie pięć stron i wątku, a do końca swapu daleko, oj daleko.

WeebShut pisze:
Chcę zobaczyć jak skończy się ta cała historia, i chciałbym abyś później nagrał filmik

[ok]

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 3:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
MMM pisze:
homer pisze:
Oj - MERCEDES 4 EVER widac ze na pewno nie miałeś na własność takiej 210 z tym silnikiem a i sprintera też.


Ale żeś mu pojechał.
Ja mam pomysł, weź wstaw do tego sprintera silnik M104 3.2 z W124/W210.
Wtedy pohulasz sobie na obrotach nawet do 6k, będziesz miał 220KM pod maską i moment obrotowy podobny do 300DT.


akurat teraz mam drugie W210 combi z 300TD 177Km tak na marginesie.Homer rob co chcesz-jak dla mnie mozesz wsadzic nawet 600 V12,nie ma problemu .Twoja kasa twoj problem.Chciałem tylko Ci podpowiedzić ze ten silnik wcale niejest oszczedny bo jest na posrednim wtrysku.I własnie pod obciazeniem potrafi duzo wypić.Po to wsadzono własnie do Sprintera silnik na bezposrednim wtrysku alby to mało paliło.Ale rob co chcesz.Ja bym zrobił chipa i po sprawie -wtedy trwało by to pare minut i 1000zł... [zlosnik] Daj foty jak juz włozysz tego potwora.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......

MB 308 automatic



Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 9:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
Dobra lekcje odrobione – wniosek –niczego się nie nauczyłem przykro mi , trudno czasami tak bywa , chyba jestem …… maksymalny moment i maksymalną siłę ciagu mają do 3500 obr/min to się zgadza i przyznaję się ze nie wiem dlaczego te auta powyżej tego ciagu ciągną dalej ,pewnie zepsute czy coś ,przepraszam może się rozpędziłem od czasu kiedy zrezygnowałem z mojego ostatniego mechanika ,no bo też mu tłumaczyłem ze że przy maksymalnej wartości 3500tys/min auto nie ciągnie no i wymienił mi przepływomierz z dobrego na dobry , ale to nie istotne przekonaliście mnie, bo cos jednak wywnioskowałem jednak są niedzielni kierowcy ,naginanie prawa ,maniacy ,miłośnicy i dziwolągi –ale to w naturalnym swiecie a ja przez chwilę zapomniałem się ze drukuję wirtualnie a tu wszystko jest jak w książce pisze ,pięknie ,bezpieczne i sztuczne wiec nie będę już pisac o zużyciu paliwa, osiągach w motoryzacji tylko o charakterze przepraszam charakterystyce silnika no i będzie dobrze - MERCEDES 4 EVER masz takie autko ? to mnie zaskoczyłes? super wiem że ten silnik nie jest oszczędny no, duża pojemność trzeba do 6-ciu garków nasikac ale ja wczesniej napisałem ze to dla mnie nie problem na rzecz innych plusów po cichu powiem ci ze nasze testowane auta miały bardzo różne spalanie .
Może parę słówek z garażu dzis zrobiłem nowe uchwyty do silnika i nowe łapy czy też uchwyty na wózek do sprintera cos w rodzaju nakładki i to przykręcanej ze względu na to że jak się coś nie uda to musi to być łatwe do zdemontowania w grę nie wchodziło jakieś cięcie lub spawanie. Elementy pomalowałem ,jutro będą suche i zamontowane wiec silnik zwolnię z zaczepów i powinien znalesc swoje miejsce na sankach nie wiem czy udało mi się wszystko dobrze obliczyc bo zwątpiłem w jednym momencie ,ile ugną się poduszki pod obciążeniem silnika - a to jest kolos!!! –jutro wstawie jakies fotki , upolowałem już elektronika tej marki to tak na marginesie, jutro powinienem też zamontowac chłodnicę wody tak prowizorycznie ale nie wiem co z serwem może ktos ma jakis pomysł czy mogę odpalic bez płynu czy może jakos zamknąc obwód bo do testów nie będę montowac listwy kierowniczej czy chłodniczki no i jeszcze nie wiem co z wężami wody ,tymi mniejszymi chyba do obiegu webasta czy podobnej funkcji którą też miałem w 210 ale nie wiem jak to nazwac (może zaślepić ) jednak chyba muszę dorwac jakieś schematy tego obiegu wody bo jeszcze zadziwiły mnie dwa małe otwory w chłodnicy patrzą na zewnątrz po lewej stronie jak by jakies olejowe w chłodnicy wody? Może złą przysłali moja była 210 nie chciała się psuc abym tam zaglądał , może ktoś pomoze? (teraz wyszło ze wszystkich rozumów jednak nie pozjadałem)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 10:04 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
homer pisze:
zadziwiły mnie dwa małe otwory w chłodnicy patrzą na zewnątrz po lewej stronie jak by jakies olejowe w chłodnicy wody? Może złą przysłali moja była 210 nie chciała się psuc abym tam zaglądał , może ktoś pomoze? (teraz wyszło ze wszystkich rozumów jednak nie pozjadałem)


Przysłali Ci złą chłodnicę.
Powinieneś mieć od manuala, a Tobie przysłali od automata.
Poszukaj takiej od auta z manualną skrzynią biegów i takim silnikiem.
[zlosnik]

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 10:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 24, 2006 3:20 pm
Posty: 95
No dobra ale po co te otwory, co ta chłodnica jest dzielona na pół czy co ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 715 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl