MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 4:19 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 10:15 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
kruszyn pisze:
jezeli juz 124 to jedynie coupe i nie przekonacie mnie do sedana jest ....okropny :P

Też tak uważałem przez wiele lat... Ale pojeździłem trochę 300E-24 czterodrzwiowym i mi się podobał, wcześniej 124 4d było dla mnie za "taksiarskie". Wiadomo, coupe wizualnie to kosior w porównaniu do sedana, ale teraz dla mnie sedan jest w porządku, szczególnie jako auto rodzinne i chętnie kupiłbym go z 220 pod maską (teraz nawet zamienił się na moje coupe [oczko] ). Ale tylko dlatego,że rodzina mi się powiększa.

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 10:39 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
no wlasnie a ja poki jeszcze nie mam fasolkow chcialbym miec copute potem wiadomo priotytety sie zmieniaja i beda bezpieczne i pakowne 4 drzwi :) i duzo miejsca na wozek blizniaczy :P:P:P:P hehe :)
Wrotka juz jezdzi z kartka tazke zobaczymy jak to bedzie ;) <br>Dodano po 3 minutach.:<br>
beet pisze:
kali pisze:
jezeli juz 124 to jedynie coupe i nie przekonacie mnie do sedana jest ....okropny



i to jest cała prawda


To rozumiem, ze bez "malej" ingerencji migomatem mam nie przyjezdzac bialasem? [zlosnik] Ja tez chce coupe, ale z OM603 wiec nic nie poradze [szalone] Moze jak kiedys locha do Was przyjade to nie bedziecie tak gardzic sedanami [zlosnik]

Pozdrawiam


to nie chodzi o gardzenie :) E sa bardzo ladne w 4 drzwiach ale tak to jest ze kazdemu podoba sie co innego :) mi osobiscie 124 w sedanie nie bardzo ...

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 9:04 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
uprzedzam, bedzie długo :)
no to ja się podzielę kilkoma uwagami odnośnie kupowania samochodu, a zacznę szczególnie od modelu 230 CE

Kupując samochód sprawdź :

1. czy ogrzewani działa prawidłowo, czyli czy grzeje wtedy kiedy chce szofer, a nie samochód.
Roboty z tym nie ma dużo, ale można w trakcie zakupu urwać za to parę złotych. U mnie udało się właścicielowi to ukryć. Miał pozamykane nawiewy.

2. nie bój się i każ sobie pokazać błotnik tylne od środka. Czyli odchylamy okładziny bagażnika i latarką świecimy do środka. Na linii załamania błotnika jest złączenie górnej części karoserii z dolną. Mimo, że jest to zabezpieczane lubi się tam pojawić rudy. U mnie było i z jednej i z drugiej strony. Już nie ma :). Piszę o tym czego nie widać, reszta rudego raczej powinna być na widoku.

3. Sprawdź dokładnie sprawność działania wszystkich elementów napędzanych elektryką.
Z szybami się nie uda nic pokombinować, trzeba je otworzyć i zamknać kilka razy, ale z podajnikiem pasów można zrobić tak:
wsiada do samochodu, zapina pas bezpieczeństwa, a następnie przekręca kluczyk w stacyjce.
Pasy podawane są po następującej konfiguracji: muszą być otwarte drzwi, potem zamknięte, następnie przekręcony kluczyk w stacyjce. Podajnik cofa się po zapięciu pasa. Jeśli zapniemy pas przed przekręceniem kluczyka, podajnik pasa nie poda, a tym samym nie sprawdzimy czy działa.

4. no cała reszta standardowo,
- stan opon - jeśli słabe minus 300 zł. Za 240 możesz już kupić zdatne do jazdy, wymiana to około 60 zł

- stan optyczny karoserii - każdy punkt z korozją to - 100 zł

- siądnij sobie na miejscu kierowcy i przekręć kluczyk. Wszystkie kontrolki mają się świecić. A wskaźniki pokazywać odpowiednie wartości. Wskaźnik ciśnienia oleju powinien znajdować się lekko na dolna wartością. Jeśli jest na 3 to znak, że albo jest zepsuty czujnik ciśnienia oleju, albo przewód został od niego odłączony. Otwórz maskę i zajrzyj pod filtr powietrza od strony kabiny, tam jest filtr oleju, a pod nim czujnik.
Znowu można urwać parę złociszy i nie daj się zbyć tym, że pewnie się niedawno zepsuło i nawet gość nie zauważył. Taka pomyłka może kosztować tyle co naprawa silnika. Ile urwać ? Trudno powiedzieć od 100 zł do całkowitej rezygnacji z zakupu samochodu w przypadku gdy z silnika dobiegają dziwne odgłosy, a z rury tak trochę olejem trąci.
Jak uruchomisz silnik wszystkie kontrolki mają zgasnąć, oprócz tych co pokazują, że czegoś jest za mało :)


- stan łożysk kół przednich i tylnych, szumy w układzie przeniesienia napędu. U mnie jest na liczniku prawie 300 kkm i jest cisza absolutna.

- Stan zawieszenia,

- akumulator - jeśli stary to koszt powyżej 230 zł, musi być 62 AH

- ABS - znaleźć trochę piachu na szosie i depnąć, jak pedał hamulca odda cios w stopę to jest OK

- stan szyby przedniej - porysowana, pokaleczona - wymiana + koszt nowej to kilkaset zł

- ogrzewanie szyby tylnej - w związku z tym, że ogrzewanie jest zatopione w szkle i jest tam około 124 pasków, szyba ta kosztuje około 1200 zł. I nie daj się zbyć wymówką, że takie małe uszkodzenie każdy zakład za trzy dychy naprawi, właściciel zna jej cenę i dlatego sprzedaje samochód.

- Reflektory to 250 zł sztuka, można je regenerować, ale właścicielowi należy powiedzieć, że wkład są słabe i na pierwszym przeglądzie każą Ci je wymienić.

- I na koniec odejdź jakieś 10 metrów od samochodu i przypatrz się wszystkim szczeliną pomiędzy elementami karoserii, jeśli coś nie jest symetryczne, znaczy było ruszane i trzeba sprawdzić dlaczego, a poza tym z takiej odległości ocenisz kolory poszczególnych elementów, co też może mieć wpływ na cenę końcową auta.

- Pamiętaj także, że czym dłużej łazisz koło samochodu i znajdujesz coraz więcej elementów wymagających wkładu finansowego tym bardziej zdegustowany jest sprzedawca , a co za tym idzie jest coraz bardziej chętny do negocjacji cenowych. Ty zaś wiesz co bierzesz i czego możesz się spodziewać.

- Najlepiej na oględziny jechać w trzy osoby, wśród których powinna się znaleźć kobieta, najlepiej nie związana ze stroną kupującą.

- Kobiety mają znacznie bardziej wyostrzony zmysł estetyki i zobaczą wszystko, czego nasze mechaniczne oko nie dostrzeże. Kobiety przy zakupie samochodu naprawdę są nieocenione i ich spostrzeżenia i opinie sprawdzają się podczas późniejszej eksploatacji, ale kto z nas potem pamięta co mówiły ;). Moja małżonka, jak wysiada z kupowanego samochodu zawsze melduje "tutaj jest dziura, tam coś odstaje, tu coś nie jest tak, a w ogóle to jakoś śmierdzi benzyną w tym samochodzie" i często w wyniku jej spstrzezeń rezygnujemy z kupna tego akurat egzemparza

Kruszyn powyższe nie jest opisem stanu technicznego kupionego samochodu, ale zbiorem doświadczeń, którymi pragnę się z Tobą podzielić.
Jeszcze jedno na koniec. Ja jadąc oglądać samochód pisze sobie listę co ma sprawdzić i po kolei odhaczam co sprawdziłem i w jakim to jest stanie, a z boczku piszę ile może kosztować ewentualna naprawa i jak długo mogę z daną usterką jeździć.

Właściciel widząc coraz dłuższą listę, albo nas pogoni bo widzi, że się znamy i ciemnoty nie wciśnie i zaczyna zauważać, że za wystawioną cenę to my tego samochodu nie kupimy, albo zmienia zdanie odnośnie posiadanej "góry złota" i chętniej podejmie negocjacje.

Po oględzinach siadamy z ekipą oglądającą samochód i spokojnie rozważamy wszytkie za i przeciw, i albo kupujemy dany samochód, albo szukamy innego.

Kruszyn, trzymam za Ciebie i Me:hau'a kciuki, aby ten nastepny Mercedes, nie był, ani kijkiem, ani siekierką tylko radoscią z jazdy.

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 8:37 am przez kali, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 9:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
kali pisze:
U mnie jest na liczniku prawie 300 kkm i jest cisza absolutna.


No nie przesadzaj, troche do 300k brakuje ;)


kali pisze:
ogrzewanie szyby tylnej - w związku z tym, że ogrzewanie jest zatopione w szkle i jest tam około 124 pasków, szyba ta kosztuje około 1200 zł.


Ja slyszalem, ze nawet lepiej, takze dosyc spory wydatek i mozna sporo utargowac..

Co do innych punktow, to sie zgadzam, jakby nie patrzec przynajmniej jedna dodatkowa para oczu moze wypatrzec to, czego sami nie zauwazymy. I przede wszystkim NIE napalac sie ;) Emocje itp. to najwiekszy wrog, ktory jednak czesto goruje nad rozsadkiem.

A skoro mowimy o autku dla Kruszyna, to i ja sie rozejrze po rewirze, chociaz Kali i tak jedna z ladniejszych sztuk odkupil i nie bardzo jest na czym oko zawiesic :roll:

Pozdrawiam

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 10:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Dokładnie koszt nowej tylnej szyby do qp, wraz z montażem wynosi 1600zł :o
A jest to chyba newralgiczny punkt tych samochodów

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 10:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
kali pisze:

Kupując samochód sprawdź :

Wskaźnik ciśnienia oleju powinien znajdować się lekko na dolna wartością. ...... Taka pomyłka może kosztować tyle co naprawa silnika.


Trochę herezja.
Wskazania czujnika ciśnienia zależą od bardzo wielu czynników i nie należy się sugerować tym wskaźnikiem jako wykładnikiem faktycznego stanu silnika.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 10:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
MMM pisze:
Trochę herezja.


pojechałem jakiś rok temu do Gliwic i ogladałem tam W123, na wskaźniku cisnienia oleju było poniżej 1.
Czy było to słychać ? Tak było to słychać i czuć.
Wskazania czujnika są jednym z elementów, jaki pomaga zdiagnozować stan silnika. Jeśli czujnik nie działa to daje do myślenia, albo specjalnie nie działa, bo to co pakazuje nie jest do pokazania, albo jest uszkodzony. Bardzo dużo samochodów nie ma takiego wskaźnika i jakoś ludziska sobie radzą, przy zakupie.
Podobnie z innmi wskaźnikami, jak nie działaja to jest to powód do marudzenia i wpisania na listę, jako temat do naprawy i oczywiście przyszłe koszty.

Dalej w zdaniu, które cytujesz napisałem

kali pisze:
Ile urwać ? Trudno powiedzieć od 100 zł do całkowitej rezygnacji z zakupu samochodu w przypadku gdy z silnika dobiegają dziwne odgłosy, a z rury tak trochę olejem trąci.


nie można wyrywać kawałków zdania z kontekstu :oops:


Ja kupiłem samochód, który wskaźnik miał uszkodzony, naprawa kosztowała mnie :
1. 9,74 zł koszt końcówki do połączenia kabla z czujnikiem
2. 10 kilometrów - trasa z domu do ASO i z powrotem
3. 0,50 zł konektor do przedłużenia ukręconego kabelka
4. 0,50 zł kabelek do przedłużenia ukręconego kabla
5. jedna godzina pracy

Rezultat, wskazanie wskaźnika po zagrzaniu silnika 2,2 :)

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 8:46 am przez kali, łącznie zmieniany 3 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 11:08 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
kali pisze:
Wszystkie kontrolki mają się świecić. A wskaźniki pokazywać odpowiednie wartości. Wskaźnik ciśnienia oleju powinien znajdować się lekko na dolna wartością. Jeśli jest na 3 to znak, że albo jest zepsuty czujnik ciśnienia oleju, albo przewód został od niego odłączony.

co przez to rozumiesz??? bo trochę jednak herezja - na zimnym silniku , a nawet na ciepłym ( chyba że upał) mam ciśnienie na 3 - na zmęczonym długą jazdąsamochodzie lekko nad 2...
kali pisze:
Wskazania czujnika są jednym z elementów, jaki pomaga zdiagnozować stan silnika. Jeśli czujnik nie działa to daje do myślenia, albo specjalnie nie działa, bo to co pakazuje nie jest do pokazania, albo jest uszkodzony. Bardzo dużo samochodów nie ma takiego wskaźnika i jakoś ludziska sobie radzą, przy zakupie.
Podobnie z innmi wskaźnikami, jak nie działaja to jest to powód do marudzenia i wpisania na listę, jako temat do naprawy i oczywiście przyszłe koszty.

zgodzę się ale w innej kolejności ....bo wskaźnik ciśnienia oleju informuje tylko o tym że ciśnienie jest i tak jak pisze MMM - może on tylko pomóc(zależy od wielu czynników), ale nie należy traktować go jako wyznacznik- i może być uzupełniem diagnozy ale nie podstawą

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 11:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
Ludzie nauczcie się czytać całe zdania i to ze zrozumieniem
napisałem
kali pisze:
siądnij sobie na miejscu kierowcy i przekręć kluczyk. Wszystkie kontrolki mają się świecić. A wskaźniki pokazywać odpowiednie wartości. Wskaźnik ciśnienia oleju powinien znajdować się lekko na dolna wartością. Jeśli jest na 3 to znak, że albo jest zepsuty czujnik.................


Czy ja coś pisałem o wskazaniach podczas pracy silnika ?????

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 22, 2007 11:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
MMM pisze:
kali pisze:

Kupując samochód sprawdź :

Wskaźnik ciśnienia oleju powinien znajdować się lekko na dolna wartością. ...... Taka pomyłka może kosztować tyle co naprawa silnika.


Trochę herezja.
Wskazania czujnika ciśnienia zależą od bardzo wielu czynników i nie należy się sugerować tym wskaźnikiem jako wykładnikiem faktycznego stanu silnika.

jako że odpowiedziałeś na tego posta tak:
Cytuj:
pojechałem jakiś rok temu do Gliwic i ogladałem tam W123, na wskaźniku cisnienia oleju było poniżej 1.
Czy było to słychać ? Tak było to słychać i czuć.

calą twoją wypowiedź można odebrać jak powyżej....
a że nie zaznaczyłeś tego o czym piszesz w apelu do ludu, odpowiadając na post MMM to się nie dziw że całokształt twojej wypowiedzi nie został odebrany jednoznacznie

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 23, 2007 12:00 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
mojojojo13 pisze:
co przez to rozumiesz??? bo trochę jednak herezja - na zimnym silniku , a nawet na ciepłym ( chyba że upał) mam ciśnienie na 3 - na zmęczonym długą jazdąsamochodzie lekko nad 2...


Człwoieku kali Ci dobrze odpisał:

kali pisze:
Ludzie nauczcie się czytać całe zdania i to ze zrozumieniem


Jakbyś sobie przytoczył całe zdanie a nie urwane w połowie to byś zrozumiał bez problemów. Jest czarno na białym napisane (następnym razem kali weź to wytłuśc i powiększ czcionkę do rozmiaru 15) :

kali pisze:
- siądnij sobie na miejscu kierowcy i przekręć kluczyk. Wszystkie kontrolki mają się świecić. A wskaźniki pokazywać odpowiednie wartości. Wskaźnik ciśnienia oleju powinien znajdować się lekko na dolna wartością. Jeśli jest na 3 to znak, że albo jest zepsuty czujnik ciśnienia oleju, albo przewód został od niego odłączony. Otwórz maskę i zajrzyj pod filtr powietrza od strony kabiny, tam jest filtr oleju, a pod nim czujnik.


Wytłuściłem Ci kolego ten kawałek, którego zapomniałeś, a z któego bez problemu można zrozumieć przekręć kluczyk a NIE odpalaj silnik [szalone].

Nie siejcie zamętu.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 23, 2007 12:12 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
WeebShut pisze:
Wytłuściłem Ci kolego ten kawałek, którego zapomniałeś, a z któego bez problemu można zrozumieć przekręć kluczyk a NIE odpalaj silnik .

Nie siejcie zamętu.

Człwoieku - a ja Ci kolego powyżej napisałem dlaczego tak a nie inaczej zrozumiałem ten tekst....zresztą nie tylko ja, więc kiedy sprawa zamknięta to :
Cytuj:
Nie siejcie zamętu


[szalone] [szalone]


Koniec OT

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 23, 2007 8:49 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
mojojojo13 pisze:
napisałem dlaczego tak a nie inaczej zrozumiałem ten tekst

wyjaśnienie i przeprosiny przyjęte, amen :)

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 5:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
kruszyn pisze:
300 lub 320 odpada ze wzgledow ekonomicznych ( auto na codzien jak pisalem)

Jeżeli mogę "zapodać" swoje 3 grosze. Przede wszystkim patrz na stan ogólny i techniczny. Rocznik i typ moim zdaniem nie jest wymiernikiem. A 300CE? Jeżeli moje W126 potrafi chodzić bezawaryjnie (Pb i LPG) i przy swojej masie w miarę ekonomicznie to myślę że elegancka zadbana 300 będzie dużo lepsza od zajeżdżonej 220. Więc przede wszystkim stan techniczny a potem wypas no i cena.....

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 24, 2007 5:26 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
a wiec tak .... oba auta pogonione( :P ( dzisiaj odjechala wrotka do Poznania i odczulem brak samochodu bardzo dobitnie ok 8-10km z buta w szybkim tempie poza tym ciagla bieganina bo na wszystko brak czasu ...)
Poszukuje 230CE lub 220CE co do ,,trzysety,, ... wiem ze moze i fajnie bylo by miec taka moc ale chce jednak troche zaoszczedzic na PB tazke bedzie brana pod uwage jedynie w akcie desperacji przy braku ladnego modelu z podanych wyzej.

I teraz tak ... fajnie gdyby auto mialo klime i elektryke skora niekoniecznie ... skrzynie tez w sumie dla mnie bez znaczenia pasuje mi automat (wygoda) manual (mniejsze spalanie)

widzialem kilka fajnych ( na razie allegro) 230 ale totalnych golaskow .. warto sie pchac i potem ewentualnie dokladac osprzet czy lepiej od razu szukac cos z lepszym wyposazeniem ???...

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl