MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 714 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 7:46 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Wydaje mi się, że i do LH i do Motronica da się założyć sekwencyjkę bez wielkich ceregieli

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 8:15 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Panowie, przecież ten silnik jest na KE-Jecie, jaka sekwencja, nie róbcie chłopakowi nadziei [zlosnik] Optymalna instalacja do tego silnika to IGS (3 generacja)...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 8:19 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Jakim KE-Jecie :o

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 8:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Hmmm... No nie wiem jak ci to wyjaśnić... ;)
Może po angielsku:
Mixture formation manifold-injection, mechano-electronically controlled~(Bosch KE-Jetronic)
Posdroofka [cool]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 8:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Z tego co zawsze mi mówiono to 300E 24-v jest na motroniku, ale głowy nie dam uciąć

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 8:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Ten co ma Alpaq jest na KE-jecie ;) silnik 104.980 to hmmm..."takie M103" z dwoma wałkami i zmiennymi fazami rozrządu...
Posdroofka

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 23, 2007 10:28 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
dokladnie tak jak mowi trocin to jest KE-Jet
i zadna sekwencja nie podejdzie. a do jazdy na LPG jestem zmuszony [szalone]
A co myslicie o takich przewodach:
http://www.moto.allegro.pl/item27408378 ... _126_.html

w inter-carsie kosztuja ok 700zł a tu 300.....

Więc co proponujecie mi zrobić z tym fantem??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 24, 2007 12:54 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
No cóż człowiek uczy się całe życie, Myślałem, że M104 już bez KE...
Musisz sprawdzić wszystkie węże odchodzące od wtrysku - szczególnie ten wciśnięty w gumową osłone pod rozdzielaczem. Sprawdzić czy nie wygięła się klapa spiętrzająca albo jej ramie.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 24, 2007 7:57 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Heh takie juz zycie... Samochod stoi w warsztacie... Bo sam nie mialem czasu sie tym zajac.
Mam nadzieje ze zrobia co trzeba.

Ostatnio co troche ten gaz wariowal... Mulil sie.. Albo bylo czuc takie przepuszczanie (przy dodawaniu gazu taK sie zamulal i chodzil jak by na 2 cyl. :P) co proponujecie zrobic zeby chodzilo jak nalezy? Przy czym podlubac? Co wymienic?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 24, 2007 12:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Sprawdzić parownik.
Strzał następuje wtedy kiedy mieszanka staje się chwilowo za uboga.
Jak go muliło to musiał nie dostawać tyle gazu ile potrzeba a w końcu strzeliło w takim przypadku nowe kable nie pomogą.
W przypadku KE mieszanka powinna być ustawiona tak aby nigdy nie nastąpiło zubożenie pod dolną granicę palności. Dlatego też KE do ekonomicznych na LPG nie będzie należeć.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 24, 2007 1:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
ukaniu pisze:
Sprawdzić parownik.
Strzał następuje wtedy kiedy mieszanka staje się chwilowo za uboga.
Jak go muliło to musiał nie dostawać tyle gazu ile potrzeba a w końcu strzeliło w takim przypadku nowe kable nie pomogą.
W przypadku KE mieszanka powinna być ustawiona tak aby nigdy nie nastąpiło zubożenie pod dolną granicę palności. Dlatego też KE do ekonomicznych na LPG nie będzie należeć.


hmm z tego cow iem taka reakcja nastepuje czesto jak iskra idzie nie wtedy kiedy gaz tego wymaga :P ... a to było właśnie coś w stylu .. ze mieszanka dochodzi a iskra nie idzie i nie następuje zapłon... ja tak to odczuwałem ...
ekonomiczny czy nie tak czy inaczej roznica dla mnie płacic 500zł miesiecznie na LPG niz 1000zł na Pb

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 24, 2007 4:02 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Oczywiście tak jak mówisz przyczyną mogą być bardzo kiepskie już przewody.
Ale tak jak napisałem najczęściej jednak bywa, że i dobre przewody i w szystko cacy a auto strzela bo mieszanka jest za uboga. Zwróć na to uwagę gazownikowi nich nie przykręca regulacji. Lepiej litr więcej spalić niż reperować co chwilę


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 24, 2007 11:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
no dokladnie tak .... ryba mi ile on spali .. czy to bedzie 15 czy 16-17 LPG ...
pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 26, 2007 3:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
więc tak. Odebrałem go przed chwilą od gazownika. I panom "udało" sie zrobić zeby się przemieszczał. I dokładnie tak jest .. trzeba go strasznie zmuszac do jazdy. Pali słabo, jak w czasie jady naciskam gaz to sie muli, nie chce zabardzo ruszać.. czasami tylko uda się wkręcić go na obroty. Panowie z "autko gaz" powiedzieli ze musze z tym do mechanikiem bo jest problem z wtryskiem benzyny (hmm). Na gazie wogóle nie chce chodzić .. powiedzieli mi że gaz mogą zrobić dopiero jak zrobie ten wtrysk.
Co poradzicie? o czym mogą świadczyć takie obiawy? ....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 26, 2007 8:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 01, 2004 6:40 pm
Posty: 133
Lokalizacja: autoszopa 888 768 134
te przewody są do 103

_________________
... jasiu powiedz panu co on może panu majstrowi ...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 714 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl